Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 11:07   #101
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjenner jeg elsker garderoben til Veronal litt. Eller ganske mye, faktisk.

Lekkert skjørt, Veronal! Hadde jeg vært kollegaen din, hadde jeg blitt i godt humør bare av å se på det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:08   #102
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mannen og jeg bare en tur til London snart, altså.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:09   #103
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fint skjørt Veronal

Gammel 11-09-09, 11:09   #104
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så er jeg imponert over de flotte kjolene til Heiko, og over Elinblu som alltid er stilig antrukket. Hm.. du har liksom valgt det én farge du, og da har du alltid klær som matcher, ikke dumt.

Gammel 11-09-09, 11:09   #105
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vi får se Obelix, det er slett ikke usansynlig. Jeg syr for mange.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:10   #106
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Helhetlig vil jeg kalle det "enkelt kontorantrekk, vekker ingen oppsikt hverken med farge eller form".

Og disse skoa, som jeg elsker

Høres ut som noe jeg kunne ha gått i - selv om magen bare er fleskete, ikke gravid. Men du, de skoene var superkule; hvilket merke?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:10   #107
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror mannen og jeg bare en tur til London snart, altså.

Det må vi også snart tror jeg.
Søstern skal veldig snart, kanskje jeg kan bli med i kofferten.

Gammel 11-09-09, 11:12   #108
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Og så er jeg imponert over de flotte kjolene til Heiko, og over Elinblu som alltid er stilig antrukket. Hm.. du har liksom valgt det én farge du, og da har du alltid klær som matcher, ikke dumt.

Akk, det finnes minst 30 ulike grønntoner, og mange av dem går ikke sammen i det hele tatt.

Gammel 11-09-09, 11:13   #109
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slitt gråsvart dongeri, hvit langerma bomullsgenser, aprikosfarga hettegenser, svarte spisse boots.

Gammel 11-09-09, 11:13   #110
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Akk, det finnes minst 30 ulike grønntoner, og mange av dem går ikke sammen i det hele tatt.

Men har du bare mange nok grønnfarger på deg, blir det kult allikevel. Litt som skogen egentlig.

Gammel 11-09-09, 11:14   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag:

Lang, svart hettegenser med teksten: NEVER LOOK BACK, tight, slitt, svart jeans, svarte converse, sliten svart skinnjakke, store, svarte øreringer. Og et hår jeg har gjort nada med. :trøtt: Råååsa BH og hvit og råååsa truse, svart singlet og grå sokker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:15   #112
Skvetten
Passiv

Standard

Tøysekoppen: Og du ville kunne brukt kjolene mine som telt.

Men du kan jo leke at jeg er en datter, en liten en og sy en.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:16   #113
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men du kan jo leke at jeg er en datter, en liten en og sy en.

Den var fin Skvetten

Gammel 11-09-09, 11:17   #114
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Vi får se Obelix, det er slett ikke usansynlig. Jeg syr for mange.

Denne setningen er litt tvetydig, er den ikke? Jeg skulle gitt mye for en kjole fra din hånd.

Gammel 11-09-09, 11:17   #115
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

....

Sist redigert av Isa : 11-09-09 kl 18:57.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:17   #116
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjip bekledning i dag:
Baggyjeans (heter det det?) fra VM, blå topp fra HM, hettejakker fra Bikbok-isj (husker ikke) og hvite adidas-sko. (Men pent, blått undertøy fra Change.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:19   #117
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Luringen: Den var fin Skvetten

Sant den burde skli inn?

Smiskeblue: Denne setningen er litt tvetydig, er den ikke? Jeg skulle gitt mye for en kjole fra din hånd.

Nå må du ikke la denne sjansen gå fra deg, Heiko. Du kan utstyre to stk bøtteknøtt, eller det vil si et bøtteknøtt og et litt mindre bøtteknøtt med fine kjoler.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:21   #118
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Helt klart Skvetten.

Heiko: Hva med å øve seg på en ungdomstr da?

Gammel 11-09-09, 11:22   #119
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg på meg trange Seven jeans, lang offwhite og syrin mønstret skjorte og sorte skoletter. Skolettene mine er fra Via Vai, men veldig like disse Bronx skolettene:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:23   #120
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

I dag har jeg på meg Skvettens gamle Better Bodies bukser som jeg simpelthen elsker + en hvot t trøye, raggsokker og fleecejakke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.