Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?
20-30 - Blond 12 5,17%
30-40 - Blond 14 6,03%
40-50 - blond 2 0,86%
20-30 - brunhåret 45 19,40%
30-40 - brunhåret 36 15,52%
40-50 - brunhåret 2 0,86%
20-30 - rødhåret 2 0,86%
30-40 - rødhåret 3 1,29%
40-50 - rødhåret 1 0,43%
20-30 - sorthåret 2 0,86%
30-40 - sorthåret 0 0%
40-50 - sorthåret 0 0%
Har ikke fått grått hår ennå (spesifiser alder) 111 47,84%
Dustepoll 2 0,86%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 17:25   #101
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?

Lys blond og ingen grå hår. 33 år.

Gammel 31-01-10, 18:57   #102
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget det for noen måneder siden. Jeg er 40.

Gammel 31-01-10, 19:00   #103
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?

Jeg har ingen grå hår enda. Er 31 og har mellombrunt hår.

Gammel 31-01-10, 19:06   #104
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg har grå hår ja, monge også Eg var vel ca 25 når eg verkeleg oppdaga dei. Eg har brunt (litt rødlig) hår.
Mamma mi fekk også grå hår i den alderen.
Har grå hår og arv noko sammenheng tru?

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:12   #105
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk mine første grå i slutten av 20-åra. Det var lite lenge, men nå - 10 år seinere - har det blitt masse.

Jeg hadde brunsvart hår. Nå brunsvarthvitt hår.

Gammel 31-01-10, 19:16   #106
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brunt hår og fikk de første, få gråe rundt 24-årsalderen. Farger hver 2. måned (men burde gå hver 6. uke).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 00:04   #107
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

24. Brunhåret.

Gammel 01-02-10, 01:59   #108
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begynnelsen av 20-åra. Har mørkebrunt hår (og elendige gener fra farssida - pappa var grå før han ble 35). Mannen min ler og kaller meg gammel, både pga håret og fordi jeg snart blir tredve. Han har ikke et eneste grått hår, det hadde nok lyst opp i hans kullsorte manke. Han er førti.

Gammel 01-02-10, 02:22   #109
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:56.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:24   #110
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg er brunette med noen lyse striper i håret. Er bikket godt over 40 og har ikke fått noen grå enda. Både min mor og mormor var et sted over 50 før de første grå kom.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 09:47   #111
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er blond og nettopp blitt 39 år. Grå hår har ingen sett.... Foreløpig.

Gammel 01-02-10, 11:40   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

36 and still counting. Jeg er museblond. Pappa, som har samme hårfarge, begynte så smått å bli grå i skjegget først etter passerte 60. Med håret tok det enda et par år.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:01   #113
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er 37 og har ingen grå hår. De få jeg har, (som han observeres fremme i luggen) er hvite og dukket opp rundt 33 årsalderen. Ca. Er rødhåret. Heldigvis ingen grunn til farging ennå, men det kommer jeg ikke til å nøle med å gjøre hvis det utarter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:02   #114
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg er snart 36 år og mørk blond, og har ikkje fått grå hår enno. Det er ikkje så mange grå hår å spora i min generasjon (familien).

Gammel 01-02-10, 13:10   #115
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Har blondt hår, dvs. kommuneblondt.... Har ennå ikke observert noen grå hår, men når man i utgangspunktet har kommuneblondt hår så er jo det nesten grått i seg selv....

Burde jeg også huske å si at jeg er 34 og 3/4?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 01-02-10 kl 15:54.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:40   #116
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Mørkebrunt hår, har ikke sett noen grå ennå, er 33 år.

Gammel 01-02-10, 15:32   #117
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nærmer meg 35 og har ingen grå hår. Blond.

Samme her

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:34   #118
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har rødt hår. Er 32 år. Ikke fått grått hår enda.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:38   #119
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke fått grå hår enda, har rødblondt hår og er 36 år. (Det vil si, de med slik hårfarge kan vel teknisk sett ha noen grå hår, men det synes ikke.)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:26   #120
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Er enda 32, og har ingen grå hår enda (blond).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.