Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 18:45   #1321
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Jeg har shoppet ....to nye dunputer, får nemlig Tromsø-overnattigsbesøk i morgen tre lilla Primula , kaffe fra spesialbutikk til konjakken imorgen og en bok til meg.
Oliver fikk sånn barne-pc av pappaen sin og en bok

Så koooselig, Angelique.

Jeg lurer på om vi får noe å legge inn i tråden i løpet av helga.
(jeg vedder minstemann på at jeg må kjøpe meg koffert i Drammen!)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 18:52   #1322
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Så koooselig, Angelique.

Kos dere på lørdag jenter! Regner med at dere får varmet visaen, og jeg venter spent på shoppingresultatet.

Må sannelig se å ta meg en "husmorferie" om ikke så lenge ...

Gammel 18-01-07, 18:54   #1323
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kos dere på lørdag jenter! Regner med at dere får varmet visaen, og jeg venter spent på shoppingresultatet.

Så enig atte

nikki er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 19:46   #1324
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Jeg har shoppet ....to nye dunputer, får nemlig Tromsø-overnattigsbesøk i morgen tre lilla Primula , kaffe fra spesialbutikk til konjakken imorgen og en bok til meg.
Oliver fikk sånn barne-pc av pappaen sin og en bok

Barne-PC? Hva er det? Har du link? Vi hadde tenkt å kjøpe barnetastatur i julegave til storebror, men vi fant det ikke. Er det det du snakker om?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 20:48   #1325
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg bukse idag... altså "kjøpestoppsprekk" !!
MEN, den kosta kun 299 ... og jeg HAR ikke bukse å ha på snart
Dessuten, det var str 38 Nå er dette Simple wish.. så det ER nok ikke en 38 altså.. men gøy likevel

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 21:35   #1326
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Den var LEKKER
Hva heter modellen?

Mulberry Euston. Kjøpt på salg på Mulberry sin hjemmeside. Det gikk ikke fra min Mac og Mulberry skrev at da måtte jeg ha noe gammelt software. Makan til frekkhet. Pakkede jobb-pc-en opp, og da gikk det. Men skrev altså til dem at jeg hadde den nyeste iMac og hvis jeg hadde trøbbel, så hadde flere av deres andre Mac-kunder det nok også. Synes jeg fortjener en gratis Laurie-veske for tipset.

Gammel 18-01-07, 22:23   #1327
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare si fra hvis/ når du får lyst på en husmorferie.
Morgenflyet fra Tromsø en lørdag morgen, shopping + kaferunder med Angelique resten av dagen og hotell til søndag.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 22:28   #1328
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Bare si fra hvis/ når du får lyst på en husmorferie.
Morgenflyet fra Tromsø en lørdag morgen, shopping + kaferunder med Angelique resten av dagen og hotell til søndag.

Det må vi få til!

Gammel 18-01-07, 22:58   #1329
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sprakk du? :
Nei og nei.

18 dager i januar: ingen shopping!

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 23:02   #1330
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Det må vi få til!

Kanskje aller helst i april en gang. En minihelg med løvsprett og utepils i stedet for slaps og cherrox?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-01-07, 23:04   #1331
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Kanskje aller helst i april en gang. En minihelg med løvsprett og utepils i stedet for slaps og cherrox?

(Kan vi snike med oss et par Mack???

Seriøst, så høres det ut som en meget god ide'!

Gammel 19-01-07, 09:09   #1332
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Mulberry Euston. Kjøpt på salg på Mulberry sin hjemmeside. Det gikk ikke fra min Mac og Mulberry skrev at da måtte jeg ha noe gammelt software. Makan til frekkhet. Pakkede jobb-pc-en opp, og da gikk det. Men skrev altså til dem at jeg hadde den nyeste iMac og hvis jeg hadde trøbbel, så hadde flere av deres andre Mac-kunder det nok også. Synes jeg fortjener en gratis Laurie-veske for tipset.

Det er det verste jeg har hørt!!!

Gammel 19-01-07, 09:10   #1333
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Så koooselig, Angelique.

Blir kjempekoselig!!!

Gammel 19-01-07, 17:09   #1334
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det er det verste jeg har hørt!!!

Ja, ikke sant ? Ikke grenser for hva noen tillater seg å sie, altså.

Gammel 19-01-07, 17:20   #1335
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

MEN, den kosta kun 299 ... og jeg HAR ikke bukse å ha på snart
Dessuten, det var str 38 Nå er dette Simple wish.. så det ER nok ikke en 38 altså.. men gøy likevel

PS! Guniss...kjøpte en bukse selv idag. Men min var på salg til 199,-
Min første nye bukse etter svangerskapet!

Gammel 19-01-07, 22:03   #1336
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Disse kom fra LilleVinkel i dag!
De er lette, varme og behagelige. Endelig skal jeg slippe å fryse på beina!

Gammel 20-01-07, 14:42   #1337
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde legetime i Drammen på torsdag, og hadde tatt resten av dagen fri. En hel dag med shopping og titting uten sure mannfolk og grinete unger. Lunch i ensomt majestet var heller ikke å forakte.

Jeg skulle jo bare ha en svart pologenser, men..... Jeg kjøpte jo det også, i tillegg til alt annet.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 10:33   #1338
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Jeg kom ikke tomhendt tilbake fra Oslo/ Drammen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Dr1.jpg (38,7 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg Dr2.jpg (44,3 KB, 49 visninger)
Filtype: jpg Dr3.jpg (42,6 KB, 31 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 10:57   #1339
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Barne-PC? Hva er det? Har du link? Vi hadde tenkt å kjøpe barnetastatur i julegave til storebror, men vi fant det ikke. Er det det du snakker om?

Comfy Kids-tastaturet har vi sett på Obs!, BR Leker og Edwis.

Gammel 21-01-07, 11:08   #1340
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igår ble det shopping på meg også. Jeg fant et par høye svarte skinnstøvletter med ryggvennlig hælhøyde på Bianco, de var kjempefine og nedsatt med 70%! Litt trange øverst i leggen (noe jeg ofte opplever), men butikken skulle blokke dem ut så da håper jeg det går bra.

Så kjøpte jeg et par veldig lite ryggvennlige svarte pensko på DNA med altfor høye hæler, så de får jeg nok sitte på stas med. Men fine var de.

Fant en stor semsket beige veske som jeg likte godt, og kjøpte også litt nytt undertøy og en ny lebestift.

Kjøpte også mange fine gensere og jakker i lyseblå/petroleumsblå/brune farger til femåringen, og en deilig myk velurpysj med Tigergutt på.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.