|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakePøbel; jeg håper de tenker som deg, for jeg vil gjerne se ham dømt. Men glad det ikke er min jobb å gjøre det, akkurat i denne saken. Tror jeg.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFor min del er måten han svarer på hennes sms også med på å styrke hennes troverdighet. Hvis han ikke var "kjæresten hennes", måtte han jo vært rimelig redd for at hun skulle tro det og svart på en helt annen måte enn han gjorde.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDa jeg leste at han/de hadde brent de sengene forsvant ihvertfall den siste lille rest av tvil hos meg. |
|
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er helt utrolig. Men hvor/når har det egentlig kommet frem? |
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeBrent seng og skiftet telefon er et par av de sakene som gjør meg så sikker at jeg ikke ville vært i tvil om jeg var dommer i denne saken.
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Men er det et ubestridelig faktum at sengene ble brent? Før de ble undersøkt? Jeg har hørt begge deler, men finner ingen kilder som sier noe om det. |
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakehttp://www.dagbladet.no/2012/11/02/k...gard/24161940/
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
Den var veldig bra.
|
|
|
#12 |
|
Har ingen tittel
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFremfor alt synes jeg det er viktig at det har blitt kommunisert så tydelig at det faktisk er den voksnes ansvar å ikke la seg "lede inn i fristelse", for å bruke et litt fjasete uttrykk. |
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg håper den ordførerfjotten lærer seg ei skikkelig lekse og blir dømt til samtlige fire år det er nedlagt påstand om. Jeg har en datter som er like gammel som fornærmede, og hadde jeg vært faren hennes vet jeg knapt nok hva jeg hadde gjort med den sleske grisen av en ordfører.
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har ikke fulgt med så nøye i denne saken.
|
|
#15 |
|
Librocubicularist
|
Det er derfor eg synest det er synd at han ikkje er tiltalt for dei paragrafane som |
|
|
|
|
#16 |
|
villende
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHer syns jeg førstestatsavokat Qvigstad sa noe veldig viktig: |
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ah. Den var flott! |
|
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakehttp://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...g-3747719.html |
|
|
![]() |
|
|