Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer på offentlig blogg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 13:54   #121
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå synes jeg du gjør deg barnslig vanskelig, Sneglo.

Det kan godt være.

Men jeg ha da ikke brutt noen forumregler så langt jeg vet om, jeg har heller ikke blitt bedt om å fjerne bildet av personen selv, hun brukte heller tiden på å slenge dritt.

Men himmel nå er jo bildet borte visst, siden modder har fjernet det, så da er det fint lite å gjøre noe med.

Men igjen, jeg har vel ikke brutt noen forumregler?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:55   #122
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Er ikke bildelinken fjernet, da?
Forøvrig vil jeg tro den type linking kan komme inn under sitatretten. Man skal tenke seg om før man poster noe på Internettet.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:59   #123
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.228
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Det er mange gråsoner mellom "har ikke brutt noen forumregler" (som du ganske riktig ikke har, Sneglo) og "er hyggelig, konstruktiv og grei".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:39   #124
Cecilie - interiørblogger
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 3
Cecilie - interiørblogger er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Ok - her kommer siste innlegg fra meg - siden jeg har bedt de slette meg som bruker og innleggene mine. Men vil bare si følgende:
Dette har vært en veldig kjip greie å gå igjennom. Det som startet med (forsåvidt) uskyldig harselas på babyportalen - og som jeg desverre var dum nok til å respondere på har tatt helt av der inne også. Så finner jeg ut at den som startet denne tråden, oppretter seg som ny bruker her inne under samme navn som jeg hadde registrert meg som på bebyportalen (hahaha). Flere antydet at det var MEG som hadde startet denne tråden for å få oppmerksomhet rundt bloggen min. Dum nok som jeg var igjen, responderte jeg også her inne på en veldig ufin, usaklig og barnslig måte.
Ikke at det skal sies i forsvar; men alt dette skjedde sent igår kveld etter en veldig tøff dag emosjonelt sett fordi jeg er i startfasen av utredning av alvorlig sykdom (ikke sikkert det er noe galt med meg, men siden jeg mistet mamma av en alvorlig kreftsykdom og nå har svake symptomer mot samme utvikling, så var jeg nok ekstra sår..)

Jeh ar vært veldig usaklig og hissig - fullstendig ulikt meg i utgangspunktet - men jeg reagerte med sinne og skrev i affekt. Jeg beklager min ufine væremåte - og mye av det som er skrevet tilbake er helt på sin plass - jeg ser den.

Men; det har da jammen vært mye ufint slengt mot meg også - og det å kopiere inn bilder referert fra spesifikke blogger/nettsteder er feil, spesielt når det bare var for å hause opp drittstemingen mer.

Jeg hadde en ganske stor blogg innen en interiørsjanger mange liker (og nei - ikke shabby chic som mange her refererer til). Mitt hjem har vært i store boligreportasjer i Norge og utlandet - og det er fordi jeg faktisk kan endel om interiør i sjangeren vintage/landstil - dette var noe jeg var flink på. At man ikke liker min interiørstil eller blogg bryr jeg meg ikke om. Men å bli hånet og linket til på forum hvor dere alle kan gjemme dere bak anonyme alias - er både feigt og provoserende (som den første greia på babyportalen handlet om).

Det det hele ender med er alvorlige anonyme trussler på min blogg - noe som trolig blir anmeldt. Det har tatt fullstendig gleden og lysten ved å ha en interiørblogg - og det kunne noen av dere kanskje spart dere for, eller? Jeg beklager igjen både krasse og usaklige kommentarer skrevet i sinne, nå syns jeg alt bare er utrolig trist og vondt.

Har bedt om å bli slettet også her inne, for dette orker jeg ikke henge med på.
Til de av dere som klarte å holde en saklig tone; takk!
Til de jeg evnt skrev stygt til; unnskyld!
Mvh Cecilie

Cecilie - interiørblogger er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:46   #125
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.506
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Det det hele ender med er alvorlige anonyme trussler på min blogg - noe som trolig blir anmeldt. Det har tatt fullstendig gleden og lysten ved å ha en interiørblogg - og det kunne noen av dere kanskje spart dere for, eller? Jeg beklager igjen både krasse og usaklige kommentarer skrevet i sinne, nå syns jeg alt bare er utrolig trist og vondt.

Det er fint at du ber om unnskylding, det er en voksen ting å gjøre når man ser man har tråkket litt feil.

