Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"?
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum 1 0,50%
Nja, tja. Noen ganger kanskje? 23 11,50%
Hæh? Aldri falt meg inn 161 80,50%
Næisj. Dustepoll 15 7,50%
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 23:44   #101
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

åh gjør det enda mere spennende!
bare litt over hundre innlegg igjen nå øyner håp

Opprinnelig lagt inn av era, her.

heyh under hundre!!! å piss vi er på skravle-

Digger deg, era.

Gammel 23-10-09, 23:53   #102
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

@surre :flørte:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:55   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

WHAT?

Jeg hadde nesegruset deg og pepret deg med tyttebær til evig tid!

(For jeg er jo dødsopptatt av både prikker og poeng. )

Døh, da. Det var i full offentlighet i en givende poengbriefediskusjon, det hadde vært en helt velfortjent rødprikk. Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

: dukker :

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:56   #104
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Døh, da. Det var i full offentlighet i en givende poengbriefediskusjon, det hadde vært en helt velfortjent rødprikk. Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

Kan godt hende hun kommer på det nå?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:57   #105
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ikke min skyld at du ikke husker særlig godt lenger.

Ingenting å dukke for - du har fullstendig rett. :gullfisk:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 01:05   #106
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg svarte at det aldri har falt meg inn, men så kom jeg på at jo, faktisk, jeg har gjort det i den sammenhengen som er nevnt over her.
Da visste jeg veldig godt hvem stalkeren var og hvem h*n stalket!

Åh ja, det tenkte jeg jo ikke på en gang. Jeg har og gjort det.

Gammel 24-10-09, 01:11   #107
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh ja, det tenkte jeg jo ikke på en gang. Jeg har og gjort det.

Den husker jeg også, og er vel en av de ytterst få gangene jeg har rødprikket av den grunn.

Gammel 24-10-09, 01:43   #108
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, jeg er egentlig bare litt vanskelig nå.

Lett å gjennomskue det. Det kan vel kalles å herse med den mot strømmen, for å flørte seg inn til de andre?? (Det vet du vel godt selv)

Men personlig så har jeg vanskeligheter med mennesker som jeg får inntrykk av har et behov for å åpent fryde seg over/poengtere noe når det viser seg at de (muligens) har rett.

Når det kommer massevis av innlegg direkte i mot det jeg skrev (med både harselering og navnekalling), så er det da bare på plass å smågjeipe litt tilbake da det jeg skrev viste seg å være mulig.

Og om du ser innlegget jeg skrev tilbake til ulvefar, så ser du quoten av det han skrev over. Han slang på en "stikker", så for å fleipe skrev jeg det samme til han med gjeipetegn tilbake.

Ha litt humor da kvinne.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 02:06   #109
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Lett å gjennomskue det. Det kan vel kalles å herse med den mot strømmen, for å flørte seg inn til de andre?? (Det vet du vel godt selv)

Det der var da unødvendig.
Jeg har aldri mistenkt hverken Surre eller noen andre fo denslags.
Det holdt man på med på ungdomsskolen.

Gammel 24-10-09, 02:10   #110
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har aldri mistenkt hverken Surre eller noen andre for denslags.

Jeg har heller aldri tenkt slikt om Surre,
før jeg så innleggene hun hadde i dag.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 02:16   #111
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Jeg må visst lese mg opp, for her er det mulig jeg har gått glipp av noe.

Gammel 24-10-09, 02:55   #112
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest hele tråden. Noen ganger har jeg lettere for å gi en prikk til en nybegynner som skriver et godt innlegg enn til en av de mer kjente her. Jeg husker selv hvor hyggelig det var med prikker når man var ny her.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 07:54   #113
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvakk?

Missforsto jeg totalt alle tilbakemeldingene i den forige tråden??

Fikk inntrykk av at ganske mange mente jeg var helt på vidda, med å tro noe slikt.

Jeg tror det etterhvert ble snakk om to ulike ting her. Jeg leste deg som i at en hard kjerne ikke prikket gode svar fra folk som ikke var kule nok, for å ikke gi poeng utenfor gjengen. Var det slik du mente det? Jeg tror ikke det er slik, og ville i en poll svart at jeg ikke ville tenkt slik selv i hvert fall.

I denne tråden måtte jeg svare at jeg innimellom tenkte på poeng når jeg prikket. Men ikke i egenskap av å være gjerrig på poengene, men typisk for å prøve å holde f eks en nazisympatisør ute fra resten av forumet. (Vi har hatt noen slike tilfeller her.) Så jeg tror ikke du kan lese resultatet fra denne pollen direkte i din favør, siden alternativene i pollen dekker inn veldig mange scenarier som ikke går på hva du skrev i den andre tråden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:13   #114
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Eneste jeg flørte mer her, er era. Og det er ikke bare pga. denne diskusjonen. Det er fordi jeg er så betatt av henne, siden hun har sagt at hun sliter med dysleksi, men gir så beng i dette. Sånn. Nå vet alle det.
Og om jeg har skjønt deg riktig, at du antyder at eneste grunnen til at jeg skrev det jeg skrev, var for å innynde meg hos andre, så tar du feil.
Du leste hva jeg skrev i innlegget du tok litt ut av sammenheng?

