|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Har vinterhage.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?1. Mindre, nyopp-pusset hus uten hage. Helst en leilighet nær sentrum, med stor balkong. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ting som jg ønske rmeg som er realistisk å få til en gang, men koster nok penger og mye tiltak (og en del surmulig fra økonomisjefen/ mannen med flere tommeltotter enn meg) er nye skap til oppbevaring i stuen, nye lenestoler, og et skikkelig garderobesystem til det såkalte walk in closetet vårt.
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Vinterhage, ferdig oppusset kjeller og hytte ved vannet(sjøen).
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Gartner. *dumme digre hage med masse dumme frukttrær med uspiselig frukt*
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ny jobb! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det jeg ønsker meg for tiden, og sparer til ,er to bilder i en serie jeg har ett bilde fra før av i, og en ny laptop.
|
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Her kunne jeg gjerne bodd, det er lov å drømme.
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg skulle så inderlig ønske at sambo ble sykdomsfri, og så hadde det vært fint om vi kunne kjøpt oss hus med hage (og gjerne utsikt mot havet)... *sukk* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Åh, det er mange ting. Mest av alt ønsker jeg meg et eget hus i området her vi bor så vi kan slutte å være leilendinger og ha en litt sikrere framtid. Det hadde ikke gjort noe om huset hadde utsikt og fin veranda/terasse med utgang fra kjøkkenet eller stua, og det kunne godt ligne litt på en svensk rød stuga. Men da må det lottogevinst til.
|
|
|
#14 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Bortsett fra iPhone og iPad (sistnevnte er underveis
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Åh ja, det kunne jeg også. Det var griselekkert! Tenk å sitte på den verandaen? |
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg er utrolig flink til hedonistisk økonomistyring. Jeg kommer jo ikke på noe.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det går nok ikke under "ting", men øverst på ønskelisten står fast jobb. Deretter en enebolig, gjerne funkis med panoramavinduer helt nede ved sjøen på et værutsatt sted. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har virkelig ønsket meg gjerde i alle år så lenge vi har hatt barn og nå, endelig i år holder vi på...
|
|
|
|
#19 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et barn til.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 18-08-10 kl 22:11. |
|
|
|
![]() |
|
|