Men det er litt dumt at du i samme innlegg beskylder oss på FP å for å ha skyld i at du har fått anonyme trusler på din egen blogg, for det synes jeg faktisk blir litt vel drøyt. Vi kan faktisk ikke hindre personer i å registrere seg her og legge inn nye innlegg, det er en del av det å være på et diskusjonsforum. Det vi på FP kan se på er måten vi da responderer på et slikt innlegg, og den oppførselen synes jeg var helt innafor. At det eskalerte etter at du kom inn og var, for å si det pent, en smule krass, får du faktisk være med å ta ansvaret for du også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:50   #126
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Ok - her kommer siste innlegg fra meg - siden jeg har bedt de slette meg som bruker og innleggene mine. Men vil bare si følgende:
Dette har vært en veldig kjip greie å gå igjennom. Det som startet med (forsåvidt) uskyldig harselas på babyportalen - og som jeg desverre var dum nok til å respondere på har tatt helt av der inne også. Så finner jeg ut at den som startet denne tråden, oppretter seg som ny bruker her inne under samme navn som jeg hadde registrert meg som på bebyportalen (hahaha). Flere antydet at det var MEG som hadde startet denne tråden for å få oppmerksomhet rundt bloggen min. Dum nok som jeg var igjen, responderte jeg også her inne på en veldig ufin, usaklig og barnslig måte.
Ikke at det skal sies i forsvar; men alt dette skjedde sent igår kveld etter en veldig tøff dag emosjonelt sett fordi jeg er i startfasen av utredning av alvorlig sykdom (ikke sikkert det er noe galt med meg, men siden jeg mistet mamma av en alvorlig kreftsykdom og nå har svake symptomer mot samme utvikling, så var jeg nok ekstra sår..)

Jeh ar vært veldig usaklig og hissig - fullstendig ulikt meg i utgangspunktet - men jeg reagerte med sinne og skrev i affekt. Jeg beklager min ufine væremåte - og mye av det som er skrevet tilbake er helt på sin plass - jeg ser den.

Men; det har da jammen vært mye ufint slengt mot meg også - og det å kopiere inn bilder referert fra spesifikke blogger/nettsteder er feil, spesielt når det bare var for å hause opp drittstemingen mer.

Jeg hadde en ganske stor blogg innen en interiørsjanger mange liker (og nei - ikke shabby chic som mange her refererer til). Mitt hjem har vært i store boligreportasjer i Norge og utlandet - og det er fordi jeg faktisk kan endel om interiør i sjangeren vintage/landstil - dette var noe jeg var flink på. At man ikke liker min interiørstil eller blogg bryr jeg meg ikke om. Men å bli hånet og linket til på forum hvor dere alle kan gjemme dere bak anonyme alias - er både feigt og provoserende (som den første greia på babyportalen handlet om).

Det det hele ender med er alvorlige anonyme trussler på min blogg - noe som trolig blir anmeldt. Det har tatt fullstendig gleden og lysten ved å ha en interiørblogg - og det kunne noen av dere kanskje spart dere for, eller? Jeg beklager igjen både krasse og usaklige kommentarer skrevet i sinne, nå syns jeg alt bare er utrolig trist og vondt.

Har bedt om å bli slettet også her inne, for dette orker jeg ikke henge med på.
Til de av dere som klarte å holde en saklig tone; takk!
Til de jeg evnt skrev stygt til; unnskyld!
Mvh Cecilie

Jeg synes du skal bli her, jeg. Vi er ganske hyggelige, egentlig.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:51   #127
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Også tror jeg du må skille ganske skarpt mellom brukerne på Babyportalen og Foreldreportalen, det er to helt forskjellige verdener.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:53   #128
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Også tror jeg du må skille ganske skarpt mellom brukerne på Babyportalen og Foreldreportalen, det er to helt forskjellige verdener.

Jeg vet ikke om jeg synes det kommer fram i denne tråden.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:54   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.326
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Det er voksent å be om unnskyldning.

Og jeg forstår godt at når det kommer mye og til dels stygg kritikk av noe som er veldig personlig for deg - hjemmet ditt og noe du har lagt mye jobb i - så treffer det og gjør vondt. Sånn i sum. Og det er lett å sause sammen det som er over streken og det som ikke er det, det som står ett sted, og det som står et annet.

Vi ser bare denne diskusjonen, men jeg forstår at det også har vært andre ting andre steder.

