Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020 #2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-20, 00:15   #121
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.996
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Hvordan serverer man kransekake i disse dager?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 08:41   #122
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Er det de selv som ikke vil ta sjansen på å komme til feiring? For jeg er definitivt i risikogruppe, og vel så det, men legene synes vi kan ha konfirmasjon. Så det har vi. Med godt smittevern, for all del.

For to av tre så er dette en avgjørelse tatt i samråd med lege. Vi har full forståelse og det er ikke vanskelig å utsette selskapet.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 10:51   #123
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.101
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi hadde skjenkesjef på kvart bord, for det var varmt og gjestene trengte vann i tillegg til brus og slik drikke.
Vi drog over alle stolene med sprit etter middagen.
Vi sat på småbord i kohorter, og alle hadde småflasker med sprit på bordene.
Vi hadde pekebuffet, både til middag, drikke og kakene, og det kjentes trygt.
Vi hadde fire stykke som rydda inn fra bordene etter middagen, så ikke alle dreiv og soste rundt i lokalet.

Ikke smittervern, men vi hadde på forhånd gitt oppgaver til de som vi hadde avtalt skulle hjelpe til med ryddinga. Da Gikk det raskt, alle gjorde sine oppgaver, veldig effektivt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 11:28   #124
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Hvordan utføres pekebuffet i praksis?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 11:50   #125
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.101
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Hvordan utføres pekebuffet i praksis?

Me stilte oss i kø på eine sida av bordet, opplyste om kva me ville ha, og kjøkkenpersonalet på andre sida av bordet la det på tallerkenen vår. Dermed var det berre ein person med hansker som tok i serveringsbestikket, for ved midten av bordet var det ho andre på kjøkkenet som tok over og serverte resten av maten på koldtbordet. Og så stod det ei på eit anna bord og tømte oppi drikke.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 16:46   #126
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Kjekt å høre erfaringer fra dere som planlegger og dere som har gjennomført.

Vi utsetter feiring til post-korona. Konfirmanten ønsker ikke en feiring og et selskap med mange strenger regler og frafall pga. smittebekymring. Hvis alle kommer, blir vi rundt 35-40. Flere er nå spredd rundt i storbyer med jevnlig smitteoppblussing (studenter), og det er også 5-6 i høyrisikosonen. Å samle disse i samme lokale ville bety stramme rammer. Seremonien ser ut til å bli i slutten av oktober, så vi får ta en middag med noen få da. Så tar vi festen til våren eller når en vaksine begynner å gjøre sosiale lag trygge igjen.

Konfirmanten ser ut til å ta dette helt med ro, selv om det er litt kjipt så klart. Godt at det eneste vi hadde fått på plass var bunad.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 08:51   #127
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.408
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi skal jo ikke engang ha noen seremoni, men det "konfirmanten" har ønsket seg er nettopp å samle hele familien. Siden vi bor så spredt skjer det veldig sjelden. Så hun er enig i at arrangementet får vente til vi faktisk kan møtes alle sammen. Men hun kommenterte jo at hun håpet at det ville finne sted før tilsvarende arrangement for lillebror (som etter planen skal konfirmeres våren 2022).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 09:40   #128
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.246
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi skal ha 2 selskap.
Seremoni 19. september med påfølgende selskap for de nærmeste hos faren. Kaffeselskap dagen etter for resten.
Veldig kjedelig, men sånn blir det denne gangen. Vi er for mange rett og slett.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 10:19   #129
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.797
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi har kommet frem til at vi samler besteforeldre, tanter og søskenbarn. De to søskenbarnene som har partner og barn kommer alene. Vennepar som er invitert blir ikke med i det gode selskap. På denne måten kan vi i allefall få samlet familien. De to søskenbarna som har partner og barn synes ideen var god - og innrømmet at det kunne være litt godt å være i selskap uten å måtte passe på barn. (Dette går dog opp pga at en onkel og tante bor i utlandet og kan derfor ikke komme).

Da velger vi hovedrett og dessert i stedet for kakebuffet tror jeg. Litt utypisk konfirmasjon, men jeg tror det vil funke. - Det er i allefall planen nå.

Noen av de som ikke inviteres blir invitert hjemme hos oss på middag i stedetfor.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 10:28   #130
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal jo ikke engang ha noen seremoni, men det "konfirmanten" har ønsket seg er nettopp å samle hele familien. Siden vi bor så spredt skjer det veldig sjelden. Så hun er enig i at arrangementet får vente til vi faktisk kan møtes alle sammen. Men hun kommenterte jo at hun håpet at det ville finne sted før tilsvarende arrangement for lillebror (som etter planen skal konfirmeres våren 2022).

