|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navneskilt på vognVognskilt har aldri vært min favoritt, men det er sjelden jeg legger merke til andre som går rundt med skilt på vognen. Det er kanskje mer utbredt noen steder enn andre?! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Navneskilt på vogn
Det skramler!
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Navneskilt på vognmumrik:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navneskilt på vognJeg synes verken det er fint eller kult og ville aldri hatt et sånt skilt selv. Men jeg gidder ikke bruke masse krefter på å irritere meg over det. Folk får gjøre som de vil. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Navneskilt på vogn
Ja, buggis er nok det Dragen har mest lyst på her i verden |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Sv: Navneskilt på vognJeg ville ikke hatt et på vognen min hvis jeg hadde hatt en. For meg går det mest på at jeg synes at de jeg har sett har hatt skiltet festet veldig langt ned. Ser upraktisk ut. Synes det ser helt greit ut på andre, jeg får med meg litt navnetrender av det også.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 20-01-07 kl 21:49. Årsak: La til: på andre |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Navneskilt på vognHar ingen sterke meninger om det. Ville ikke hatt det selv, men (som den motstandaren av at alt betegnes som HARRY) jeg er, synes jeg det er litt søtt. Tenker på den überstolte mammaen eller pappaen som triller rundt på vogna. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Dette vet du mye mer om enn meg. :helt komfortabel med det: Jeg mente det siste, ja. Det var trangt, fullt av folk som klappet.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Jøss...da må det være noen år siden... Finnes det folk som fortsatt klapper?? Helt ærlig har jeg ikke opplevd klappende passasjerer siden begynnelsen av 90-tallet en gang.... Men så jobber jeg i ruuuuuuuuuuuuuuuteflyselskap jeg da :ypper:
|
|
|
#17 |
|
Passiv
Re: Sv: Navneskilt på vognNavnesmokker har jeg heller aldri likt nei. Og ikke sett behovet for, da snuppa bare har brukt smokk til soving når hun var mindre, og i bhg. lå den i vogna hennes. Og uansett skulle hun kunn ha en type så. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ræv med ører
Sv: Re: Sv: Navneskilt på vogn
Jøss, dette synes jeg er litt overdrevent. Er det så farlig at barnet har navnet sitt synlig skrevet på noe så praktisk som en refleksvest?
|
|
|
#19 |
|
Passiv
Re: Sv: Re: Sv: Navneskilt på vogn
Hva er det praktiske med å ha navnet hennes på den da? |
|