Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 18:21   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Har vinterhage.
Ønsker meg et feriehus i varmere strøk. Og en Macbook pro.

Gammel 18-08-10, 18:36   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hushjelp og nanny.

Gammel 18-08-10, 18:45   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Mindre, nyopp-pusset hus uten hage. Helst en leilighet nær sentrum, med stor balkong.
2. To måneders ferie i USA og på Hawaii, der mannen og meg hadde fått de siste tre ukene alene.
3. Hytte på Voss, i skibakken.
4. Hytte ved sjøen

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:48   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som jg ønske rmeg som er realistisk å få til en gang, men koster nok penger og mye tiltak (og en del surmulig fra økonomisjefen/ mannen med flere tommeltotter enn meg) er nye skap til oppbevaring i stuen, nye lenestoler, og et skikkelig garderobesystem til det såkalte walk in closetet vårt.

Men mest av alt et større hus ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:57   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterhage, ferdig oppusset kjeller og hytte ved vannet(sjøen).
De to første er ganske så realistiske om det er det vil vil, men hytte ved vannet er altfor dyrt, i hvert fall her vi vil bo.

Gammel 27-08-10, 19:43   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gartner. *dumme digre hage med masse dumme frukttrær med uspiselig frukt*

Gammel 29-08-10, 09:25   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ny jobb!
Bli ferdig med studier.
Garasje.

En ferie eller to. Hytte ved sjøen, vaskehjelp og ridekurs for meg.
Egentlig kunne jeg ønske at vi hadde økonomi til at jeg gikk studiet mitt uten å jobbe ved siden av.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:03   #8
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Det jeg ønsker meg for tiden, og sparer til ,er to bilder i en serie jeg har ett bilde fra før av i, og en ny laptop.
De bildene har jeg virkelig lyst på, og tenker på de hver gang jeg ser den tomme veggen jeg skal henge de på Må bare få balanse i regnskapet etter ferien først...

Gammel 29-08-10, 12:03   #9
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En smertefrikropp på heltid!

Og en mann...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:59   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Her kunne jeg gjerne bodd, det er lov å drømme.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23633302

Hytte på fjellet kunne jeg virkelig også ønske meg. En moderne hytte med alle fasiliteter og helt uten tv. Fint turterreng og et vann å bade i om sommeren.

Gammel 18-08-10, 19:27   #11
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og flysertifikat.

Gammel 18-08-10, 19:31   #12
Maninin
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Maninin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skulle så inderlig ønske at sambo ble sykdomsfri, og så hadde det vært fint om vi kunne kjøpt oss hus med hage (og gjerne utsikt mot havet)... *sukk*

Maninin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:39   #13
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, det er mange ting. Mest av alt ønsker jeg meg et eget hus i området her vi bor så vi kan slutte å være leilendinger og ha en litt sikrere framtid. Det hadde ikke gjort noe om huset hadde utsikt og fin veranda/terasse med utgang fra kjøkkenet eller stua, og det kunne godt ligne litt på en svensk rød stuga. Men da må det lottogevinst til.

Ellers skulle jeg veldig gjerne hatt muligheten til å bo et år i Hellas, i eller nær yndlingslandsbyen min:

Gammel 19-08-10, 03:28   #14
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bortsett fra iPhone og iPad (sistnevnte er underveis ), så ønsker jeg meg aller mest bedre evne til å sparke meg selv i gang. Særlig nå i sommer har jeg blitt så ufattelig lat og treig med å komme i gang med helt enkle ting som klesvask, rydding o.l. Var flinkere til å få gjort alt mulig da jeg hadde fullt opp med skolearbeid, så det skal bli godt å komme i gang igjen.

Gammel 24-08-10, 01:00   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Her kunne jeg gjerne bodd, det er lov å drømme.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23633302

Hytte på fjellet kunne jeg virkelig også ønske meg. En moderne hytte med alle fasiliteter og helt uten tv. Fint turterreng og et vann å bade i om sommeren.

Åh ja, det kunne jeg også. Det var griselekkert! Tenk å sitte på den verandaen?

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:04   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utrolig flink til hedonistisk økonomistyring. Jeg kommer jo ikke på noe.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:47   #17
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går nok ikke under "ting", men øverst på ønskelisten står fast jobb. Deretter en enebolig, gjerne funkis med panoramavinduer helt nede ved sjøen på et værutsatt sted. Den vinterhagen til Esme var heller slettes ikke dum.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:43   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har virkelig ønsket meg gjerde i alle år så lenge vi har hatt barn og nå, endelig i år holder vi på...
Neste ting jeg virkelig ønsker meg er å pusse opp badet og det skal skje i vinter, har mannen lovet. Vi får nå se!!

Å løfte taket og bygge på etpar rom + loftstue og et lite bad ekstra hadde vært digg...

Det hadde også vært fristende med en hytte eller leilighet i Trysil men da kunne vi jo ikke reist andre steder på ferie og det vil vi jo...

Gammel 18-08-10, 21:09   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Et barn til.

Ellers har vi i tre og et halvt år ønsket oss et rekkehus vi så på visning i en periode vi bare kikket, og ikke skulle kjøpe. Perfekt for oss, og det flotteste vi har sett i borettslaget vi bor og stortrives i. Senest rett før ferien sa jeg til mannen da vi gikk forbi: - Det som er så synd, er at det huset ikke kommer til å bli solgt igjen på mange, mange år, siden det skiftet eier for bare tre år siden.

Vel. I forrige uke fant vi annonsen på finn.no, og i går fikk vi tilslaget. (Så får vi heller brenne i helvete for at vi tok det på forkjøpsrett.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 18-08-10 kl 22:11.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:39   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surfer på finn og fant en tomt med et hus jeg kunne tenke meg!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.