Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 11:59   #1341
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den blusen var rålekker, vimjer!

Gammel 21-01-07, 13:46   #1342
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte samme bluse og bukse som Vimjer forrige helg, vi har temmelig lik smak

Kjøpte et par vanvittig kule støvletter fra Diesel på halv pris hos Cara i gå, og en Armani jakke (vår) og en Nolita råkul singlet topp på 70% hos paul & Pauline
Shoppingen vår var unnagjort på 30 minutter maks

Jeg kjøpte også et belte til en drakt jeg hadde på i går.Det er en Versace drakt med kort skjørt med sånt høyt liv som er moderne nå
Måtte ha et bredt belte til, ble kjempestilig sammen

Gammel 21-01-07, 14:38   #1343
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Comfy Kids-tastaturet har vi sett på Obs!, BR Leker og Edwis.

Jøss! Takk for tips!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 15:47   #1344
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant noen fine støvletter igår..
Svarte, Roots.. akkurat sånn jeg trenger, men kjøpestoppet slo inn - og jeg droppet å kjøpe. Satser på å finne noe i Oslo!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-07, 22:31   #1345
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Fant noen fine støvletter igår..
Svarte, Roots.. akkurat sånn jeg trenger, men kjøpestoppet slo inn - og jeg droppet å kjøpe. Satser på å finne noe i Oslo!

Jeg kjøpte meg noen sorte Roots støvletter på fredag. Mine favorittstøvler hadde mistet nederste del av helen. Jeg rakk ikke innom skomakeren før jeg skulle ut på by´n fredag så jeg hastet inn og fikk kjøpt meg nye. Da jeg kom hjem sjanglende på morgenkvisten hadde jeg så krampe i bena at jeg holdt på å gå rett i veggen. De var nok hakket for høye for meg!

Gammel 21-01-07, 22:36   #1346
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Fikk en Timberland olabukse, en Armani olabukse, en Hummelsheim strikket ullgenser og et par Reimatec vinterbukse, alt til storebror, for 900,-.

Kjekt med salg

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 02:09   #1347
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte litt sko på salg i Norge:

Kjøpte en masse klær også, men har ikke bilder nå. Kanskje jeg får lagt dem ut i morgen.

Gammel 22-01-07, 09:34   #1348
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De nederste støvlettene har jeg også! (vel og merke sorte) - De er overraskende gode å gå i!

Gammel 22-01-07, 15:19   #1349
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I anledning snøfallet har jeg nå kjøpestopp på klær i ren depresjon. Får jo bare gått med bumsete dunjakker og store støvler likevel. For å bedre depresjonen har jeg dog gått til anskaffelse av turkamerat slik at utelivet som småbarnsmor (ha-ha-ha) skal bli tolerabelt i snøen likevel.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 15:24   #1350
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gikk litt berserk i dag tross litt liten lommebok i januar.

Kjøpte rååsa ticket dress til jentungen i dag, en brun kosegenser og en tøff bukse til eldstemann. Også fikk jeg endelig kjøpt meg en god trenings-bh og sort t-skjorte samt et par gode votter. Nå skal det trenes.

Gammel 22-01-07, 19:32   #1351
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Disse kom fra LilleVinkel i dag!
De er lette, varme og behagelige. Endelig skal jeg slippe å fryse på beina!

De var rå-lekre!!! Passer de til alle leggtykkelser (ser jo sånn ut..)?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 20:23   #1352
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

De var dødslekre, ja. Får meg nesten til å savne norsk vinter igjen.

Gammel 22-01-07, 20:49   #1353
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt ny Trolldress uten det løse ullfor og Trollvotter i dag
Kjøpte den nye type som er i brunt, lyseblått og marine med den trollhalen på og brune votter.
Kjempegod.

Oliver nektet å bruke den med løst ullfôr fordi den hang fast i han liksom

Gammel 22-01-07, 20:53   #1354
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jepp, men jeg savner glidelås i siden. Det er jo en halv dags jobb å få snørt de.

Varme og gode er de i allefall, ja og fine!*fornøyd*

Gammel 22-01-07, 21:00   #1355
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mitt første bidrag i denne tråden.
Jeg har kjøpt meg et par vintersko, de gamle Isba skoene fra ungdomsskolen har gjort nytten sin, og jeg er lei av å fryse på beina i akebakken. Kjøpte disse på XXL til 799.

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 21:16   #1356
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt ny Trolldress uten det løse ullfor og Trollvotter i dag

Puddingen også fikk ny dress idag, hun var vokst ut av den gamle. Og av en eller annen grunn var det et gap i rekken etter storesøster.

Jeg er Ticket2Heaven-fantast, så hun fikk lik den gamle bare at denne var rød/rosamønstret mens den gamle var beige/brun i samme. De er gedigne i størrelsene; hun er to og et halvt år nå, og har akkurat vokst ut av str 12 mnd!

Her er mønsteret på dressen - utrolig kule farger!
Og så er det fake "ulveskinn" rundt kanten på hetten som er fint i vind.

Sist redigert av Miss Norway : 22-01-07 kl 21:29.
Gammel 22-01-07, 22:27   #1357
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja. Jeg har snopt ekstremt mye i det siste, så det er vel bare rett og rimelig at jeg kryper til korset jeg og:
Vanskelig å finne regntøy til poden i januar, og det ble brukt som unnskyldning til innkjøp av dette:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 22:48   #1358
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Fiiint regntøy! Storesøster har make i grønn, men det husker du kanskje?

Gammel 22-01-07, 23:34   #1359
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fiiint regntøy! Storesøster har make i grønn, men det husker du kanskje?

Næsj...
Men det er altfor fint, kan'ke leke ute i dette, da! Kun være fin i vognen...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 23:44   #1360
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Vi bruker det til og fra barnehagen...

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.