Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:57   #121
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Hmmm, to julenissebøker, Fiskebok, 4 fjernkontroller, mobil, mus, penn, adventstake, bodyloition, en fingerdukke og noen smuler etter Juniors pepperkakespising til barnetv. Ja og en legosirene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:32   #122
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Det ligger en TENA LADY pappeske under bordet.

Du vet du er Ekte Sjuske når du bruker nærmeste kartong Tena Lady for å tørke opp etter at du veltet kaffekoppen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:34   #123
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå er det en rød duk, tre lysestaker med tente lys, serviettholder med adventsservietter, et glass brus og to fjernkontroller.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:09   #124
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå , må snu meg for å se ...ganske ryddig faktisk.

En løper, en stor glasslysestak og et slags fat/glassbolle med blomst oppi
en Cars kopp med vann som vi ikke har rukket å rydde ennå
og et firkantet lite fat med to kubbelys

Ryddig og fin.

Jeg vil nemlig ikke har masse rot på akkurat det bordet.
Vi har to bord til i stuen/kombinert spisestue.
Det ene er ganske fullt av alt mulig rart, det andre forholdsvis ryddig.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:05   #125
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

En vase med blomster kjøpt på fredag, så de er friske og fine.
Og alle helgens aviser. De dekker nesten hele bordet.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:14   #126
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Hehe. Først: det som skal være der:

  • duk, plante og noen lysestaker (julete greier nå da)
  • kiste til oppbevaring av fjernkontrolleen (pitteliten kiste that is) - den er forøvrig tom.
  • ---------------------------------------Så det som egentlig skal legges på plass
  • en asjett
  • tre glass (en til hver av familiemedlemmene)
  • mobiltelefonen min
  • en bil
  • en lighter
  • en pakke ballonger
  • en penn
  • rubiks kube
  • "den lille store luddeboka", "en dag på gården", "en dag på byggeplassen", "Geitekillingen som kunne telle til ti"
  • Siste utgave av "motor"
  • MEdlemsmagasinet til TOBB
  • "min første PC" (bråkete leke til guttungen)
  • 4 fjernkontroller som EGENTLIG skal ligge i den lille kista.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:23   #127
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå? *rødmer*

* Kinamat
* 1 glass saft
* 2 kaffekopper
* kaffekanne
* litt smågodt (helg ja)
* Tørkepapir
* Tannstikkere
* Fjernkontroller

Åh ikke så ille alikevel jo.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:24   #128
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå:
* Georg Jensen lysestaken - den bruker stå på spisebordet men er flyttet ettersom det er søndag.
* Vannglasset mitt
* Mobilen
* Vase med tulipaner i.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 08:49   #129
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Ingenting. Har aldri noe der.
På spisebordet har vi to "laptopper", glasset mitt, lillebrors glass og en adventsstake. :ingen sjuske:

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 08:53   #130
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.203
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ingenting. Har aldri noe der.

Hvorfor har dere det bordet, da?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 08:56   #131
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Ett stort sølvfat med masse lys. Og en orkide blomsterpotte som jeg fikk i gave. Det pleier stort sett å være slik alltid.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:02   #132
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvorfor har dere det bordet, da?


Jeg tenkte på dagtid jeg nå da.
På kveldene sitter vi jo der og da har vi noe på bordet. Som ryddes av før vi legger oss.
Jeg pleier aldri å ha noe på kjøkkenbenken heller (annet enn brødbakemaskinen) men jeg kan ikke si at jeg ville klart meg uten fordet.
Overflatene her brukes når de brukes og ryddes etterpå.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:03   #133
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.203
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Overflatene her brukes når de brukes og ryddes etterpå.

Åh. Går det an?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:08   #134
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åh. Går det an?

Det samme lurte jeg på før jeg flyttet hjemmefra. Men, ja, øvelse gjør mester.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:10   #135
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er ikke sjuske egentlig, men i dag slår jeg vistnok alle.

20 dvd plater!
2 fjernkontroller
2 ølbokser
1 tvistpose
1 skål
2 glass
2 telyseholdere
1 pakke med dvd kover(?)
1 skrutrekker
1 flatskjermfot
1 koffert med bitz og bor
1 sett med fastnøkler
1 mobil
1 leketiara
1 tannpirket eske
1 duk
4 skruer


Du kan umulig være Misteri.... et forumstroll er du.








Jeg har en duk, et stort kubbelys og en vase med nydelige gule roser jeg fikk av gubben her om dagen, med glitter på å greier.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:33   #136
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

*løper og sjekker*

Høh. Dette kan da ikke stemme.

Tre fjernkontroller og to telysholdere.

:forvirret:

...men jeg er rimelig sikker på at kattungen akkurat var oppå der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:51   #137
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

På salongbordet har jeg:
En løper
To telysestaker
3 tiere
En fjernkontroll
En bursdagsinvitasjon
En kakeoppskrift
To stykk ørepynt

Ikke så aller verst det... men spør meg ikke om hva jeg har under bordet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 13:13   #138
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Salongbordet er rimelig tomt bestandig for tiden, bortsett fra PC'en. Lillebror er litt for klåfingret. Men vi trenger jo ikke å snakke om klærne i sofaen og alt rotet oppå høytalerene. Det er vel der det har havnet det som pleier å ligge på salongbordet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:31   #139
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Jeg glemte å ta bilde, og så ryddet jeg bordet.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:04   #140
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

en bitteliten duk, adventstake, en julepyntsak, en skål med salte fisk, tlf, to fjernkontroller (må ha en hver til tv ) en brikke til å ha under glass, to glass uten brikker under seg
Under bordet befinner det seg en pose med gott & blandat, en kvittering, en kulepenn, en haug med gravidebøker og brosjyrer

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no