Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Utringning

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Utringning, hva synes du om det?
Pent 44 42,31%
Grøsselig 3 2,88%
Bring it to me baby 25 24,04%
Styggeste jeg ser 2 1,92%
Vulgært (må jo ha med den) 19 18,27%
Idiotiske poll igjen. 11 10,58%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 10:23   #101
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utringning

Varierer. Kan være pent, men blir det for mye, synes jeg det ser vulgært ut. Spørs jo også hvor og når man går med utringning. Jeg kan gjerne ha (litt) utringede topper ute på byen/på fest, men jeg går aldri med det på jobb f.eks

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 10:52   #102
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syntes ikke det er så veldig pent jeg da, men det kommer jo HELT ann på utstyret til den som bærer utringningen og..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:04   #103
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med glitter at det er finest hvis puppene holder seg litt adskilt, og ikke blir rompesprekk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:05   #104
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

For mye:

Sånn kler man seg ikke til noen anledninger.

Jeg er ellers enig i at det i enkelte anledninger ikke passer seg med utringning.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:09   #105
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utrigning

Kunne forresten vært gøy å sett mannfolk sine svar i denne tråden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:24   #106
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utrigning

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Kunne forresten vært gøy å sett mannfolk sine svar i denne tråden.

Jo er jo bedre, eller noe sånt?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:43   #107
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare i tråden for å se på bildene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:53   #108
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

I like!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:02   #109
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som i hvertfall ikke er fint er damer med svære pupper som de har stappet inn i en genser med høy hals, så det ser ut som de har en stor pupp på midten.

Så lenge man har en god BH og en topp som passer, så er det bare å kjøre på.

Gammel 26-09-09, 13:11   #110
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer helt an på situasjonen. Det kan være pent, og det kan være ufyselig fælt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:19   #111
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg er enig i at puppene må være litt atskilt (skikkelig BH) og ikke se ut som rumpesprekk.

Gammel 26-09-09, 18:16   #112
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har drømt om å kunne ha rompesprekk-klivitsj i alle år jeg. Helt til disse puppetrådene har kommet nå og jeg plutselig har merket at jeg er veldig stolt av at jeg har sånn berg- og dalbaneklivitsj. Hvis jeg skyver, heiser, løfter, ruller og drar mine så tett sammen som mulig så er det såvidt litt klivitsj som det er pent med et smykke inni. Endelig er det noe med de puppene mine som visst er som det skal.

Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 18:27   #113
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke utringning nødvendigvis er av det gode, nei. Less is more, osv.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Her er løsningen på bh-problemet, Polyanna.

Jeg var på bh-raid for en stund siden, og ekspeditrisen kom med en slik til meg. Jeg så skikkelig snål ut, og skjønte virkelig ikke hva den skulle være godt for. Lite ante jeg at den var dedikert til lange utringninger.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 18:35   #114
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Litt for mye av det gode:

Mye bedre:

Moralen er: Det kommer helt an på puppene, antrekket, og anledningen. Og ikke minst bhen.

Selv har jeg to gode fordeler, og de liker jeg å vise. "If you got it, flaunt it", eller noe sånn. Men så classy som mulig, selvsagt. Jeg tenker litt sånn at om jeg har jura på utstilling, så legger kanskje ikke folk så mye merke til magen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 18:39   #115
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det kan være flott i noen sammenhenger og vulgært i andre. Det må være antydningens kunst, og jeg synes synlige pupper bør forbeholdes fest og moro eller andre festlige anledninger. Akkurat på jobben synes jeg det er greit å holde dem skjult.

Gammel 26-09-09, 18:48   #116
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har man store pupper så rull dem inn vil jeg si. Sterkt preget av at jeg nylig har vært i selskap hvor et par nokså store damer med enorme bryst gjerne ville vise dem frem i dypt utringede kjoler. Jeg måtte gang på gang tvinge øynene mine bort derfra og over på noe annet. Det blir som en bilulykke, man kan nesten ikke unngå å stirre.

Gammel 26-09-09, 19:04   #117
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store pupper og har ofte litt klivitsj. På meg er det penere med utringning enn høy hals, men alt med måte selvfølgelig.

Med dagens topper har jeg ofte en singlet inni til hverdags og uten på fest. Da synes en del, men puppene er finere enn magen, så det er fint å sette fokus på rett sted.

Gammel 26-09-09, 21:34   #118
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meneh, når dere har sånn inntil-hverandre-klivitsj - blir dere ikke svette og sånn "der"?
Jeg liker definitivt splitt-og-hersk-bh-er.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:56   #119
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har store pupper og har ofte litt klivitsj. På meg er det penere med utringning enn høy hals, men alt med måte selvfølgelig.

Med dagens topper har jeg ofte en singlet inni til hverdags og uten på fest. Da synes en del, men puppene er finere enn magen, så det er fint å sette fokus på rett sted.

Underskiver denne.

Og, ja, man blir svett i sprekken...

Ellers har vi på vår arbeidsplass fått beskjed om at store utringninger er fy-fy. Samt for korte skjørt.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:30   #120
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Meneh, når dere har sånn inntil-hverandre-klivitsj - blir dere ikke svette og sånn "der"?
Jeg liker definitivt splitt-og-hersk-bh-er.

Ikke mer svett en man blir under armene.

Når man er utstyrt med G, så er det jaggu ikke lett få finne splitte bh-er. Litt rumpesprekk blir det uansett om jeg ikke teiper dem til ryggen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.