|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Originala
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing
Det er kun SFO som har fast turdag hos oss. Nå i 1. klasse har hun brukt den oransje sekken hun fikk da hun begynte på skolen. På de få heldagsturene hun har hatt, har hun hatt Bergans-sekken hun hadde på barnehagen og et par ganger nysekken (etter eget ønske). |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingSønn og jeg er meget fornøyd med Ticket sin sålangt iallefall.
|
|
|
|
#103 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Ja |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingStorebror fikk velge skolesekk i dag. Jeg har ikke likt designet på Beckmann-sekkene til gutt så vi gikk for å se etter Bergans sekk. Valget hans falt på denne, en Bergans XO 20 liter: |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassing
Ja, den der med Herbiedesign er kjempefin synes jeg også. Den er enten fra i forfjor eller fjor. Vi vurderte den, men hadde en Bergans som passet og da var det nå litt i meste laget med luksus å kjøpe en annen fant vi ut. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så ble det denne, den satt godt på henne, men hun er jo så liten. (Hjelp!) Alle skolesekker blir store på henne, men denne satt best når alt var snurpet og strammet. Vi kjøpte den lille gym/ skiftetøybagen som hørte til, samt pennalet. Leksepulten er på plass på rommet hennes (erfaringen tilsier at det vil det bli gjort lite lekser der, på kjøkkenet derimot.. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingDenne valgte go'gutten seg, kjempe stolt! |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Passiv
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingStorebror som er ferdig med første, har Beckmannsekk, og den har gode skulderstropper, og med klikklås både rundt livet, og mellom selene på brystet. På han sitter den i hvert fall godt. |
|
|
|
#109 |
|
Nå også i farger
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingSnuppa fikk seg sekk i går, og valgte en lilla Beckmann med blomster på. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
maler
|
Åh? Takk for tips, jeg må løpe innom og se om de har noen igjen da
|
|
|
#112 |
|
Fortynnet
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingVi kjøpte ny skolesekk til snart-tredjeklassingen nå. Jeg var veldig innstilt på Bergans, siden jeg syns Beckmann-sekken hans er for tung. Men det viste seg at Beckmann hadde redusert vekten siden vi kjøpte den for to år siden, og den satt mye bedre på ryggen hans enn Berganssekken. Vekten var ganske lik. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ferdig!
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingBegge mine har hatt to Berganssekker hver seg. Eldste har nå Beckmann. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Like blid!
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingMin 2.klassing har fått denne Bergans XO25.
|
|
|
|
#115 |
|
anglofil
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingTil info - test av sekker http://www.dagbladet.no/2010/07/31/t...likk/13004882/
|
|
|
#116 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Der er visst den jeg nevnte i begynnelsen av tråden på topp - den som flere mente var en tursekk.
|
|
|
#117 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingHva er erfaringene så langt? Har førsteklassing til høsten og er spent på om det blir Bergans, Beckmann eller Troll på henne. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingBeckmannsekken fungere utmerket så langt, sitter godt på ryggen hennes og har plass til det hun trenger. Eneste problem er vel at fire andre i klassen har helt lik sekk, men det løste vi med litt ektra pyntepåheng. Reflekslyset gikk istykker etter et par måneders bruk, muligvis fordi noen hadde pillet på det i garderoben(?), men vi sendte mail til Bekcmann og fikk ny i posten dagen etter. Bra service. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
anglofil
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingJa Beckmann sekkene er suverene, og lokk er viktig! Flott og lett med refleks og regntrekket også.
|
|
|
#120 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingStemmer i med skryt av Beckmann. Vår er fremdeles veldig pen, det er en god størrelse og sitter godt på ryggen til vår lange og smale seksåring. Lyset funker ennå, faktisk.
|
![]() |
|
|