|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Textrovert
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur
Er det? Det har jeg aldri hørt. Jeg er vel mer vant til å høre "hijo de la gran!"
|
|
|
#102 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mhm, hijo de er nok langt mer utbredt. ;-) |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Textrovert
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signaturJeg har aldri hørt det. Hvis det er fra cachiquel (slik er det jeg staver det, er jo så moderne av meg
|
|
|
#104 |
|
superbruker
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har?
Propella Sist redigert av Propella : 08-01-10 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur- Fordi jeg fortjener det
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Det er en slags sammensetning av navnene mine. Liker det. Sist redigert av Imma : 08-01-10 kl 17:39. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
flisespikker
|
Synes du vi sjelden tenker over ingenting?
|
|
|
#109 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Måtte finne på noe. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Måtte finne på noe da jeg registrerte meg på SG i sin tid. Hadde fødselsåret mitt der lenge, men det ble så tungvindt at jeg fikk det tatt bort. Ellers er navnet en omrokkering av noen av bokstavene i navnet mitt. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Særdeles lite oppfinnsom den dagen da jeg brukte det for første gang...derfor navnet mitt
|
|
|
#112 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har?
|
|
|
|
#113 |
|
bla bla bla
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Akkurat når jeg registrerte meg nevnte de Jelena på tv'n, og jeg orket ikke fundere mer. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Jeg var Mie80 på SM, men ville hatt noe nytt men samtidig litt likt som det gamle. Så da ble det MegaMie. Synes det passer min personlighet.
|
|
|
#115 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Tja, fordi jeg ville starte på scratch med noe annet enn det jeg hadde/har som nick de fleste andre steder, og så ble det Spetakkelet ...helt til jeg innså at en veldig god venninne hadde et veldig likt nick her inne og jeg byttet - Absalone var det jeg kom på i farten og nokså tilfeldig kanskje, men det er vel mest å assosiere med Absalon på potten, som var en av mine favorittbøker da jeg var ganske så liten!
|
|
|
#116 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? Fordi jeg kan være irriterende, men stort sett er harmløs, og elsker å fly. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Det er kallenavnet mitt
|
|
|
#118 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire spørsmål om nick, uttale, avatar og signatur1. Hvorfor har du valgt det nicket du har? |
|
|
|
![]() |
|
|