Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det streik i din barnehage?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-10, 14:46   #101
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det streik i din barnehage?

Dagens gode nyheter er at barnehagen opnar umiddelbart etter streikeslutt. Eg rekna egentlig med at dei kom til å holde stengt ein ekstra dag etter streikeslutt for å reingjere etter lengre tid utan vask. Så det kan eg jo juble litt for i dag

Gammel 08-06-10, 23:49   #102
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

M-Ø-K-K-A-L-E-I! Streiken trappes opp fra i morgen og da er barnehagen helt stengt...

Gammel 09-06-10, 00:05   #103
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Barnehagen er privat, så den er jeg ikke bekymret for egentlig. SFO og skole er ikke i streik enda, men venter spent på hvilke de 37 nye kommunene er... Men jeg jobber i kommunen selv, så da blir vel muligens jeg tatt ut også, så er det ikke noe problem lenger...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 00:05   #104
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Streik

Nei, vi har Ruska i privat barnehage. SFO er stengt, men jeg er sykemeldt og hjemme, så det går greit.

Gammel 09-06-10, 07:59   #105
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

M-Ø-K-K-A-L-E-I! Streiken trappes opp fra i morgen og da er barnehagen helt stengt...

Vår har vært helt stengt i en uke. Ganske stressende egentlig, for man skal jo ta seg godt av barna, samtidig som jobben ligger i bakhodet HELE tiden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:33   #106
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Har hatt to barn hjemme, frøkna lengst. Hun går i barnehage og var den første barnehagen som ble stengt. Eldste har de ikke assistent til. Sfo til mellomste er også stengt.

Gammel 09-06-10, 08:51   #107
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

I dag er ungene hjemme alene. Det går nok greit, de kommer ned på kontoret 10.30 for å hente lunsjpenger før de skulle på biblioteket.
Det ble jo full streik mens jeg var i Praha, men venninne har ordnet seg imellom.
Hvis jeg skal være litt egoistisk, så håper jeg nesten streiken varer ut uken for da kan jeg reise hjem til mamma allerede på torsdagskvelden.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 13:21   #108
Pingvin
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
Pingvin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, de hadde ikke blitt berørt av streiken heldigvis om vi hadde måttet ut i streik. (Men heldigvis er den over, for jeg vet mange som sleit med å få endene til å møtes)

Pingvin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.