|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Turen går mest trolig til USA (California, Nevada og Arizona) på roadtrip i juni/juli neste sommer. Gleder meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Imponert over langtidsplanleggingen til folk. Jeg har overhodet ingen anelse om hva vi gjør til sommeren ennå.
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Ikke jeg heller. Men jeg tipper det blir budsjettferie på hytta til foreldrene mine, og/eller hjemme hos dem. Kanskje vi tar oss en tur til annen familie, men ingen store utflukter er planlagt. Vi har akkurat vært en måned på den Dominikanske republikk hos svigerfamilien min, og det var så vellykket at vi er enige om at vi må begynne å spare til en ny tur dit med en gang.
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Man MÅ jo bestille tidlig om man i det hele tatt skal ha råd til å reise i skoleferier. Det er vel dyrere jo lenger man venter? Dyrt er det nå uansett. Argh, alt sånt var bedre da jeg kun hadde barnehagebarn!
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Det må ikke bli dyrt, men det gjør jo fort det om en må holde seg til skoleferiene. Dette har vi løst ved og melde oss inn i ferieklubb, så de 2 ukene for oss på Kreta neste sommer koster oss under 20 000,- for oss fem i 3-roms leilighet på flott anlegg inkl. hotell og fly. Mat kommer i tillegg, men vi har fullt utstyrt leilighet med til og med oppvaskmaskin, så vi kan jo lage litt selv også. Charterselskapene skal ha ca. 50 000 for samme type tur samme periode. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ferieklubb...? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Verving på gata i syden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vil bli med Fruktflua på ferie. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Lalandia var også ganske dyrt i forhold til feriehus generelt i Danmark så jeg. Jaja. Vi får sjekke litt
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Lalandia er dyrt midt i fellesferien og helger, men det er mye inkludert der også da av ting å gjøre. Men Lalandia er veldig flott. Har vært på det i Billund først en gang i sommer, men da bodde vi ikke der, var bare dagsgjester, men i høstferien bodde vi der og betalte bare 2500 danske for 3 netter og 4 dager der pga. tilbud de kjører på ukedager (som ikke tar hensyn til norsk høstferie). Skal garantert tilbake en gang. Passer supert for unger og voksne i alle aldre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
I høysesongen er det ganske dyrt, men dere kan feks. reise med én gang skoleferien begynner (eller, dere har vel ikke skolebarn så dere kan jo reise utenom skoleferiene), og da er det billigere. Dessuten; badeland og lekeland og diverse er inkludert i prisen, hver eneste dag.
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!aha.....I see |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Der er det fint. Har ikke vært der siden jeg var ung og singel på øyhopping med ei venninde. Det var tider
Vi lurer også Lalandia. Har ikke vært i noen av de før. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg greier ikke å la være å kommentere Lalandia Billund. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg tror ikke vi kommer oss til noe mer eksotisk sted enn hytta til venninna mi neste sommer, for vi skal ei uke til Tokyo i påsken, og da blir det neppe mye penger igjen til annen feriering.
|
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Sommerferien er i boks
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal leie villa med privat basseng i Alicanteområdet. Jeg er lei av å kjempe om solsengene på charterhotellene og har nå leid egne solstoler. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!I sommer bodde vi i en stor 2-roms. Det var plenty av plass. Knerten sov i babyseng inne på vårt rom, og snuppa sov på sovesofa i stua.
|
|
![]() |
|
|