|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Likte du å gå gravid? | |||
| JA! |
|
101 | 39,15% |
| Greit nok det ja. |
|
40 | 15,50% |
| Tja, likte og likte... |
|
34 | 13,18% |
| NEI! |
|
59 | 22,87% |
| Njaei...vet ikke helt |
|
18 | 6,98% |
| Dustepoll! |
|
6 | 2,33% |
| Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg trives stort sett å gå gravid. Dersom man ser bort i fra kvalmen i første trimester, samt litt pust og pes i tredje.
|
|
|
#2 |
|
Kakemonster
|
Sv: Likte du å gå gravid?Njaei. Jeg syntes igrunn' det var litt kjedelig..
|
|
|
|
#3 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Likte du å gå gravid?Både og. Jeg var UFBer og det satte veldig preg på psyken. Det og mye annet styr fra leger og jordmødre fordi jeg ble satt i risikopasientbåsen. Men det var samtidig helt fantastisk å få oppleve det. Fortsatt savner jeg følelsen av å kjenne ungen bevege seg inne i magen, og jeg savner også det at det endelig var greit å ha en stor mage. Med minsten hadde jeg en veldig fødselsangt og truende prematur fødsel, så de siste ukene med han var vonde.
|
|
|
#4 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Likte du å gå gravid?Tja. Den første graviditeten var helt fantastisk, har aldri følt meg bedre. Andre gangen var slitsom, og helt annerledes enn første gang.
|
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Likte du å gå gravid?Med Maja var det NEI NEI NEI fram til uke 34. Etter det var det mer type: Likte og likte...
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har noen forferdelige rååsa briller på når det gjelder graviditet. Jeg er ikke særlig romantisk anlagt, men er nok svært gravidromantisk. Samtidig så har jeg mine normale svangerskapsplager.
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte veldig godt å være gravid, og kunne gjerne vært gravid flere ganger om vi skulle hatt flere barn. Nå skal det sies at minstemann blitt over 4 år, så jeg tror nok jeg har fortrengt både bekkenløsning, leggkramper og halsbrann. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det da jeg gikk med Vesla for syv år siden, men nå hater jeg det.
|
|
|
#10 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Likte du å gå gravid?Nei. Det å være gravid er oppskrytt synes jeg.
|
|
|
#11 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Likte du å gå gravid?Ja. Jeg likte det aller best første gangen. Den to andre gangene og, men jeg var mer utålmodig fordi jeg visste hva som ventet meg. (Jeg liker å føde og.) En stor grunn til at jeg liker å gå gravid er at det er de eneste gangene jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Og så har jeg vært i god form alle tre svangerskapene. Jeg kunne fortsatt løpe til bussen, om enn saktere etter hvert som jeg fikk større mage. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Likte du å gå gravid?Nei, eg likte det ikkje. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Likte du å gå gravid?
Jeg er veldig glad jeg ikke husker deg fra SM. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det godt, i grunnen. Jeg hadde ikke de helt store plagene, syntes jeg kledde det og var litt forbløffet over hvor magisk og rørende jeg syntes det var. Uten at jeg ble helt Polyanna-i-første-graviditet (som jeg også husker godt).
|
|
|
#16 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Likte du å gå gravid?Nei. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har likt godt å være gravid, selv med alle små eller store plager. Eneste var de siste 2 månedene av tvillingsvangerskapet. Det var TUNGT. Siste 3 uker var helt pyton. Mageskinnet verka, og jeg måtte sove sittende for å få puste. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg, og for å si det enkelt, men alikevel veldig beskrivende, så er vel det de 18 beste månedene av mitt liv.
|
|
|
#19 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Likte du å gå gravid?Ja! Jeg elsket å være gravid, og gleder meg veldig til å (forhåpentlig) få oppleve å være gravid flere ganger. Jeg var stort sett i god form selv om jeg etterhvert lignet Flodes tvillingsøster, og hadde ingen store plager eller komplikasjoner før de siste ukene av svangerskapet.
|
|
|
#20 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Likte du å gå gravid?Nei. 7-8 kilo ekstra på magen var ikke behagelig. |
|
|