Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier ringetonen om folk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 12:33   #101
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva sier ringetonen om folk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hm,. Jeg lastet den ned for hundre år siden, så jeg vet ikke helt hvor jeg fant den. Nå har jeg den bare på minnekortet på telefonen, men kan legge den over på maskina i kveld og sende den til deg som vedlegg til mail eller noe?

Det hadde vært fantastisk!
Jeg sender deg en pm med mailadresse.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:46   #102
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får man forresten lagt inn musikk som ringetone på iphone?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:15   #103
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har en helt vanlig ringelyd på telefonen min. Fordi bare snutter av musikk er støy. Og fordi jeg er gammel.

Hør, hør! Min står i tillegg på lydløs mesteparten av tida; jeg sitter i åpent landskap med 17 andre. Ikke at de tar samme hensyn men ...

Om andre har låter på sin telefon, foretrekker jeg at det ikke er sang. Instrumentalt er mindre plagsomt.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har M*A*S*H*-introen som ringetone.

Tøft! "Suicide is painless, it brings on many changes ..." :nynner:

Gammel 30-06-10, 13:18   #104
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til de fleste anrop, har jeg et gammelt opptak av guttungen min - tror han er tre år - hvor han roper "Mamma, det er telefon til deg!"

Når gubben ringer spilles "Raggle Taggle Gipsy."

Når ei venninne ved navn Ingeborg ringer meg, spilles Vamp sin "Ingeborg."

Gammel 30-06-10, 13:39   #105
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amelie.. Du kan laste ned youtube som Mp4. Da vil du kanskje kunne legge den inn som ringetone på mobilen hvis mobilen aksepterer Mp4 til ringetonebruk. Ellers tror jeg det er en smal sak å konvertere MP4 til MP3. Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men forklaringen på noe av dette fant jeg her på forumet en gang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:46   #106
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvordan får man forresten lagt inn musikk som ringetone på iphone?

Lurer også.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:10   #107
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Lurer også.

Jeg også lurer.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 15:11   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 30-06-10, 15:33   #109
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Kunne jeg fått også?
Nå har jeg nemlig gått og nynnet på den i hele dag etter å ha spilt den av fra denne tråden i går kveld. Den er skikkelig søt.

Send meg mailadressen din på PM så ordner vi det.

Gammel 30-06-10, 15:40   #110
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har kun en gammel ting som lå på mobilen... ikke det at det blir brukt
har funnet ut at dersom lyden er på, hører jeg den aldri.
er vibrasjonen på så kan jeg høre den fra andre siden av leiligheten hehe

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 15:56   #111
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt Starlight - Muse i 3 år nå.

Gammel 30-06-10, 18:50   #112
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lille som synger "grelving i taket" har jeg som ringelyd. Fordi det er hun som synger og ingen andre har den.

Gammel 30-06-10, 19:11   #113
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Andres ringetone sier helt klart noe om deg.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Som syns det er teit?

Nei, bare sånn generelt.

Gammel 30-06-10, 19:32   #114
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en litt finere midi-versjon av temaet fra Harry Potter enn hva man kan høre her. Har hatt den i årevis, og den kommer sikkert til å forbli min ringetone.

Gammel 30-06-10, 19:47   #115
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne:

Alexisonfire, Boiled frogs.

Hadde Robyn med Fembot før dette, så det sier vel mest at jeg er ganske allsidig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:01   #116
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne:

Delvis fordi den inneholder favorittsitatet mitt, delvis fordi type melodi sier MYE om hvem jeg er. (Les: jeg vil helst ikke høre at det ringer og i alle fall ikke at noen andre skal høre at min telefon ringer ... ). Har hatt den siden den var ny og får liksom ikke til å bytte.

Gammel 30-06-10, 20:08   #117
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg har "oppe på fjellet" sunget av storebror litt før han ble 2 år, som blir avsluttet med et hosteanfall.

Kult.

Jeg har denne:

Gammel 30-06-10, 20:12   #118
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde denne:

-men jeg får ikke til å legge den inn på iphonen
(Om noen kan hjelpe meg med det, blir jeg overlykkelig)
Grunnen til at jeg hadde den er at jeg liker sangen og dama, og at vi har adoptert fra Kina

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:22   #119
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har Sivert Høyem sin "Belorado".

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:01   #120
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg hadde denne:
(Kilde:

)

-men jeg får ikke til å legge den inn på iphonen
(Om noen kan hjelpe meg med det, blir jeg overlykkelig)
Grunnen til at jeg hadde den er at jeg liker sangen og dama, og at vi har adoptert fra Kina

Elsker den sangen
har prøvd å husket hvem som synger leeenge nå D: takk!

Lykke til med å få den inn på telefonen din

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.