Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 12:47   #121
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.970
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Monteiro, her.

Er denne samme som den dere har kjøpt? Sinnsyk prisforskjell isåfall.
Er utsolgt på Elkjøp!!

Det er den jeg har kjøpt ihvertfall. På Lefdal var den priset til 1299,-, men jeg fikk den til internettprisen(895).

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 14:18   #122
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvor vondt gjør det i forhold til å vokse håret på leggene? Jeg syns ikke det gjør nevneverdig vondt å vokse, nemlig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 14:43   #123
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.971
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er den jeg har kjøpt ihvertfall. På Lefdal var den priset til 1299,-, men jeg fikk den til internettprisen(895).

Urk, jeg betalte 1600 omtrent. Æsj. Ja ja, sånn går det når man er for uttålmodig.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvor vondt gjør det i forhold til å vokse håret på leggene? Jeg syns ikke det gjør nevneverdig vondt å vokse, nemlig.

Da har du ingen problemer med epilering, så det er bare å gå i gang.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 16:12   #124
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg tror forresten kanskje det er en forskjell på hva som er med av tilbehør på rollsen. Den jeg kjøpte fulgte det ikke med presisjonshode til ansikt på. Kan det være at det er med på de dyre?

  Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:02   #125
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.971
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Kanskje det er grunnen. Jeg trenger ikke noe ansiktspresisjonshode, så det gir jeg bort til den som vil ha det.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:51   #126
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ble så inspirert av denne tråden, og fordi jeg er så LEI av å barbere!
Så i går bestillte jeg meg en også.

Så nå er jeg spent på når den kommer, og om jeg kommer til å klare det... Jeg klarte å vokse bikinilinja, med mye svette og noen tårer i starten for noen år siden. Men det er to år siden jeg sluttet... så det vil vel gjøre like vondt å starte igjen

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:41   #127
Monteiro
Fullverdig medlem
 
Monteiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 30
Monteiro har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Rory, her.

Ble så inspirert av denne tråden, og fordi jeg er så LEI av å barbere!
Så i går bestillte jeg meg en også.

Så nå er jeg spent på når den kommer, og om jeg kommer til å klare det... Jeg klarte å vokse bikinilinja, med mye svette og noen tårer i starten for noen år siden. Men det er to år siden jeg sluttet... så det vil vel gjøre like vondt å starte igjen

Hvor bestilte du?

Monteiro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:06   #128
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Monteiro, her.

Hvor bestilte du?

Endte opp på elprice, fordi de var litt billigere enn de alternativene som var igjen... det var jo plutselig tomt over alt

Nesten så jeg lurer på om damene på dette forumet har tømt alle lagre

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 12:47   #129
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ser det er litt forvirring om Braun Silk-épil Xpressive. Den kommer i 3 utgaver og det er det som reflekterer prisforskjellen.

Her er oversikten (alle heter 7781):

http://www.braun.com/uk/female-groom...ve-models.html

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:11   #130
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Å, da må jeg sjekke hvilken jeg har ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:12   #131
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har denne:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:16   #132
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.970
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg har denne:

Jeg også

Denne var da priset til 1299,- i butikken til Lefdal.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:22   #133
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ser ut som om det er denne som selges i nettbutikken på Elkjøp også, ikke den grønne, den wet & dry-saken.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:36   #134
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Aha. JEg har kjøpt fra elkjøp nettbutikk. Jeg har den i midten der. Men uten presisjonshodet likevel - det står at det ikke er med på alle modeller. Dermed har de tydeligvis noen undervarianter på hva som er med i pakken i tillegg.

What a mess. Nå må vi jo redefinere hva som er Rolls og ikke og alt mulig her.

  Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:40   #135
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha. JEg har kjøpt fra elkjøp nettbutikk. Jeg har den i midten der. Men uten presisjonshodet likevel - det står at det ikke er med på alle modeller. Dermed har de tydeligvis noen undervarianter på hva som er med i pakken i tillegg.

What a mess. Nå må vi jo redefinere hva som er Rolls og ikke og alt mulig her.

Ja, og kanskje greit å ikke ta den i vann.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:53   #136
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Har allerede gjort det jeg. Måtte jo teste. Gikk helt fint det.

Men jeg fikk ikke noe dreisen på det så jeg har bare prøvd en gang. Og nå som jeg vet at det ikke er meningen så er det kanskje derfor det ikke funket så bra heller. :må teste det, bare må teste det:

  Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 14:10   #137
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.971
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha. JEg har kjøpt fra elkjøp nettbutikk. Jeg har den i midten der. Men uten presisjonshodet likevel - det står at det ikke er med på alle modeller. Dermed har de tydeligvis noen undervarianter på hva som er med i pakken i tillegg.

What a mess. Nå må vi jo redefinere hva som er Rolls og ikke og alt mulig her.

Jeg har rålls!

Jeg har prøvd bikinilinja, og det var uproblematisk.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 14:20   #138
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har rålls!

Jeg har prøvd bikinilinja, og det var uproblematisk.

Har du fått den grønne...?
Jeg ville også ha den wet & dry-dingsen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 17:52   #139
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.971
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ja, den turkise. Jeg er skikkelig fornøyd med å ha kjøpt ny.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 22:11   #140
Sviski
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 20
Sviski har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Alle disse modellene tar like godt og er like skånsomme, samme hode. Du kan skylle/vaske hodet under vann, men kun den ene modellen går for å kunne brukes i dusjen, IKKE ta den som er koblet til strøm i dusjen... Prisforskjellen går som dere sier i om den er oppladbar og ekstra utstyret. 1299,- er den vanlige prisen for oppladbar med ekstra barberingshode.

btw: lefdal og elkjøp er en å samme ulla. Den grønne satan :>

Sviski er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no