Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finn en svart kjole til meg, takk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 20:17   #101
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg fikk kjolen min i dag. Den er superfin bortsett fra den pynten på ermene. Men den plukker jeg lett av.

Jeg innser plutselig at jeg ikke har fått bekreftelse for min .
Har sendt kundeservice en mail og spurt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 20:18   #102
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kjempefin, Guniss! Men det er problemet med flaggarmane igjen da...

Gammel 19-11-09, 20:19   #103
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner nesten at vi må starte et galleri der alle har på seg den nye FP kjolen...

Gammel 19-11-09, 20:24   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Den var kjempefin, Guniss! Men det er problemet med flaggarmane igjen da...

Slutt og fjas. Det er bare tull.
Men det hang sånn tynn tynn og ganske minimal "bolero"ting sammen med kjolen også. I samme serie.
Men seriøst. Du kan fint gå med bare armer tullhøne.

Det båndet i midja er forresten i sølv. Hadde ikke du en sølvbolero?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 20:27   #105
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne "overdøver" kankje kjolen litt?

Gammel 19-11-09, 20:28   #106
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kjenner nesten at vi må starte et galleri der alle har på seg den nye FP kjolen...

Mannen er nesten mer utålmodig enn meg etter å få kjolen i hus. Jeg skal nemlig få den i bursdagspresang og han drar på jobb på førstkommende lørdag (blir borte 1,5 uke). Blir vel til at selv må pakke den inn slik at poden kan gi den til meg neste fredag. Å, så overrasket jeg skal bli.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:08   #107
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var litt voldsom muligens? Eg føle meg mest vel med en liten bolero, er både bleik og vassen no. Men uansett, eg vil ha en kjole som er et plagg.

Eg skal innom i morga tenke eg. Er jo 25% der no.

Gammel 19-11-09, 21:10   #108
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Den var litt voldsom muligens? Eg føle meg mest vel med en liten bolero, er både bleik og vassen no. Men uansett, eg vil ha en kjole som er et plagg.

Eg skal innom i morga tenke eg. Er jo 25% der no.

Evy prøvde den på seg, og den var bare så fin på.

Gammel 19-11-09, 21:41   #109
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har den boleroen, og tenker som så at jeg må ha noe enkelt under i og med at den er så detaljrik. Men den er kjempefin på da!

Gammel 21-11-09, 21:50   #110
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min svarte kjole er ankommet og jeg er godt fornøyd. Finfin til mage, veldig pen rundt puppene. Kunne vært litt lenger (jeg er nesten 180 høy), men det går bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:07   #111
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt kjolen også.

Bestilte XS, men det stod S/160 på den. Er det rett, skal tro?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #112
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjolen min i dag og den satt som et skudd. Kunne nok hatt en str mindre, men jeg satser på at den krymper litt i vask. Er pittelitt skuffet over at kvaliteten er var så tynn, men det er det samme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #113
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg fått kjolen min også - omsider. Satt like fint i dag

Gammel 23-11-09, 20:36   #114
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nå har du kanskje slått det fra deg. Men Gina T hadde noen fine:

https://www.ginatricot.com/#/product/28048900

https://www.ginatricot.com/#/product/27738900

https://www.ginatricot.com/#/product/27552900

https://www.ginatricot.com/#/product/28328900

https://www.ginatricot.com/#/product/27431900

Gammel 23-11-09, 20:44   #115
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte denne fra KappAhl:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:40   #116
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Fått L&B kjolen min jeg også, hadde den på meg i et familieselskap igår, likte den veldig godt

Men jeg lurer på om jeg skal ha den på meg på julebordet på lørdag (deilig med lange ermer.....), men hvordan stæsje den litt? Smykke, veske etc? Stilige tips anyone?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:35   #117
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har kjøpt kjolen også.

Bestilte XS, men det stod S/160 på den. Er det rett, skal tro?

Noen som vet?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:04   #118
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Fått L&B kjolen min jeg også, hadde den på meg i et familieselskap igår, likte den veldig godt

Men jeg lurer på om jeg skal ha den på meg på julebordet på lørdag (deilig med lange ermer.....), men hvordan stæsje den litt? Smykke, veske etc? Stilige tips anyone?

Jeg har kjøp meg et smykke på Arts and Crafts med store "diamanter" som ligger i halsgropen, og så skal jeg ha en sølvaktig veske jeg fant på Kappahl. Ikke veldig pyntet, men litt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:06   #119
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Noen som vet?

Aner ikke, men prikker deg navn, mail og nummer til L&B konsulenten som var på partyet jeg var på, så kan du høre med henne.

Gammel 23-11-09, 23:40   #120
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Dere som har kjøpt L&B-kjolen - hva slags strømper og sånt bruker dere til? Farge? Jeg har ikke kjøpt kjolen, men vurderer... Og så har jeg noen røde El Naturalistasko som er så gode og fine, er de brukbare til en sånn kjole som dette?

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.