Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 19:59   #101
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

I min by finns dei ei uniform; Containerkjole, OM-knestrømper, OM grandma coat og IJ-støvlar. Uavhengig av vær i grunn.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 20:01   #102
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Og jeg skal heller ikke ha. Synes ikke dem er sååå fine jeg... Liker ikke knytingen, og så er dem for vide synes jeg.
Liker Hunter mye mye bedre.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 20:02   #103
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har, og bruker de når det regner og når jeg klipper plenen ... Jeg synes de er litt overdrevent vide i skaftet...

Gammel 06-08-10, 14:46   #104
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Nei. Og jeg skal heller ikke ha. Synes ikke dem er sååå fine jeg... Liker ikke knytingen, og så er dem for vide synes jeg.
Liker Hunter mye mye bedre.

Knyting?

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 15:51   #105
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok, disse var bedre faktisk, men fortsatt liker jeg dem ikke helt... ?

Støvlene er generelt for vide; dem er for brede både nede i foten og ellers i skaftet.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 10:09   #106
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg har de brune, høye og bruker dem så ofte jeg kan

Gammel 08-08-10, 10:26   #107
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg har, og jeg har et lidenskapelig forhold til dem! Bruker dem året rundt.

Nøyaktig som meg!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:45   #108
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

I min by finns dei ei uniform; Containerkjole, OM-knestrømper, OM grandma coat og IJ-støvlar. Uavhengig av vær i grunn.

Hva er containerkjole?

Gammel 08-08-10, 18:07   #109
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det er et litt sånn Odd Molly-aktig klesmerke, altså ikke noe man finner i containere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:33   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva er containerkjole?

http://www.container.dk/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:56   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tror det er et litt sånn Odd Molly-aktig klesmerke, altså ikke noe man finner i containere.

Åh, det hadde jo vært stilig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 22:28   #112
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser unektelig teit ut med kort shorts, halterneksinglet og lange IJ-støvler i byen på en dag med sol fra knallblå himmel.
Så hipt kan det ikke være ...

Jeg bruker mine i regnvær og i snøslaps.

Gammel 08-08-10, 23:00   #113
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det ser unektelig teit ut med kort shorts, halterneksinglet og lange IJ-støvler i byen på en dag med sol fra knallblå himmel.
Så hipt kan det ikke være ...

Jeg bruker mine i regnvær og i snøslaps.

Jeg også. Sier bare: Gummistøvelfetisjisme.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 23:33   #114
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har behov for å bruke støvler ca 10 ganger i året, og da bruker jeg de jeg kjøpte på rea i sverige og som ikke egner seg i mer enn lett yr.

Gammel 09-08-10, 21:00   #115
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine IJ trenger forresten en skikkelig rengjøring. Jeg vet det finnes spesialsvamper, men hvordan er det lurest å vaske dem når man ikke har slik?

Gammel 10-08-10, 15:16   #116
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja har de vanlige brune. Bruker dem i vått vær og i våt snø. De er kjempegode da de er fora. Skal kjøpe meg en ullsåle i tillegg og ha i dem til vinteren. Dessuten matcher de supert min gammeldagse knallgule regnfrakk.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 15:22   #117
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har røde, høye. Bruker de når det trengs og er svært fornøyd. Jeg har så store legger at jeg ikke kan benytte feks Hunter. Fikk dem i 30 års gave fra noen venninner - hadde nok ikke brukt så mye penger selv på et par støvler.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:03   #118
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg har ikke Ilse-støvler, men derimot et par svarte støvler fra Tommy Hilfiger med nedbrettet strikkeskaft og et par Burberry-rutete.
Jeg bruker dem når det regner (og er altså fra Bergen, dermed er det godt å ha to par å bytte på, slik at de kan tørke i mellomtiden...)
Bruker sjelden støvler til skjørt og kjoler, men heller til tights og jeans. Burberrystøvlene er såpass spesielle at jeg helst bruker dem til svarte eller beige antrekk. Og er jeg skikkelig tøff i trynet, tar jeg på meg den matchende Burberry bøttehatten min. Men det er på en modig dag, altså.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:08   #119
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nopes. Men jeg har støvler, og jeg bruker dem. F.eks. i dag. Bortsett fra til og fra barnehagen. Da gikk jeg i flipflops. I pissregn. Interesting.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:14   #120
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

MYE brukt. Til skog , hverdag, butikk , hva som helst.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.