|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Forumfjas
Jeg er i grunnen enig i det. Jeg har lukket blogg, men halve FP hadde jo tilgang på et tidspunkt da jeg drev på og blottet puppene. Akkurat det virket tydeligvis særdeles motiverende mht å tigge tilgang
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ForumfjasJeg visste ikke at det var så mye rekved fra VG?
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Sv: ForumfjasOg før hadde vi bare en TV-kanal, med gode programmer, og neste dag kunne alle snakke sammen om hva de hadde sett på TV. Nå har vi en masse kanaler med ingenting bra på og alle ser forskjellige program, og ikke får man sett alt heller. Ting var bedre før. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Men TV-lisensen; den har vi! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
weird
Sv: ForumfjasNår det gjelder det som "kommer rekende" hit så tenker jeg at folk gjerne søker likesinnede på nett. Så jeg innbiller meg at det som vil tiltrekke mest av den type folk vi vil ha mer av her er å skape en sånn tone i tråder etc. at de ville følt seg hjemme. Med andre ord: Bidra selv med det vi vil se mer av her. Dermed tror jeg vi styrker det jeg tror er den sterkeste "utsilingsfaktoren" et forum kan ha. Nemlig hvem forumet virker interessant for.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: ForumfjasAltså, nå har dere fjaset bort hele tråden før jeg rekker å komme med mine meninger.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Jeg er en som kjenner de andre.
Nå skulle jeg akkurat til å skrive et skikkelig bra innlegg om dette, men så skjedde det noe rart, så Adrienne postet det jeg skulle si. |
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Ja, det er kjemperart, for det var som om hemmelige krefter bare tvang meg til å skrive dette innlegget, jeg hadde egentlig bare tenkt å fjase jeg. Kanskje du kan telekinese, eller hva det nå heter?
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sånn er det. |
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Godt innlegg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: ForumfjasTråder med fjas er utrolig kjedelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tøff
|
Sv: ForumfjasNå er jeg ikke for en gammel traver å regne hva intarwebben angår, men jeg har vært aktiv den tiden jeg har på baken som nettbruker. Mine erfaringer er at det svært sjelden nytter å sette seg ned og vente på å bli kjent med noen. Man blir fort anonym og tildels glemt på et forum om man ikke skriver innlegg som skiller seg litt ut fra mengden, og det nytter heller ikke å hvile på sine laurbær. Forumberømmelse er flyktige saker, og du er bare så god som dine trehundreogfemti siste innlegg.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Glitrende beskrevet. |
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Sv: ForumfjasJeg er nok ikke så veldig opptatt av "gode, gamle dager", noe denne tråden også var et bevis på all den tid jeg faktisk ikke tenker at noe har blitt borte som jeg burde savne.
|
![]() |
|
|