Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 10:38   #101
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Da jeg var yngre, og mye smalere i ansiktet, mente mannen jeg lignet på Traylor Howard fra bla. "Pizzagjengen".

Gammel 24-08-09, 10:42   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jeg se litt, særlig rundt øynene, Nabojenta.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:43   #103
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det kan jeg se litt, særlig rundt øynene, Nabojenta.

Som en kamerat sa til meg en gang: "Du har så fine øyne. Som to pisshull i snøen ..."

Gammel 24-08-09, 11:08   #104
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vel hørt at jeg ligner på Siv Stubsveen også. Men det er lenge, lenge siden. Midt i den verste Dis tida.

Gammel 24-08-09, 12:56   #105
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

I tillegg til Sissel, Liv Grete og Margaret, har jeg også fått høre Ann Archer (eller "Cassandra i Falcon Crest", som det het seg den gangen.)

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:57   #106
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet Ami, det bildet av Liv Grete Skjelbreid Poiree der oppe var som å SE deg. Fin dame.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:08   #107
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også fått høre at jeg ligner på Martha Louise. Ser vel ikke helt den store likheten, da...

Gammel 24-08-09, 13:31   #108
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

aC: Jeg prøver å vri hjernen for å finne ut hvem du minner meg om, men det er hull i ozonlaget.

Gammel 24-08-09, 13:33   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si Lise Karlsnes du, så er jeg happy.

Gammel 24-08-09, 13:35   #110
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

aC: Det er ikke så dumt det:

Gammel 24-08-09, 13:53   #111
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke dumt i det hele tatt.

Gammel 24-08-09, 13:53   #112
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

:happy: Fnis, se håret.

Gammel 24-08-09, 14:00   #113
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du vet Ami, det bildet av Liv Grete Skjelbreid Poiree der oppe var som å SE deg. Fin dame.

Ja, jeg skvatt litt da jeg fant dette bildet også.

Bortsett fra at hun er slank og at jeg aldri ville dratt på skogstur med den vogna der.

Gammel 24-08-09, 14:01   #114
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg ligner på noen jeg.
En møkka full, sveiseblind fyr jeg snakka med på byen en gang, mente jeg ligna på Madde

Ellers fikk jeg høre i min ungdom at jeg lignet på Mærta.
Og jeg stusser egentlig på hvor mange som sier de har fått høre at de ligner på henne her i denne tråden.
Har Harald svin på skogen ?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 14:08   #115
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Märtha har et veldig "norskt og friskt" utseende, og så har hun en sveis som har vært ganske poppis til tider.

Gammel 24-08-09, 14:14   #116
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og kommer til å bli Anne-Marit Jacobsen når jeg blir stor!

Og så var det en sykepleier for hundrede år siden som trodde at jeg var en av skuespillerne i Hotell Cæsar som hadde ekstrajobb ved siden av skuespillingen. Men jeg har aldri sett Hotell Cæsar så jeg aner ikke. Husker ikke navnet heller - var det en karakter der som het Viktoria?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 14:15   #117
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det hender jeg får høre at jeg likner på Andie MacDowell:

Også hun innbilt gravide som ble sammen med den ene legen i Grey's. Kommer ikke på hva hun heter i farta.

Gammel 24-08-09, 15:10   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Missa, jeg synes du ligner på hun som er på profilbildet ditt. Er hun ikke dokter i en TV-serie? :ignorant:

- No. 4 -
Gammel 24-08-09, 15:10   #119
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg lurer fremdeles veldig på hvor jeg har sett Ami før jeg så henne. Lzzm.

- No. 4 -
Gammel 24-08-09, 15:14   #120
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Agurke:
Elizabeth Reaser:

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.