Ja, jeg er egentlig bare litt vanskelig nå. Men personlig så har jeg vanskeligheter med mennesker som jeg får inntrykk av har et behov for å åpent fryde seg over/poengtere noe når det viser seg at de (muligens) har rett.

Jeg skrev ha jeg syntes. Om du mente å være humoristisk i det du skrev, så har jeg beklageligvis misforstått helt.

Når det kommer massevis av innlegg direkte i mot det jeg skrev (med både harselering og navnekalling), så er det da bare på plass å smågjeipe litt tilbake da det jeg skrev viste seg å være mulig.

Og om du ser innlegget jeg skrev tilbake til ulvefar, så ser du quoten av det han skrev over. Han slang på en "stikker", så for å fleipe skrev jeg det samme til han med gjeipetegn tilbake.

Ha litt humor da kvinne.

Jeg leste innlegget ditt igjen, men klarer fremdeles ikke å se at du fleiper. Så da har jeg misforstått humoren din. Beklager. Ja, jeg skal prøve å ha litt humor.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har aldri mistenkt hverken Surre eller noen andre fo denslags.

Bare sånn for å avspore litt, så gjorde jeg ikke slikt på ungdomskolen.

Gammel 24-10-09, 09:16   #115
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ingenting å dukke for - du har fullstendig rett. :gullfisk:

HVA??? Har vi fremdeles ikke en gullfisksmiley?

Øøøh? Har Surre skrevet noe teit i dag? Jeg har ikke sett noe jeg for min del ihvertfall.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror det etterhvert ble snakk om to ulike ting her. Jeg leste deg som i at en hard kjerne ikke prikket gode svar fra folk som ikke var kule nok, for å ikke gi poeng utenfor gjengen. Var det slik du mente det? Jeg tror ikke det er slik, og ville i en poll svart at jeg ikke ville tenkt slik selv i hvert fall.

I denne tråden måtte jeg svare at jeg innimellom tenkte på poeng når jeg prikket. Men ikke i egenskap av å være gjerrig på poengene, men typisk for å prøve å holde f eks en nazisympatisør ute fra resten av forumet. (Vi har hatt noen slike tilfeller her.) Så jeg tror ikke du kan lese resultatet fra denne pollen direkte i din favør, siden alternativene i pollen dekker inn veldig mange scenarier som ikke går på hva du skrev i den andre tråden.

Jeg kan godt fyre av en rød en jevnlig til noen som irriterer vettet av meg. Men da er det ikke fordi jeg skal holde dem ute fra M1 eller M2. Da er det fordi jeg synes det de skriver er ultrateit, også blir følgen av det at om mange mener som jeg så vil vedkommende ikke nå opp i medlemssalongene noengang.

Mitt mål er da å si "dust" mens resultatet av dette er at medlemssalongen kan forbli stengt.

Ut fra dette svarte jeg at joa, jeg rødprikker osv her.

Det mener jeg er noe veldig annet enn at jeg ser en som skriver masse fornuftig, men jeg liker ikke avataren så derfor skal denne bare teppebombes ut av medlemssalonegen - som er noe jeg ikke ville gjort. Med forbehold om at det kan skje om Missa sine avatarutviklinger fortsetter veldig langt videre fra dagens. :grugleder med til etter halloween:

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:22   #116
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hva er stalkere? Tror jeg vet, men tør ikke tippe.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:26   #117
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er sånne som følger etter en person rundt overalt og er lite morsomme og umulige å riste av seg.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:40   #118
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen stalker- tror jeg. Betyr det at jeg ikke er kul nok?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:45   #119
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ingen stalker- tror jeg. Betyr det at jeg ikke er kul nok?

Jeg nesten-stalket deg en gang. Jeg sendte noen grønnprikker i full fart for å kjefte videre på deg for jeg fikk ikke prikke deg før jeg hadde prikket noen andre.

Det er heldigvis lenge siden nå.

Sant?

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:51   #120
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg nesten-stalket deg en gang. Jeg sendte noen grønnprikker i full fart for å kjefte videre på deg for jeg fikk ikke prikke deg før jeg hadde prikket noen andre.

Det er heldigvis lenge siden nå.

Sant?

Joda, det har vi glemt. Det ironiske i det hele var vel at du, som var skeptisk til meg i M2, sikkert hjalp meg godt på vei med alle grønne...

Da har jeg altså blitt stalket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.