|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg misliker sløsing veldig, så ting blir heller byttet enn å bli stående ubrukt.
|
|
|
#3 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Den er jeg veldig enig i. Jeg blir ikke snurt hvis noen skulle finne på å bytte en gave jeg har gitt. Mye bedre at de får noe de liker. Men stort sett så bytter ikke vi ting vi får. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter lite.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 26-12-09 kl 09:21. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nå kom jeg på noe jeg byttet! |
|
|
|
#7 |
|
VeloppDragen
|
Feil. Du byttet da ut mannen, gjorde du ikke?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tankefull
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Amelie - |
|
|
|
#10 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Her skal det byttes noen leker, det er fordi vi har noen av de fra før og annet fordi onkelen til jentene ikke har fått med seg hvor gamle de er. Jeg synes det må være greit at to-åringens babyleker kan byttes.
|
|
|
#11 |
|
Quiet, please
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Hårreisende, Amelie.
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter det som vi får dobbelt opp av eller klær som ikke passer. Om jeg får klær evt gir klær som vedkommende ikke liker /jeg ikke liker foretrekker jeg at det blir byttet enn at det havner innerst i skapet og ikke aldri brukes.
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg ser ikke problemet med å bytte gaver man vet man aldri kommer til å bruke. Ungene fikk en danseband-CD til jul, og den kommer jeg til å bytte. Jeg er ikke utakknemlig av den grunn, jeg er glad for at vedkommende tenkte på oss, men jeg nekter å fylle opp huset mitt med ting som aldri kommer kommer til å bli brukt. Jeg bytter også klær som er feil i størrelsen, som jeg har to av, e.l. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg kunne godt finne på å kjøpe noe som er ment å byttes heller enn et gavekort. Da i min egen familie der det ikke er høy terskel for det. F.eks danseband CD eller enn gavekort. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Ja, det gjør moren min også - hun kjøper forsåvidt noe hun tror jeg vil like (i år var det en veske), men ber meg gå og se i den aktuelle butikken i romjulen for å se om det er en annen modell jeg heller vil ha. Det er mye viktigere for henne at jeg får noe jeg liker enn at jeg ender opp med akkurat den hun kjøpte. Hun vet jo godt at det ikke er sikkert hun greier å plukke ut akkurat den jeg liker best.
|
|
|
#16 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nei, jeg bytter ikke mye. Kun om jeg får like ting.
|
|
|
|
#17 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Er ingen bytter nei, men bytter selvsagt klær som er for små/store, prøver da å få den rette størrelsen i de klærne som de hadde fått. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg fikk hele 3 stk fleecepledd til jul. De blir byttet. Jeg bytter ting jeg vet at vi ikke kommer til å bruke, ting vi har fra før av og klær som er for store/små. |
|
|
|
![]() |
|
|