Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 20:20   #101
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

ferieklubb...?

Verving på gata i syden. Eller ikke på gata, men ble kapret på gata. Det er i gruppen RCI, så det er seriøst i alle fall og jeg kjenner flere som er med der og er veldig fornøyde. Vi har betalt oss inn med 7 uker ferie de neste 3 årene, også skaffer vi billige flybilletter utenom. De 2 første ukene må vi feriere på Kreta, men etter det har vi tilgang på hele verden. Blir spennende og se hvordan det funker og det blir veldig billig måte å reise på når vi må forholde oss til skoleferier.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:34   #102
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

aha.....I see
Har blitt forsøkt kapret jeg/vi også, men har alltid komt oss unna.... Men om det er et seriøst selskap så er det sikkert ok, og penger spart på sikt!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 23:01   #103
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Da skal jeg og ungene til Antiparos (Hellas), bo privat i tre uker og bare nyte dagene.

Der er det fint. Har ikke vært der siden jeg var ung og singel på øyhopping med ei venninde. Det var tider

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

vi vurderer Lalandia Billund. Var i Lalandia i Rødby i fjor, og det var stor suksess.

Vi lurer også Lalandia. Har ikke vært i noen av de før.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:32   #104
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Jeg greier ikke å la være å kommentere Lalandia Billund.
Fysjogfysj. Vi var i Billund og ville innom Doomen for å se. Ute strålte solen og alt var bare fint og deilig. Da oppholdt folk seg frivilling under et blåmalt tak med spillehaller, et klamt innendørs bad og butikker. Kommersielt og stygt spør du meg. Jeg ville bare ut,ut,ut derifra.
(Vi såg ikke på "hyttene" for jeg var raskt overbevist om at dette ville jeg aldri vurdere en gang.).

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:46   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Lalandia var også ganske dyrt i forhold til feriehus generelt i Danmark så jeg. Jaja. Vi får sjekke litt

I høysesongen er det ganske dyrt, men dere kan feks. reise med én gang skoleferien begynner (eller, dere har vel ikke skolebarn så dere kan jo reise utenom skoleferiene), og da er det billigere. Dessuten; badeland og lekeland og diverse er inkludert i prisen, hver eneste dag.

Gammel 03-12-09, 14:28   #106
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal 3 uker til USA og en svipptur over til Canada.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:29   #107
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke vi kommer oss til noe mer eksotisk sted enn hytta til venninna mi neste sommer, for vi skal ei uke til Tokyo i påsken, og da blir det neppe mye penger igjen til annen feriering.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 20:59   #108
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sommerferien er i boks
Portugal, Monte Gordo here we come.

Gammel 11-12-09, 13:44   #109
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

eller kanskje ikke siden vi på Kreta skal bo 500 meter fra Kretas største badeland så blir det sikkert sesongpass der.

Limnoupolis?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 13:46   #110
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det med syden har ikke kun med alder å gjøre da, egentlig. Hannah hadde jeg nok glatt tatt med da hun var på Peder sin alder, men Peder er en helt annen type. Dessuten bunner det nok også litt i at jeg selv liker litt sånn "aktivitetsferie", altså det å være et sted hvor vi kan finne på litt. Og sånn sett synes jeg Danmark passer bedre.

Det er nettopp derfor vi liker å dra til "syden". Vi soler oss ikke så mye, men leier bil og reiser rundt og opplever ting. Aktivitetsferie passer best for oss også.

Gammel 11-12-09, 13:51   #111
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Limnoupolis?

Det navnet høres kjent ut, men lurer på om det er badelandet som ligger i nærheten av Chania hvor vi har vært tidligere? Vi skal på andre siden av Kreta til sommeren. Mulig det er i samme kjeden badeland for det er 2 på Kreta, men det som ligger nord for Hersonissos er enda større enn det ved Chania.

Gammel 11-12-09, 13:54   #112
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ja, det ligger der. Det er ikke så veldig stort heller, men jeg trodde det var Kretas eneste badeland.

Gammel 11-12-09, 14:26   #113
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det ligger der. Det er ikke så veldig stort heller, men jeg trodde det var Kretas eneste badeland.

Vi var der for et par år siden på det badelandet ved Chania, og det var supert og være der med små barn den dagen vi var der. Det var ikke så lite, men det på andre siden av Kreta er større. De reklamerer i alle fall for at det er Kretas største badeland, så da er det i alle fall litt større.

Gammel 11-12-09, 17:30   #114
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Vi reiser til Kypros igjen.
Sunwing Resort Sandy Bay. Vi var der i sommer og sommeren 07.

Vi har med oss en 5 åring og en som vil nesten være 2 år og da er syden og Sunwing det perfekte stedet for oss. Vi stålsetter oss for flyturen men så går det som regel mye bedre enn fryktet.
Vi liker oss på Kypros og i år blir søsteren min med familie med og de ville gjerne prøve Kypros. Så da blir det der. Ellers hadde vi kanskje valgt Alcudia igjen.

Gammel 11-12-09, 20:43   #115
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi skal forresten hit

http://www.startour.no/feriereiser/p...on=sommer-2010

Gammel 11-12-09, 20:48   #116
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Vi har med oss en 5 åring og en som vil nesten være 2 år og da er syden og Sunwing det perfekte stedet for oss. Vi stålsetter oss for flyturen men så går det som regel mye bedre enn fryktet.
Vi liker oss på Kypros og i år blir søsteren min med familie med og de ville gjerne prøve Kypros. Så da blir det der. Ellers hadde vi kanskje valgt Alcudia igjen.

Å det så deilig ut Callisto.
Kjenner at kroppen egenlig ternger varme og sol nå jeg.
Gleder meg til sommeren .

Gammel 12-12-09, 12:19   #117
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fordi jeg vil kose meg i syden. Slappe av litt liksom. Og det går ikke med Peder på 2,5 år, det er jeg rimelig sikker på. Men kanskje når han tipper 4 år. Nå er han litt vel aktiv.

men er Peder mer aktiv i syden enn f.eks. Danmark da? Jeg ville definitvt gått for syden fremfor Danmark.

Gammel 12-12-09, 12:22   #118
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Sunwing ER det perferkte familiested for ferie! Jeg blir mer og mer begeistret for Sunwing for hver gang. Genialt konsept!

Gammel 12-12-09, 14:20   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

men er Peder mer aktiv i syden enn f.eks. Danmark da? Jeg ville definitvt gått for syden fremfor Danmark.

Jeg føler det er litt mer å passe på i syden ja, enn om vi leier et romslig hus med hage og lekeutstyr. I syden blir det jo en forholdsvis liten leilighet i et større kompleks, med basseng i hytt og pine

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 19:58   #120
Elin

Elin sin avatar

Standard

I syden blir det jo en forholdsvis liten leilighet i et større kompleks, med basseng i hytt og pine

Det velger du selv. Du kan få ganske store leiligheter på bakkeplan i syden også...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.