|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår? | |||
| 20-30 - Blond |
|
12 | 5,17% |
| 30-40 - Blond |
|
14 | 6,03% |
| 40-50 - blond |
|
2 | 0,86% |
| 20-30 - brunhåret |
|
45 | 19,40% |
| 30-40 - brunhåret |
|
36 | 15,52% |
| 40-50 - brunhåret |
|
2 | 0,86% |
| 20-30 - rødhåret |
|
2 | 0,86% |
| 30-40 - rødhåret |
|
3 | 1,29% |
| 40-50 - rødhåret |
|
1 | 0,43% |
| 20-30 - sorthåret |
|
2 | 0,86% |
| 30-40 - sorthåret |
|
0 | 0% |
| 40-50 - sorthåret |
|
0 | 0% |
| Har ikke fått grått hår ennå (spesifiser alder) |
|
111 | 47,84% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,86% |
| Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Da jeg var gravid med førstemann, 33-ish. Jeg har den kjedelige brune fargen frisøren kaller ask, og har farget håret siden jeg var i tenårene. Nå skulle jeg veldig gjerne latt være og beholdt den kjedelige ask-fargen.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er blond, 25 år og har ikke sett noen grå hår enda. Pappa (blond) var nok hvertfall 45 og mamma (brunette) var rundt 40 da de fikk sine første, så jeg håper på 15 år til uten. Søsteren min har brunt hår og hun oppdaget sine fleste grå da hun var 32 tror jeg ( men vi har ikke samme far da).
|
|
|
#3 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg fant 3 grå hår for noen mnd siden, da var jeg nesten 35. jeg er brunhåra.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg er 27 år med brunt hår, og har enda ikke fått grått hår. Sambo like gamel med svart hår, og han fikk grått hår for tre år siden
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg fikk de første grå hårene da jeg var i midten av 20-årene. Kommuneblond hårfarge.
|
|
|
|
#7 |
|
snur
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?31 år, mørk brun og ikke fått mitt første grå hår ennå. Regner med det ikke er så langt unna for mamma var tidlig ute med grått hår. Mannen er 40 og har hatt litt grått i sidene de siste årene.
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg måtte svare dustepoll, for jeg har mørkebrunt hår og fant mitt første grå hår rundt 16 år. :snøft:
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Eg har grå hår ja, monge også
|
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Fikk mine første grå i slutten av 20-åra. Det var lite lenge, men nå - 10 år seinere - har det blitt masse.
|
|
|
#14 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Begynnelsen av 20-åra. Har mørkebrunt hår (og elendige gener fra farssida - pappa var grå før han ble 35). Mannen min ler og kaller meg gammel, både pga håret og fordi jeg snart blir tredve. Han har ikke et eneste grått hår, det hadde nok lyst opp i hans kullsorte manke. Han er førti.
|
|
|
|
#15 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg er blond og nettopp blitt 39 år. Grå hår har ingen sett.... Foreløpig.
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?36 and still counting. Jeg er museblond. Pappa, som har samme hårfarge, begynte så smått å bli grå i skjegget først etter passerte 60. Med håret tok det enda et par år.
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Er 37 og har ingen grå hår. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Eg er snart 36 år og mørk blond, og har ikkje fått grå hår enno. Det er ikkje så mange grå hår å spora i min generasjon (familien).
|
![]() |
|
|