Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 09:25   #101
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Ja, men fordi jeg har fått meg en sånn fin kåpe jeg kan bruke når høsten kommer!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:49   #102
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Gammel 02-08-10, 09:55   #103
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det er ikke greit.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:09   #104
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en uke igjen av ferien - skal tas på hytta i midten av August. Jeg har bestillt strålende sol og sommervær den uka, og etter det kan høsten få lov å komme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:20   #105
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Du kan jo flytte et annet sted om du ikke liker årstider, så kan vi som elsker det få ha dem og nyte dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:23   #106
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Selvsagt er det ikke greit at det snart er høst. Jeg liker forandringene i naturen og at det blir kjøligere i været, men virkelig hater at det blir kaldere og mørkere. Dessuten nærmer da jul seg.

Gammel 02-08-10, 10:26   #107
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg håper på en fin august og september, med grilling og bading og varme.
Jeg er ikke klar for høsten enda, nei.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:29   #108
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg masse til høsten. Jeg elsker fargene i naturen, pølsegrilling på bål mens det er mørkt ute, turer i skog og mark, stearinlys og varme.
Høsten er min absolutte favorittårstid.

Gammel 02-08-10, 13:20   #109
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Høsten er min absolutte favorittårstid, så ja - det er greit at det snart er høst.
(Ikke minst gleder jeg meg til alle de ekle insektene, som ødelegger ethvert forsøk på å være ute, forsvinner. Mygg, knott, klegg, veps )

Gammel 02-08-10, 13:53   #110
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Eneste jeg savner med høsten er disse langhelgene vi har i mai.... det kunne godt ha vært noen sånne innimellom og ikke bare høstferie..

Ja, en rød dag på kalenderen innimellom, det hadde gjort seg!

Registrerte et ark med info om "planleggingsdager" i barnehagen i dag, så det kommer på et vis noen sånne "fridager" på høsten også nå, men planleggingsdag er ikke helt det samme som rød dag altså...

Gammel 02-08-10, 14:00   #111
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

For meg er det helt greit at det går mot høst. Jeg liker høsten og vinteren, og gleder meg til skolestart, kakao under pleddet, masse fine farger, første frosten, og etterhvert advent og jul.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:30   #112
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg elsker høsten og ser fram til den i år som i fjor.
Dog føles høsten alltid mer velkommen dersom den kommer etter en varm og solfylt sommer.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:51   #113
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Du kan jo flytte et annet sted om du ikke liker årstider, så kan vi som elsker det få ha dem og nyte dem.

Da flytter jeg med Skremmern.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:52   #114
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Nei. Jeg venner meg aldri til høsten i Norge. Det er spesielt dette med mørket jeg ikke liker. I år har vi hatt en kald og våt sommer også, og da er jeg ennå mindre klar for høsten.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:17   #115
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det hadde nok blitt rimelig øde her i landet om folk skulle følge denne oppfordringen.

Det tviler vi på. Vi er faktisk veldig mange som ikke er værsjuke og som er veldig glad i årstidsvariasjonene.

Gammel 02-08-10, 15:32   #116
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Amen!

Og jeg antar Chanett var i det spøkefulle hjørnet :hyggelig av meg i dag: - men nei, jeg kan dessverre ikke bare røske opp ungene mine og flytte til varmere strøk. Men du verden - den dagen Lillemann er godt etablert på en institusjon for slike som ham, og Storebror lever sitt eget voksenliv - da er det farvel til dette kuldehullet fra november til april.

Gammel 02-08-10, 15:58   #117
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Greit og greit. Er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det.
Men nei, jeg gleder meg ikke til at det blir kaldere og mørkere.

Gammel 02-08-10, 16:05   #118
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhhh, nå er jeg så lei av sommer at høst VIRKELIG er velkomment. Dette har vært (og er!) en LANG sesong.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:12   #119
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Smaken er som baken, og det må være lov å være mindre fornøyd med regn og sur vind hele året uten å vurdere å flytte til Spania.

Vi har da ikke regn og sur vind hele året. Har du glemt de tre månedene med nydelig og kald vinter vi hadde i år? Ikke regn på lange stunder.

Og helt serøst. Om man velger å bo i Norge så vet man at det ikke er sommer 12 MMS i året.

Gammel 02-08-10, 16:14   #120
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor er det lov å klage på høsten, men ikke på sommeren? (Myggstikk. Varme. Mennesker overalt! )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.