Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"?
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum 1 0,50%
Nja, tja. Noen ganger kanskje? 23 11,50%
Hæh? Aldri falt meg inn 161 80,50%
Næisj. Dustepoll 15 7,50%
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 23:03   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det var etter at jeg fyrte av en sjelden rød en, og vedkommende fikk rødt rykte. Da følte jeg meg...... forunderlig mektig.

Folk som har så få poeng at de får rødt rykte av en enkelt rødprikk har i utgangspunktet et problem. Og de (etter min definisjon, ihvertfall) problemene er gjerne rimelig synlige. :mimrer:

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:06   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Folk som har så få poeng at de får rødt rykte av en enkelt rødprikk har i utgangspunktet et problem. Og de (etter min definisjon, ihvertfall) problemene er gjerne rimelig synlige. :mimrer:

Veldig synlige.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:08   #3
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg gir prikker for knall gode innlegg, morsomme innlegg, takk for hjelpa, beskjeder ,spørsmål når jeg ikke gidder å skrive en pm etc.
En rød skal litt til, da skal jeg bli forbanna.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:53   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg gir prikker for knall gode innlegg, morsomme innlegg, takk for hjelpa, beskjeder ,spørsmål når jeg ikke gidder å skrive en pm etc.
En rød skal litt til, da skal jeg bli forbanna.

Samme her.

Rød prikk er sjelden jeg gir.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:10   #5
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, det har ikke falt meg inn.

Gammel 23-10-09, 23:11   #6
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

heyh under hundre!!! å piss vi er på skravle-

Gammel 23-10-09, 23:22   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-10-09, 23:44   #8
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

åh gjør det enda mere spennende!
bare litt over hundre innlegg igjen nå øyner håp

Digger deg, era.

Gammel 23-10-09, 23:53   #9
era

era sin avatar

Standard

@surre :flørte:

Gammel 23-10-09, 23:55   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

WHAT?

Jeg hadde nesegruset deg og pepret deg med tyttebær til evig tid!

(For jeg er jo dødsopptatt av både prikker og poeng. )

Døh, da. Det var i full offentlighet i en givende poengbriefediskusjon, det hadde vært en helt velfortjent rødprikk. Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

: dukker :

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:56   #11
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Døh, da. Det var i full offentlighet i en givende poengbriefediskusjon, det hadde vært en helt velfortjent rødprikk. Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

Kan godt hende hun kommer på det nå?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:57   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

Ingenting å dukke for - du har fullstendig rett. :gullfisk:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 01:05   #13
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg svarte at det aldri har falt meg inn, men så kom jeg på at jo, faktisk, jeg har gjort det i den sammenhengen som er nevnt over her.
Da visste jeg veldig godt hvem stalkeren var og hvem h*n stalket!

Åh ja, det tenkte jeg jo ikke på en gang. Jeg har og gjort det.

Gammel 24-10-09, 01:11   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh ja, det tenkte jeg jo ikke på en gang. Jeg har og gjort det.

Den husker jeg også, og er vel en av de ytterst få gangene jeg har rødprikket av den grunn.

Gammel 24-10-09, 09:22   #15
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hva er stalkere? Tror jeg vet, men tør ikke tippe.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:26   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er sånne som følger etter en person rundt overalt og er lite morsomme og umulige å riste av seg.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:40   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen stalker- tror jeg. Betyr det at jeg ikke er kul nok?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:45   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ingen stalker- tror jeg. Betyr det at jeg ikke er kul nok?

Jeg nesten-stalket deg en gang. Jeg sendte noen grønnprikker i full fart for å kjefte videre på deg for jeg fikk ikke prikke deg før jeg hadde prikket noen andre.

Det er heldigvis lenge siden nå.

Sant?

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:51   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg nesten-stalket deg en gang. Jeg sendte noen grønnprikker i full fart for å kjefte videre på deg for jeg fikk ikke prikke deg før jeg hadde prikket noen andre.

Det er heldigvis lenge siden nå.

Sant?

Joda, det har vi glemt. Det ironiske i det hele var vel at du, som var skeptisk til meg i M2, sikkert hjalp meg godt på vei med alle grønne...

Da har jeg altså blitt stalket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:52   #20
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er sånne som følger etter en person rundt overalt og er lite morsomme og umulige å riste av seg.

Ok, da føler jeg meg langt ifra som en stalker enda.

Takk, smilefjes.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.