Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du?
Hunter 19 9,41%
Ilse Jacobsen 68 33,66%
Viking 57 28,22%
Tretorn 14 6,93%
Panther 3 1,49%
Annet velrenommert merke 11 5,45%
Annet ukjent merke/fabrikat 39 19,31%
Har ikke gummistøvler 33 16,34%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 09:28   #101
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Sånn ser dem ut.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 10:53   #102
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke støvler.

Men på hytta i Finnmark har jeg vadere for å bruke i elva når man fisker
Og sånne lange grønne "sjø" støvler for å bruke i båten til å fra hytteland

Gammel 08-08-10, 02:00   #103
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen enkle røde fra viking som ikke er så gode å gå med. Egentlig savner jeg ikke gummistøvler som er gode. Bruker goretex.

Gammel 08-08-10, 02:06   #104
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvis man bor i Bergen, så bør man definitivt ha penstøvler som går til skjørt, turstøvler med kraftig såle og gjerne noen flere for å kunne variere.

Neida, det må man ikke. Jeg har noen stygge, røde goretexsko som er til turbruk og brune IJ som jeg bruker til og fra jobb. Jeg orker ikke gå med dem hele dagen, jeg synes det er pyton å gå med støvler inne en hel dag, så jeg har skobytte i sekken.
Jeg bruker IJ-støvlene når jeg jobber i hagen og når jeg går tur med hunden også. Og på fjellet, når jeg går fra hytta til slalombakken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:05   #105
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye vått vær her også, men jeg klarer neg veldig fint med ett par støvler jeg også. skifter uansett til sko når jeg kommer inn på jobben.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:08   #106
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Et par tradisjonelle, mørkeblå Viking jeg har hatt i hundre år, og ett par fargesprakende av ukjent merke som jeg har fått av en venninne. De siste brukes mest.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:26   #107
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan folk orker å gå med støvler hele dagen, og når det ikke regner?
Jeg har et par kollegaer som går i Hunterstøvlene sine hver dag, uansett vær, til kjoler, skjørt og bukser. Jeg er sikker på at gummistøvelmoten (dvs å gå med støvler til pent og når det ikke regner) er noe vi kommer til å le av om noen år.

Jeg har et par svarte støvler. Usikker på merket.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:40   #108
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

3 par: sorte IJ, grå og lilla Tretorn, røde fra et el annet dansk merke.
Bruker alle. Ønsker meg fler...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:44   #109
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sorte halvhøye kjøpt på Eurosko.

Brukes 1 gang i året eller så...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:51   #110
Malinlar
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
Malinlar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har 1 par gröna Panther och 1 par låga blå gamla seglarstövlar

Malinlar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 13:34   #111
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr ikke gummistøvler. Syntes det er fryktelig å gå med.

Gammel 24-08-10, 12:12   #112
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har Viking (de sorte som er avbildet i #90) samt et par lave, grå IJ-støvler. Det er de siste som blir brukt mest. Enklest å bruke til og fra barnehagen/skolen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:51   #113
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg svarte viking, som likner på hunter. De ble kjøpt da de røde vikingstøvlene var utslitt etter 5 år med mye bruk. Vestlending!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:23   #114
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg har et par Roots som har begynt å gå fra hverandre (litt dårlig når jeg tenker over det, de er ikke 2 år en gang), så nå er jeg på utkikk etter nye. Dette var jo en ypperlig tråd. Vet noen hvor man får tak i slike Crocs støvler, og hvor mye de koster?

Gammel 24-08-10, 13:28   #115
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke peiling på merket.
De er blå med hvit kant og holder meg tør på føttene.

Gammel 24-08-10, 15:01   #116
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter spent på et par Hunter i posten. Det ser ut til at det kan bli god bruk for dem utover høsten.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 18:05   #117
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er sorte, men noe blomstergreier på. Og så har de en strikkekantsak øverst. Aner ikke hva slags merke det er. De kostet 149 kr. på OBS, tror jeg.

Jeg bruker gummistøvler kun på hytta, og knapt nok der.

Men om jeg skulle trengt noen gummistøvler her hjemme, tror jeg jeg ville hatt sorte Hunter støvler.

Gammel 27-08-10, 20:56   #118
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Lilla Noa Noa.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 21:13   #119
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Nokre røde fra Europris. Dei er tørre, og da er vel alt eg bryr meg om.... Men siden dei er svintunge på beina, skulle eg hatt nokre nye.

Haha, vi har sikkert samme støvler. Røde, høye med snøring foran. De veier seriøst et halvt tonn, og er direkte vonde å gå med, så etter et par gangers bruk har jeg nå kjøpt meg nye fra Roots, sorte som likner veldig på Hunter sine. Litt trange i leggen, men det går - og de er faktisk rett og slett gode å ha på.
Nå jakter jeg på regnkåpe. Det nye regntøysettet mitt fra Bergans passer ikke helt i stilen

Støvlene mine ser slik ut, bare ikke riktig så blanke.

Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 21:40   #120
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ilse jacobsen, brune sådan. Elsker dem, første gang jeg har fått på meg gummistøvler med kjempeleggene mine.
Har også en par lave gummisko, sånne til anklene, ukjent merke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.