Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 14:52   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?

En gang drakk jeg tre flasker vin på vorspiel. Det er bare sånn 5 år siden, eller litt mer. Huff. Det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn.
Jeg trives med en flaske vin på en kveld og kanskje et par drinker!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 14:58   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker godt å være brisen. Og når jeg er brisen har jeg det så bra, at det lett som en plett forekommer at jeg drikker enda litt til. For da får man det jo dobbelt så gøy! (eh, nei ikke? Fyllelogikk). Etter jeg fikk barn har jeg dog blitt flink til å begrense meg noe pga ikke gøy å være fyllesjuk og Snill Mamma.

Gammel 09-09-10, 15:06   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg festar aldri når eg har ungane forresten. Tanken på å vere flink mamma dagen etter en fest er umulig. Eg blir ikkje fyllesjuk, men fryktelig sliten.

Gammel 09-09-10, 15:08   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å bli akkurat passe brisen, så jeg blir glad og skravlete, men fremdeles har full kontroll på hva jeg sier og gjør. (Noe jeg blir etter et par glass vin - billig i drift.)

Jeg kan ikke fordra å bli full, og forsøker unngå det for enhver pris. Jeg har seriøse planer om å la det bli med siste gang - juni 2009. Aldri mer, det er ikke verdt det overhodet. Men fløyelsbrisen - å ja!

Gammel 09-09-10, 15:23   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker å ha kontroll. De mest ubehagelige rus-opplevelsene mine er ikke når jeg har blitt for full, men når jeg har blitt fullere enn resten av selskapet når man ikke er på fest-fest. Jeg liker å henge med, men jeg liker ikke å lede an...

Drikker veldig sjelden sprit, det går galt, men hvis jeg gjør det, er det maks to drinker. Med vin og øl har jeg mye større grad av kontroll.

2-3 glass på halvtom mage er perfekt.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:26   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vil nesten gå så langt å seie at eg elskar følelsen av å vere litt full.

Gammel 09-09-10, 15:28   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullere enn bruden høres ganske morsomt ut.

Jeg drikker glatt en flaske vin. Eller to.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:31   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jepp. Og jepp. (Og jepp. )

Gammel 09-09-10, 15:33   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp. Og jepp. (Og jepp. )

Og noen ganger blir jeg høflig geleidet inn i en drosje etter inntaket.

Gammel 09-09-10, 15:34   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Den siste kneggen var til meg selv, altså, ikke deg.

Gammel 09-09-10, 15:44   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fnis. Den siste kneggen var til meg selv, altså, ikke deg.

Ja, det skal du få meg til å tro.

Gammel 09-09-10, 15:36   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så lenge vertskapet fortsatt er høflige så er det vel en vellykket kveld?

Gammel 09-09-10, 16:24   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Åh, så lenge vertskapet fortsatt er høflige så er det vel en vellykket kveld?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 10:33   #14
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og liker dessuten å bli full. Har planer om å bli full i kveld jeg.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 01:03   #15
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Litt fnisete etter et par glass vin er bare morsomt, full det liker jeg ikke å være.

Gammel 09-09-10, 15:47   #16
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å ta meg en skikkelig rotbløyte. Liker derimot ikke dagen derpå. :svin:

Gammel 09-09-10, 17:21   #17
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker veldig godt å bli både fløyelsbrisen, småfull, full og skikkelig full. Jeg kaster aldri opp og får bare moderat bakrus, så fremt jeg får sovet ut. Jeg kan drikke ganske mye, faktisk, mer enn folk skulle tro.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:51   #18
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Fløyelsbrisen er vel i grunn tingen, noen ganger bommer jeg dog på det. DE gangerne jeg vel har tippet over fløyelsbrisen og gått over på småfull så syns jeg ofte det er en smart ting TM å bøtte innpå med enda mere alkohol. Det er de gangene jeg syns at nachspiel er en stråååålende idé.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:57   #19
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å drikke et glass vin sammen med mannen min en hvilken som helst kveld, og da ønsker jeg ikke noen effekt utover smak og stemning. Men i godt lag (feks sammen med FP'ere) er det deilig å bli lett animert og se de store sammenhengene eller de små detaljene her i livet med et usedvanlig klart og slørete blikk. Og trapperøyking er obligatorisk. Men jeg mistrives med å bli full, så jeg er som oftest smart nok til å roe ned vininntaket og slurpe i meg en del vann eller kaffe når jeg skjønner hvilken vei det bærer.

Gammel 09-09-10, 18:11   #20
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Et par glass god vin definerer jeg som fløyesbrisen og det er ganske digg. Ellers liker jeg også å være litt småfull innimellom sammen med gode venner, (røyke) og drikke og skarvle til langt på natt. Bare det ikke blir så ofte, siden jeg blir ganske så dårlig dagen derpå nå på min gamle dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.