|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Det er et par måneder mellom oss.
|
|
|
#104 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er to år eldre enn meg. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Jeg er 1 år og 2 uker eldre enn han... Liker de litt yngre sjø |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er syv år eldre enn meg. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Ett år yngre. Kunne neppe hatt en mye eldre mann. da skulle han i såfall hatt et meget ungdommelig sinn. Jeg må ha en kul, ungdommelig, kjekk og moderne mann som er tilpasset livet med Moderne Kvinne. En som mente at likestillingen var gått for langt, at damene var bedre før eller ikke ville gjøre halvparten hjemme hadde passet meg meget dårlig.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 06-02-10 kl 12:07. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Det er 6 år mellom oss - han er eldst.
|
|
|
#112 |
|
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?
Hvorfor presiseringen? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Fola Blakken
|
Litt uhøytidelig forsking på NM og tildels her viser vel at det er blant de yngre mennene at det finnes flest 'likestilling passer ikke for oss-menn'.
|
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er vel veldig generaliserende? Synes mange yngre menn har like mye av de holdningene der som de på min egen alder og eldre. Jeg kjenner opptil flere menn som er mye eldre enn meg selv som har kjempebra holdninger og deler alt og mere til, så den der kjøper jeg ikke nødvendigvis. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?At Mim generaliserer og setter ting på spissen er vel ikke noe nytt, men jeg så kanskje ikke helt poenget med å gjøre det i det hele tatt her. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er ca 1,5 år eldre enn meg. Min forhenværende var nærmere 11 år eldre, og selv om det ikke plaget meg i begynnelsen, så merket jeg tydelige forskjeller etterhvert.
|
|
|
#118 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er yngre enn meg. Jeg er 9 mnd eldre enn han. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Du har rett, Nolo. Jeg vil altså ikke ha en mann på 20 heller.
|
![]() |
|
|