Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 20:31   #1201
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

1. uke i januar er over og jeg holder enda shoppingforbudet mitt.

007 er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 20:36   #1202
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liven:

Gammel 07-01-07, 22:58   #1203
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Liven:

Jeg vet.

007 er ikke aktiv  
Gammel 08-01-07, 01:22   #1204
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal og ha shoppingforbud i to uker nå.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 08-01-07, 14:13   #1205
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Effektivt middel mot shopping: Bli brått stor som en flodhest.

Gammel 08-01-07, 14:21   #1206
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Signerer. Men jeg er blitt stor pga bivirkninger av medisin og ikke av naturlige og forplantningsmessige årsaker, og da er det ekstra kjedelig.

Husker forøvrig at jeg var riktig så ivrig til å shoppe graviditetsklær jeg da...

Noen som vet om de dyre butikkene i byen har avansert il 50 % rabatt nå over helgen eller?

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-01-07, 14:27   #1207
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg et skjørt til halv pris på B young i dag. Et jeg var og så på før jul og fant ut at jeg egentlig ikke trengte ...

Gammel 08-01-07, 20:20   #1208
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

1. uke i januar er over og jeg holder enda shoppingforbudet mitt.

Jeg og.
Og det skal vare til 9.februar.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-01-07, 20:22   #1209
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg MÅ slutte å shoppe, hvis jeg skal ha penger i slutten av mnd

Gammel 09-01-07, 09:44   #1210
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Vittig.Da tror jeg det var du som var i butikken når Anita var på telefon med meg ang tunikaen fra Maggie Wonka....Kan det stemme??

. Det var meg ja. Lurte på om jeg skulle spørre om hun hadde merket økt interesse etter at hun ble frontet på sidene her.
Hun er kjempesøt, og har masse flott. Mye mer enn på nettsidene.

Gammel 09-01-07, 09:51   #1211
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hjelper overhode ikke når man overfører kjøpelysten til sine håpefulle. Jeg har handlet hos Frosk i Hagen, Norges beste nettbutikk for barnetøy:

Gammel 09-01-07, 10:00   #1212
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelige klær, Lille Rosin. Barna dine må være blant landets mest velkledde.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 09-01-07, 10:02   #1213
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nydelige klær LilleRosin

Jeg kjøpte den berømte ullsettet fra Luca, men er veldig misforøyd med kvaliteten.Det er enormt nuppete og loete
Sender det i retur skal jeg ihvertfall

Jeg har handlet litt til meg selv
En nydelig offwhite cardigan fra Marc Jacobs og en sort kortermet bluse fra samme

Miss Norway, det er den vi kikket på

Gammel 09-01-07, 10:34   #1214
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Barna dine må være blant landets mest velkledde.

Jeg skal slutte å kjøpe klær til dem når de blir bevisst sånt. Jeg lover. Da har jeg nok også blitt så tynn, at fokuset har gått over på meg selv.

Gammel 09-01-07, 17:21   #1215
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min 19 åring ble klesbevisst som 2-åring
Da kom det meget bestemt fra den lille damen at hun ville ha på Benetton settet sitt

Gammel 10-01-07, 20:54   #1216
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag klarte jeg å la være med å kjøpe den lekre kåpen på 40% salg hos Helt Coco! Måtte prøve den...og fant en i str 42 som passet nå. Men fordi jeg holder på å slanke meg tilbake i før-gravid-vekt, så turte jeg ikke å kjøpe den. Inmari synd for den var dritlekker.

Gammel 11-01-07, 10:09   #1217
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

OI, dette var en farlig tråd
Jeg har shoppestopp akkurat nå

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 12:38   #1218
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på salg på Lille Vinkel i dag. Bumper-bootsene jeg har sukket slik etter, og som var på tilbud, viste seg å være altfor trange i skaftet til frk. Fotballegg. Disse:

http://www.lillevinkelsko.no/product...roducts_id=371

Noen ganger lurer jeg på hvem skoprodusentene egentlig lager støvletter for. Vel har jeg kraftige legger, men de er ikke tykke heller. Og hele problemet hadde vært løst ved å sette inn et lite felt med elastikk øverst. Jeg vet om mange som har det samme problemet når de skal kjøpe høye støvletter.

Til trøst kjøpte jeg disse (som typisk nok ikke var nedsatt):

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 13:11   #1219
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har vært på salg på Lille Vinkel i dag. Bumper-bootsene jeg har sukket slik etter, og som var på tilbud, viste seg å være altfor trange i skaftet til frk. Fotballegg. Disse:

Noen ganger lurer jeg på hvem skoprodusentene egentlig lager støvletter for. Vel har jeg kraftige legger, men de er ikke tykke heller. Og hele problemet hadde vært løst ved å sette inn et lite felt med elastikk øverst. Jeg vet om mange som har det samme problemet når de skal kjøpe høye støvletter.

http://www.lillevinkelsko.no/product...roducts_id=543

Åh, disse var nydelige!!!

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 11-01-07 kl 13:17.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-01-07, 13:14   #1220
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

http://www.lillevinkelsko.no/product...roducts_id=543

Det var en fin trøst!
Du så at de hadde disse lave fra Bumper?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.