Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finn en svart kjole til meg, takk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 23:44   #121
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Men denne mye omtalte LB-kjolen... Blir den veldig tunika på en måte? atlså veldig vid og hengende rundt livet?
*gidder ikke se ut som jeg er gravid, når jeg ikke er det!*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:39   #122
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.081
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

LB-kjolen er ikke tunika-aktig. Da hadde jeg ikke beholdt den, jeg vil heller ikke se gravid ut. Jeg synes den falt pent foran.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 18:50   #123
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Jeg vil også ha L&B- kjolen. Eller skal jeg si FP- kjolen.
Link, anyone?

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 19:18   #124
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg vil også ha L&B- kjolen. Eller skal jeg si FP- kjolen.
Link, anyone?

Det er denne linken (se under), men det ser ut til at produktet nå ikke finnes lenger. FP har vel kjøpt opp de de hadde.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 19:53   #125
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.268
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

LB-kjolen er ikke tunika-aktig. Da hadde jeg ikke beholdt den, jeg vil heller ikke se gravid ut. Jeg synes den falt pent foran.

Den faller pent foran ja, det synes jeg også. Den faller rundt den kroppen som er der egentlig, samtidig som den skjuler litt hvis man har litt mage av en eller annen grunn. Jeg likte at den var pen og trang i "puppepartiet", det gjorde at den ikke ble sekkete.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:11   #126
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Det er denne linken (se under), men det ser ut til at produktet nå ikke finnes lenger. FP har vel kjøpt opp de de hadde.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:12   #127
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Jeg burde vel egentlig bedt om provisjon av salget når jeg tenker meg om.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 22:19   #128
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg burde vel egentlig bedt om provisjon av salget når jeg tenker meg om.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:22   #129
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 8.079
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg burde vel egentlig bedt om provisjon av salget når jeg tenker meg om.

ja, det burde du! Snakk om "farsott". Jeg er veldig fornøyd med min

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:19   #130
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.041
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Jeg fikk min i dag. Er de ikke litt store i størrelsene?? Jeg bestilte S og jeg tror faktisk jeg må ned i XS. Kjipt. Fin kjole og hang pent, men noe stor synes jeg. Som en M.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:34   #131
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.164
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg fikk min i dag. Er de ikke litt store i størrelsene?? Jeg bestilte S og jeg tror faktisk jeg må ned i XS. Kjipt. Fin kjole og hang pent, men noe stor synes jeg. Som en M.

Hva stod det på din merkelapp? Jeg bestilte XS (der stod S/160 på min), og synest også den var stor i størrelsen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:43   #132
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.041
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva stod det på din merkelapp? Jeg bestilte XS (der stod S/160 på min), og synest også den var stor i størrelsen.

Står 160/ small på min. Så du må jo ha fått feil str. da?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 13:17   #133
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Nå ser det ut til at L&B-kjolen er å få tak i igjen, men tydeligvis utsolgt i XL. Det vil si at hvis jeg skal bestille den må jeg velge mellom L og XXL, og jeg vet sannelig ikke hva som blir best. Jeg er sånn ca 46 vanligvis - hva tror dere, dere som har bestilt og fått og prøvd kjolen? (Eller er det noen her som skal selge XL-kjolen sin allerede, kanskje? )

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 13:26   #134
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Eg bestilte den i L og er ca str 44. Den satt fint men kunne ikkje vore mindre. No likte eg den ikkje sånn supergodt så mamman min tok den istedet.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 14:56   #135
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.897
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Eg har kjøpt. En enkel, flott sak på Cubus. Løp og kjøp!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 15:54   #136
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg har kjøpt. En enkel, flott sak på Cubus. Løp og kjøp!

Hva slags da? endel å velge i vel på cubus....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:46   #137
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.164
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg har kjøpt. En enkel, flott sak på Cubus. Løp og kjøp!

Bilde!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:49   #138
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Jeg har kjøpt L&B-kjolen i str XL, den passet ikke meg, så er det noen som vil kjøpe den så ut.
Solgt!


Sist redigert av Ema : 15-12-09 kl 18:28.
Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 23:18   #139
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.845
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Jeg har kjøpt L&B-kjolen i str XL, den passet ikke meg, så er det noen som vil kjøpe den så ut.

Kanskje det... Pris?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 12:35   #140
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Det samme som jeg selv ga: 699,- for kjolen + porto 72,- = 771,-
Hvis ingen vil ha den, sender jeg bare den tilbake.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no