|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1241 |
|
Pauset
|
Sv: Melodi Grand Prix-finale!
Jeg må si meg enig med deg. Hun klarte seg brukbart lenge, men den om at hun antydet at hun hadde vært på do og at hun hadde tennissokker i bhn fordi puppene var små kunne hun spart seg. Fantasiløs humor som ikke passer i en sånn rolle hun hadde i kveld. |
|
|
|
|
#1248 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
#1249 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig!
|
|
#1250 |
|
|
|
|
|
|
|
#1252 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Melodi Grand Prix-finale!Må bare inn å si hurra!
|
|
#1255 |
|
Glamorøs
|
Sv: Melodi Grand Prix-finale!Under poenggivningen var det utrolig morsomt å høre på Sverige, som var fullstendig laidback, og med ganske selvironisk humor. "Åh, fire poeng til oss, nå tar vi innpå Norge!"
|
|
#1256 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Melodi Grand Prix-finale!Pappa skal forresten på jobb i natt på Gardermoen, så jeg har gitt beskjed om at han må være med i velkomskomiteen.
|
|
#1257 |
|
Har bakt søte kaker
|
Må bare si det, det finske bidraget kunne vært årets russelåt gjennom hele 90-tallet og 00-tallet.
|
|
#1258 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Melodi Grand Prix-finale!Mannen og jeg ler oss skakke av Synnøve Svabø`s vittige ironi. Jeg synes tennissokk-kommentarer og annet "tøv" er svært passende mtp. MGP og hvor stor sexfikseringsfaktoren har blitt i de siste årene. Det er lov til å spøke med sånt - det MÅ spøkes med tåpelige artister som spiller på sex og i så måte ikke er sikre på om deres talent, ene og alene, kan føre frem til en seier. |
|
|
|
|
#1259 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg synes ikke HVA hun sa er det verste, jeg synes det AT hun sa noe når hun burde holdt kjeft så vi kunne høre hva de andre sa var verst. |
|
|
|
|
#1260 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, måtte konsentere meg for å høre hva som ble sagt i bakgrunne, som igrunn var mye mer "viktig" å få med seg enn skravlinga hennes
|
![]() |
|
|