|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg tror aldri jeg har vært borti at ansatte ikke drar når siste barn har dratt, og jeg har hatt barn i 4 forskjellige barnehager. Det synes jeg er helt greit, det er da ikke drop-in i en barnehage.
![]() |
#102 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg tror det seneste jeg noen gang har hentet er en halvtimer før stengetid.
![]() |
#103 |
snur
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Det har skjedd en gang på 8 år i barnehagen. Det var en gang mannen skulle hente og bilen hadde flatt dekk når han kom ut fra jobben. Da tok det litt tid å få luft i dekket igjen. Da kom han 5 min etter stengetid og hadde ringt og forklart problemet. Jeg var ikke i byen og hadde ikke sjans å hente.
![]() |
#104 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Kommer alltid i tide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg er blitt oppringt en gang fem på fem fordi mulen ikke var hentet, løp i pysjbukse over i bhg og var der 30 sek før stenge tid det er vel det seneste vi har kommet....der har jeg en total sperre bhg og sfo kommer man bare ikke for seint til, husker jeg tit og ofte måtte bli med personale hjem/bv vakta etc. fordi jeg ikke ble henta og det skal liksom bare ikke skje med mine.
![]() |
#106 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?
Vår stenger 1615 - 1630. Det vet man om når man velger den.
![]() |
#107 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
I minsten sin barnehage må man være der til stengetid uansett. Jeg har jo jobbet der i noen uker og av og til ble siste barn hentet 40-50 minutter før stengetid, men da gikk vi over på andre avdelinger og hjalp til der. Det var ofte stort behov for det også, så jeg synes det er helt fint at det er sånn. Men det varierer ja, der jeg jobbet i 2006 (privat barnehage) kunne vi gå når siste barnet ble hentet og vi hadde ryddet og vasket ferdig (man kan ofte ikke stikke med en gang siste barn er ute uansett, da man må rydde og vaske litt).
![]() |
#108 |
intro
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Blåmann kom 7 minutter for seint til Livs barnehage en av de aller første dagene hun var der i vinter.
![]() |
![]() |
#109 |
maler
|
Jeg vet kun om 1 barnehage i denne byen som har åpent etter 1630. Mulig det er flere, men jeg har inntrykk av at 1600 eller 1630 er det vanlige. Jeg slutter på jobb 1615, får litt flex på slutten av dagen og har 50 meter til barnehagen så jeg rekker det med et nødskrik.
![]() |
#110 |
Teller ned
![]() Sv: Henter du barna i tide?Henter alltid i tide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Nå også i farger
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg henter ca. to timer før barnehagen stenger. En gang ringte jeg og så jeg ble litt sen, men da fikk jeg beskjed om at barnehagen var jo åpen til kl. 17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Henter du barna i tide?Henter 30 minutter før bhg stenger og har aldri hentet etter stengetid.
![]() |
#113 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
16.30 er det aller vanligste her også. Og åpningstid fra 7.30. Der jeg skal jobbe fra september av har vi åpent fra 7-17, det er heller sjeldent, har jeg inntrykk av.
![]() |
#114 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Ja. Jeg har lang reisevei til jobb og en samboer som jobber offshore. Jeg prøver å være i barnehagen minst et kvarter før stengetid. Da har jeg litt margin hvis det skulle oppstå noe på veien(kø, trafikkulykker osv.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Én gang har jeg kommet for sent. Til gangs! Jobbet i Oslo og skulle hjem i rushen, vanligvis 25-30 min å kjøre. Varmt ute, ikke aircondition, høygravid og med en eldre bil med dårlig termostat - begynte å koke i Tåsentunnellen i sirupkøen, jeg kom meg ikke over i høyre fil og turte ikke annet enn å stanse bilen - i venstre fila, med rykende panser. (ja, litt småredd for eksplosjon og sånn...
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Altså, selvfølgelig er det de samme barna som blir hentet sist hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Ja alltid. Mini er kun 5-6 timer i barnehagen de dagene jeg selv har fri, eller jeg tar han fri da. Hvis jeg jobber 7,5 timer og sambo jobber så er han med meg de timene. Hvis ikke henter sambo i 15 tiden. Synes 9-15 er passelig tid for et barn i bhg jeg, foreldremessig ment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har aldri henta ungene for seint i bhg. Jeg henter vanligvis 15-15.30, det seineste jeg har henta poden er kl 16.20.
![]() |
#120 |
Ekvilist
|
:tolker fritt: Det er best for foreldre at barna er i barnehagen minimum fra 9-15. Hvis ikke kan de bli utslitt.
![]() |
|
|