Samme situasjon her. De er ikke interesserte i å ende opp med fellesfeiring, og det skjønner jeg godt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 10:58   #131
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.983
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Jeg er også veldig i tvil om feiringen. Vi har familie som etter all sannsynlighet ikke kan komme, vi må nok vente på vaksine der. Jeg lurer på om vi skal gjøre det veldig enkelt etter seremonien og satse på større felles feiring senere.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:35   #132
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.996
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Mange gode løsninger her. Det er jo ingen fasit på det og en konfirmasjon kan være så mangt tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:53   #133
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.021
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Legene sier at de forventer en stigning i smittetallene mot vinteren og influensatid, og ikke minst perioder med fare for dobbelsmitte. Jeg føler meg ikke sikker på at det blir noe lettere å utsette feiringen, men for min del går det nok en mental grense ved neste års konfirmasjoner. Jeg vil gjøre det nå. Men vi har ingen familie som må reise for å komme, og det er jeg som troner øverst på høyrisikopallen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:53   #134
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.962
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Uff jeg står skikkelig i skvis, mellom mine skikkelige gjerrige foreldre, min mann og det faktum at vi ikke har plass til at foreldrene mine og min bror skal bo her.
Jeg har bestilt rom til der konfirmasjonen skal være til mine foreldre, noe min mor er dritsur for, for å si det mildt.
Mannen er sur for at de insisterer på og bo her når det i praksis vil si at alle ungene må flyttes på og treåringen kommer til å våkne flere ganger for natta.
Jeg syns dette er kjempe vanskelig, og er også sur på dem, de har så god råd at de fint kan bla opp dette og det blir et h... på konfirmasjonsdagen om treåringen har laga baluba i to netter på forhånd, og det blir ikke særlig morsomt med sure besteforeldre som er fornærma og tar det personlig for at de ikke får bo her..
Gleder meg til dette bare er over.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 20:30   #135
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.270
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Kan ikke dere betale for dem der dere har bestilt, GeekyGirrl? Si at det ikke går an å bo hos dere, men at dere gjerne betaler for dem. Jeg hadde glatt gjort det for å komme unna problemet, det er en dråpe i havet i konfopplegget med mindre det er veldig mange netter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 21:53   #136
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.996
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Enig med Apan. Vær høflig, men bestemt og si det må bli slik.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 22:07   #137
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.636
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Jeg har nesten bestemt meg for å utsette festen til våren. Sykdom og mange i risikogruppen, i tillegg til at jeg er usikker på om faren er kommet hjem gjør at jeg nok velger det. På selve dagen kommer vi heller til å gå ut å spise, bare de nærmeste, for å gi konfirmanten en fin dag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 17:36   #138
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.417
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har nesten bestemt meg for å utsette festen til våren. Sykdom og mange i risikogruppen, i tillegg til at jeg er usikker på om faren er kommet hjem gjør at jeg nok velger det. På selve dagen kommer vi heller til å gå ut å spise, bare de nærmeste, for å gi konfirmanten en fin dag.

Sånn gjør vi det.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 17:50   #139
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.962
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Uff jeg står skikkelig i skvis, mellom mine skikkelige gjerrige foreldre, min mann og det faktum at vi ikke har plass til at foreldrene mine og min bror skal bo her.
Jeg har bestilt rom til der konfirmasjonen skal være til mine foreldre, noe min mor er dritsur for, for å si det mildt.
Mannen er sur for at de insisterer på og bo her når det i praksis vil si at alle ungene må flyttes på og treåringen kommer til å våkne flere ganger for natta.
Jeg syns dette er kjempe vanskelig, og er også sur på dem, de har så god råd at de fint kan bla opp dette og det blir et h... på konfirmasjonsdagen om treåringen har laga baluba i to netter på forhånd, og det blir ikke særlig morsomt med sure besteforeldre som er fornærma og tar det personlig for at de ikke får bo her..
Gleder meg til dette bare er over.

Det løste seg. Mamma skjønte greia og pappa betaler.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 17:59   #140
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.245
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Det løste seg. Mamma skjønte greia og pappa betaler.

Så bra! 👍🏻

Vi kjører selskap som planlagt 4. oktober. Seremonien er dagen før, men pga lokalet velger vi å feire dagen etter. Da kan vi starte allerede kl 13, for det er mange små barn i familien. Krysser fingrene for at det ikke skjer noen forverring i situasjonen som gjør at vi må avlyse.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no