Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 06:00   #101
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Elton John! Han synger ufattelig bra og har gode tekster.
Har bla.a. vært på Andreas Vollenweider og Nana Moskouri og hadde ikke sagt nei takk til å høre dem igjen.

Gammel 05-10-06, 15:11   #102
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunne tenkt meg å sett:

Rammstein
U2
Madonna
Live
Dave Matthews Band
Rob Thomas

Har sett bl.a:

Metallica
Bruce Springsteen
AHA
Rolling Stones
REM
Aerosmith
ZZ Top
Delbert McClinton
Neal Young
Pearl Jam
Madrugada
Danko Jones

Jeg er sånn som eeeeelsker festivaler, så jeg har fått med meg en del konserter etterhvert.

Og jeg kunne selvfølgelig ha tenkt meg å se nesten alle jeg har sett før, igjen.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:43   #103
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja...

Ny Faithless konsert (Sykt bra Live band)
Røyksopp
U2
Depeche Mode
AC DC (bare for nostalgiens skyld)
Dum Dum Boys
Rammstein
Et nytt Roger Sanchez DJ sett
Underworld
Peter Gabriel

Gammel 10-10-06, 21:02   #104
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg innrømmer gladelig at jeg er misunnelig på alle som fikk oppleve Queen live. Det hadde vært noe, det...

Ellers står Alanis Morrisette høyt oppe på lista. Og Prince - igjen (har vært på to).

Gammel 11-10-06, 21:38   #105
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prince
U2
Springsteen

igjen og igjen og igjen ...

Ser flere nevner Rammstein, jeg så de på Roskilde i 1997(?), da visste jeg ikke hva det var før jeg kom. Men det tok helt av! Supermorsomt!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 14:18   #106
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Av sånne "fanken, det er for seint"-konserter må nok svaret bli Beatles, Elvis, Thin Lizzy og Jimi Hendrix, rett og slett bare for å ha opplevd historien. Tenk å ha vært på Woodstock 'a

Jeg har vært på Elviskonsert! Etter han var død. Sær opplevelse. Jeg var redd det kom til å bli skikkelig tacky, men det funka!

Bandet hans og kordamene var på turné med Elvisopptak på storskjerm, og siden de vekslet mellom gamle bilder av elvis og bandet, livefotage av bandet på scenen og splitscreen, "glemte" man litt at Elvis var død og ikke på scenen. Hvilken karisma den mannen hadde! Selv når han var på sitt tykkeste og svetteste så hadde han et blikk som vanskelig kan beskrives. Jeg skjønner at pikene skrek og dånte, for å si det sånn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 16:46   #107
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Hadde vært kult å vært på Maiden-konsert, men de settes bare opp på sommeren, og da må jeg jobbejobbejobbe.

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 17:51   #108
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Robbie Williams, uten tvil. Smask.

Gammel 02-12-06, 18:22   #109
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DumDumBoys uten tvil.
Er fremdeles sur for at vi gikk glipp av de tidligere i høst. Vi hadde til og med barnevakt.

Robbie kommer opp som en god nummer to.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:43   #110
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prince.

Ingen tvil en gang. Har vært på tre stykker og den siste, i Oslo Konserthus var helt fantastisk. (Plutselig var jeg 15 igjen og sto utenfor platebutikken og ventet på den nyeste LP'n).

I tilegg så var jeg bare to (!!!!!) meter unna da han kom inn på Smuget etterpå.

Sommerkonsertene med Lillebjørn Nilsen pleier jeg å gå på, de er stort sett like, men det er hyggelig.

Madonna og Michael Jackson hadde også vært gøy.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:44   #111
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

På 1 plass påønskeliste er Alanis. Så på en god 2 plass ville jeg gjerne sett REM.
Jeg skulle også gjerne sett Nirvana live men det toget er nok gått...

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:54   #112
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

På 1 plass påønskeliste er Alanis.

Jeg har stått på andre rad på intimkonsert med henne. Aldeles herlig, fortryllende, ufattelig sexy artist!!! :gnir det inn:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:21   #113
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har stått på andre rad på intimkonsert med henne. Aldeles herlig, fortryllende, ufattelig sexy artist!!! :gnir det inn:

Æsj jeg vil ikke høre om det engang! :veldig misunnelig:

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 22:58   #114
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

U2 og Madonna

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 09:14   #115
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

U2, RHCP, Alanis Morisette, Aretha Franklin, Sarah McLachlan, ROlling stones ....madonna og prince er nok heller ikke å forakte...

Joiner og sier at Alanis står veldig, veldig høyt i kurs ja! - Da jeg var i New york for 2, 5 år siden var det konsert med henne, men det var dagen vi dro fra byen, så det ble det ikke noe av dessverre...

Gammel 03-12-06, 20:21   #116
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Ebba Grön! Dessverre er jeg litt for ung til at jeg rakk å oppleve det.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:39   #117
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Depeche Mode. :drømme:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:40   #118
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ebba Grön! Dessverre er jeg litt for ung til at jeg rakk å oppleve det.

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:42   #119
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Robbie Williams, uten tvil. Smask.

Og som flere her har sagt, en intim konsert hvor det var mulighet for blikk kontakt

Det er noe med mannen, selv om han faktisk er veeldig "engelsk"(liker egentlig ikke engelskmenn).
Det er noe med utstrålingen og den seksuelle energien tror jeg

Ellers så har jeg vært på U2- sinnsykt bra, Madonna-gjerne igjen, Inxs før det gikk galt pluss mange andre. I mitt første liv var det en del konserter!

komo

Gammel 05-12-06, 08:25   #120
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den første ordentlige konserten jeg var på var med Bryan Adams i Spektrum, tror det var i 90/91...? Var en utrolig opplevelse dengang husker jeg. Ellers har jeg vært på konsert med Aha, Robbie Williams, Tom Jones, Cher, Bjørn Eidsvåg, DeLillos, Tracy Chapman. Robbie er bare helt rå - litt klysekjekk, men utrolig deilig! Konserten med Tracy Chapman var en unik opplevelse - en sånn liten figur med en flott stemme og en personlighet som kan trollbinde. Ellers liker jeg konsertene med Bjørn Eidsvåg - ofte små og trange lokaler.

Men skulle jeg kunne velge konsert fra øverste hylle hadde det helt klart blitt Queen! Med Freddie selvsagt, men det kan man jo bare drømme om... Kanskje de holder konserter der man ender etter dette livet?
Skulle også gjerne hatt med meg Depeche Mode, Pink Floyd og Peter Gabriel også. Og Toto. Og sikkert noen til.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.