Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

1980-tallet, mimre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 10:24   #101
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1980-tallet, mimre

En annen ting jeg husker var populært ei stund, var disse bodyene.

Noen som brukte dette?
Jeg hadde en eller to.
Men nå kunne jeg aldri gått med det.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:27   #102
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De bodyene er jeg rimelig sikker på at var 90-tallet.

Gammel 08-10-09, 10:28   #103
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kan nok stemme, Kirsebær. Men mener jeg hadde helt på slutten av 80 tallet, eller tidlig på 90 tallet. Men litt usikker.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:35   #104
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde svart blondebody (undertøy) på 80-tallet - fæle greier. Den ble ikke mye brukt, for å si det sånn. Husker det var ganske vanlig.

Gammel 08-10-09, 10:38   #105
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også en body eller to rundt 1990. Det var usedvanlig lite kledelig, da det nullet ut det lille jeg hadde av pupper. Like etter ble det imidlertid moderne med liknende trange gensere uten knepping i skrittet, og det var mye bedre.

Gammel 08-10-09, 10:46   #106
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje de bodyene var på 80-tallet, bare at jeg, som aldri har likt moter i det de kommer, ikke fant ut av det før på 90-tallet.

Jeg hadde et par slike da jeg akkurat fant ut at det var mye mer stas å se ut som en jente enn en gutt, men så fant jeg ut at det gikk an å se ut som en jente og likevel ha tøffe klær, så i min verden fantes altså de bodyene mellom 91 og 93.

Gammel 08-10-09, 10:46   #107
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Født i -81, begynte på skolen i -87 ...det var tider det!!

Fikk skikkelig flashback av bildene her i tråden, men dette husker jeg bare sååå godt:

Aller best likte jeg likevel denne:

Jeg hadde en slik ape (gutt) som bare het apa ...og et slikt spill; en haug krigere som løp bortover en vei og så måtte jeg felle ned en lem slik at de kom seg trygt inn i borgen sin!! Jeg hadde også et pocketspill med Snoopy som spiller tennes.

Jeg hadde høy, stylet lugg allerede i -89, gikk i lave basketsko med hvite tennissokker og høyvannstights. Yeah, baby!

Gammel 08-10-09, 11:23   #108
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde et par bodyer som jeg brukte i 1992. Og de førte til flate pupper, ja.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:09   #109
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Bodyene er til opplysning tilbake i butikkene!!
Jeg husker jeg hadde flere bodyer rundt 89-92. Vi synes de var superfine!

Vi brukte Jane Hellen shampo og balsam. Og Date spraydeodorant (som like gjerne ble brukt som kroppsdeodorant... ).

Sky Channel og musikkvideoer. Husker venninnen min og jeg sprang hjem til henne (for de var så heldige å ha Sky) for å se på nydelige Pat Sharp og en enda nydeligere Nick-et-eller-annet (?). Det var da jeg oppdaget U2.

Peter Pan semskede støvletter.
Indianersko, Aurlandsko med 10-øring (ønsket meg det så inderlig, men fikk det aldri...). Indianersko hadde jeg da, hvite med røde, hvite og blå perler.

På slutten av 80-tallet traff jeg mannen min. Ble sammen da vi var 18 og vi var på hjemme-alene-fester hver helg til ulike i vennegjengen (hvor var foreldrene hver helg egentlig?).
Vi hørte på Jørn Hoel med "vi skal elske i sneen" og Def Leppard med "Animal".
Må jo ikke glemme "Dirty Dancing" med selveste Patric Swayze. Får sug i magen enda når jeg hører "She`s like the wind". Det var virkelig klinesangen vår altså.

Gammel 08-10-09, 13:04   #110
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Sky Channel og musikkvideoer. Husker venninnen min og jeg sprang hjem til henne (for de var så heldige å ha Sky) for å se på nydelige Pat Sharp og en enda nydeligere Nick-et-eller-annet (?).

Jeg var forelsket i Nik Kershaw, husker jeg, og digget musikken vilt. I ettertid er det ikke så vanskelig å innrømme at han ikke akkurat er noen kjekkas.

Opprinnelig lagt inn av dolliemor

Må jo ikke glemme "Dirty Dancing" med selveste Patric Swayze. Får sug i magen enda når jeg hører "She`s like the wind". Det var virkelig klinesangen vår altså.

Den sangen har faktisk stått seg ganske bra, synes jeg.

Gammel 08-10-09, 13:08   #111
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Nik

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:10   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Nik

Jeg så ham opptre på norsk TV her for et par år siden, og det var en rar opplevelse.

Gammel 08-10-09, 13:10   #113
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Gud bedre! Sjekk denne linken da: Forsider på det eminente bladet "Bravo"
Her finner man den ene åttitallshønken etter den andre
Mine favoritter var Nick Kamen og Glen Medeiros (hvis man ser bot fra Gækki da )

Gammel 08-10-09, 13:11   #114
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Flubby, vi hadde diametralt forskjellig smak!

Gammel 08-10-09, 13:11   #115
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solett?!??!

Første gang jeg drakk meg dritings (1984), så var det på Solett og dårlig heimert. Urk. Veldig urk!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:13   #116
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I min familie ble disse kalt for elviser. Jeg tror søsteren min fikk en som hun kalte Elvis, så det ble til en fellesbetegnelse etter hvert.

Gammel 08-10-09, 13:14   #117
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Flubby, vi hadde diametralt forskjellig smak!

Jaha? Nå er jeg spent

Gammel 08-10-09, 13:15   #118
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg var forelsket i Nik Kershaw, husker jeg, og digget musikken vilt. I ettertid er det ikke så vanskelig å innrømme at han ikke akkurat er noen kjekkas.

Nei, det var ikke Nik Kershaw jeg mente, selv om jeg likte musikken hans. Det var en Nick, eller var det Nino (?) som var VJ på Sky. Husker han ofte hadde på seg en meget kledelig lysgul genser. Hva er det ikke man husker når man begynner å mimre...

Gammel 08-10-09, 13:16   #119
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Forsider på det eminente bladet "Bravo"

Gud, så mye tysk jeg lærte av Bravo. Jeg hadde tysk som valgfag også, men jeg lærte sikkert mer av å sitte med ordboka og stave meg gjennom Bravo-bladene. Og så hadde de jo den vågale serien "Sex schwischen 15 und 17" som var bare så UTROLIG spennende.

Gammel 08-10-09, 13:18   #120
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

En annen ting jeg husker var populært ei stund, var disse bodyene.

Noen som brukte dette?
Jeg hadde en eller to.
Men nå kunne jeg aldri gått med det.

Jeg hadde en knallrosa med korte ermer og en sort med lange ermer da jeg gikk på videregående, og hullete 501 var byttet ut med tidsriktig 510 med høyere liv Veldig tidlig nittitall var dette. Og her om dagen kom jentungen hjem og sa hun hadde sett body'er for voksne på BikBok, helt sjokkert var hun, hun trodde nok jeg bløffa da jeg sa at jeg også hadde hatt body, det var ikke bare for babyer

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.