|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Nei. Og jeg skal heller ikke ha. Synes ikke dem er sååå fine jeg... Liker ikke knytingen, og så er dem for vide synes jeg. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Ja, jeg har, og bruker de når det regner og når jeg klipper plenen ... Jeg synes de er litt overdrevent vide i skaftet...
|
|
|
#104 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?
Knyting? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Ok, disse var bedre faktisk, men fortsatt liker jeg dem ikke helt... ? |
|
|
|
|
|
#106 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har de brune, høye og bruker dem så ofte jeg kan
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Hva er containerkjole?
|
|
|
#112 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Det ser unektelig teit ut med kort shorts, halterneksinglet og lange IJ-støvler i byen på en dag med sol fra knallblå himmel.
|
|
|
#113 |
|
Fortynnet
|
Jeg også. Sier bare: Gummistøvelfetisjisme. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har behov for å bruke støvler ca 10 ganger i året, og da bruker jeg de jeg kjøpte på rea i sverige og som ikke egner seg i mer enn lett yr.
|
|
|
|
#115 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Mine IJ trenger forresten en skikkelig rengjøring. Jeg vet det finnes spesialsvamper, men hvordan er det lurest å vaske dem når man ikke har slik?
|
|
|
#116 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Ja har de vanlige brune. Bruker dem i vått vær og i våt snø. De er kjempegode da de er fora. Skal kjøpe meg en ullsåle i tillegg og ha i dem til vinteren. Dessuten matcher de supert min gammeldagse knallgule regnfrakk. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har røde, høye. Bruker de når det trengs og er svært fornøyd. Jeg har så store legger at jeg ikke kan benytte feks Hunter. Fikk dem i 30 års gave fra noen venninner - hadde nok ikke brukt så mye penger selv på et par støvler.
|
|
|
#118 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har ikke Ilse-støvler, men derimot et par svarte støvler fra Tommy Hilfiger med nedbrettet strikkeskaft og et par Burberry-rutete. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Nopes. Men jeg har støvler, og jeg bruker dem. F.eks. i dag. Bortsett fra til og fra barnehagen. Da gikk jeg i flipflops. I pissregn. Interesting.
|
![]() |
|
|