Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 12:34   #121
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.915
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg vil også vite! Ellers tror jeg de har Munchauser-syndrom, eller hva det heter.


Ikke for å være prippen altså, men tøyser vi med sånt? Det er snakk om syke mennesker som skader barna sine!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:36   #122
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Ikke for å være prippen altså, men tøyser vi med sånt? Det er snakk om syke mennesker som skader barna sine!

Enig! Den var usmakelig!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:37   #123
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Ikke for å være prippen altså, men tøyser vi med sånt? Det er snakk om syke mennesker som skader barna sine!

Hun tenkte sikkert på den oppmerksomhetssyke delen av sykdommen eller syndromet.
Sikkert ikke vondt ment, men jeg er enig i at man ikke spøker med slikt.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:38   #124
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.214
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg vil også vite! Ellers tror jeg de har Munchauser-syndrom, eller hva det heter.

Beklager, det var virkelig ikke sånt ment. Jeg mente det bare som oppmerksomhetsbehov, helt uten å skade noen som helst.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:47   #125
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg husker ingen.


Du husker vel meg?

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:48   #126
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Ikke for å være prippen altså, men tøyser vi med sånt? Det er snakk om syke mennesker som skader barna sine!

Münchhausens syndrom er betegnelse på det å fake sykdommer/symptomer for å få medlidenhet og oppmerksomhet. Det å påføre andre (mest typisk barna sine) skade eller sykdommer for å oppnå det samme, kalles "Münchhausen by proxy" (altså "ved stedfortreder").

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:56   #127
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.915
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Münchhausens syndrom er betegnelse på det å fake sykdommer/symptomer for å få medlidenhet og oppmerksomhet. Det å påføre andre (mest typisk barna sine) skade eller sykdommer for å oppnå det samme, kalles "Münchhausen by proxy" (altså "ved stedfortreder").

Jeg vet, men det er mest brukt i forbindelse med foreldre som skader barna - derfor ble jeg så opprørt. (særlig etter de siste dagers oppslag).

Jeg er i overkant sårbar når det gjelder slike ting, og synes det var helt greit når oppklaringen kom i etterkant.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no