FP er et fint forum, altså, men vi kan av i og til undervurdere effekten av at vi kan bli "mange mot en" av og til, og en morsom og kanskje småkrass diskusjon kan få litt smak av en "mobb". Denne tråden var ikke helt der, men var på vei dit.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:59   #130
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.506
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg må også få si at vedkommende som syntes det var en fabelaktig idé å melde seg inn på FP kun for å ta med en slik diskusjon fra et annet forum inn hit ikke akkurat er på topp tre-lista mi over sjarmerende personer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 15:09   #131
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Du må gjerne bli her for min del. At folk er forskjellige har jeg ingen problemer med. Og dette er ikke et standard baby-forum. Vi kan ha ganske opphetede diskusjoner, men man holder som oftest/ som regel til sak og ikke person. Og man lærer mye nyttig her.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 15:12   #132
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Du må gjerne bli her for min del. At folk er forskjellige har jeg ingen problemer med. Og dette er ikke et standard baby-forum. Vi kan ha ganske opphetede diskusjoner, men man holder som oftest/ som regel til sak og ikke person. Og man lærer mye nyttig her.


Dette føler jeg at jeg, som relativt ny bruker av forumet, definitivt kan skrive under på. Selv i superhormonell (og således pittelitt overfølsom for mye rart) tilstand har jeg følt meg godt ivaretatt her, med alle mine sære trekk.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 15:19   #133
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

All respekt for et ærlig og fint innlegg!

Jeg tror at man må skaffe seg tykk hud når man velger å være offentlig, det er alltid en eller annen som får glede av å rakke ned på en. I tillegg burde man skille snørr og barter så man ikke overreagerer der man ikke behøver det. Jeg håper du finner gleden med å blogge igjen.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:47   #134
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Det kan godt være.

Men jeg ha da ikke brutt noen forumregler så langt jeg vet om, jeg har heller ikke blitt bedt om å fjerne bildet av personen selv, hun brukte heller tiden på å slenge dritt.

Men igjen, jeg har vel ikke brutt noen forumregler?

Det blir litt som de som har publisert Muhammedtegninger i offentlige tidsskrifter - "Vi har ikke gjort noe galt, vi har ytringsfrihet."

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:49   #135
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Det blir litt som de som har publisert Muhammedtegninger i offentlige tidsskrifter - "Vi har ikke gjort noe galt, vi har ytringsfrihet."

Hmm... Ja?
Så du mener vi ikke skal ha ytringsfrihet?

Jeg skjønte ikke den jeg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:50   #136
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jada, det var sikkert DET hun mente! Jeg får vondt i magen av denne tråden. Og jeg syns du kan gi deg nå, sneglo.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:51   #137
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Jada, det var sikkert DET hun mente! Jeg får vondt i magen av denne tråden. Og jeg syns du kan gi deg nå, sneglo.

Himmel og hav.
Hadde gitt meg for evigheter siden jeg.
Nå var det da faktisk IKKE jeg som dro opp igjen tråden her.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:53   #138
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Den tråden på det andre forumet var ikke så grusomt og fy i utgangspunktet før bloggeren kom inn. EN person nevnte at det er synd på de som bor i det huset. -pga svanen. Ingen andre nevnte annet enn at de ikke likte svanen. (som hverken mannen eller barna gjorde.) Det ble kommentert at hun prøvde å selge den, som hun selv laget et innlegg om, der noen lurte på hvordan hun skulle få solgt den. Tror det er en veldig smal nisje.
Men folk lo MED bloggeren. For det var utrolig bra og morsomt skrevet.
Synd at piggene var ute og vi nå er de grusomme slemme.

Men nå er bloggeren forsvunnet herifra og derifra så da er case closed.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:53   #139
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.521
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Hmm... Ja?
Så du mener vi ikke skal ha ytringsfrihet?

Jeg skjønte ikke den jeg.

Det er forskjell på ytringsfrihet og ytringsplikt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 20:10   #140
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Takk for at du kom inn igjen og skrev et oppklarende og fint innlegg.

Jeg må også få be om unnskyldning for min ufine oppførsel. Men jeg må få lov til å le av svanen? Jeg ler av andre utstoppede dyr også, så det er ikke deg jeg ler av.

Jeg håper du klarer å gi en stor beng i mottakelsen din her inne, og fortsetter å delta. FP er faktisk et veldig bra sted å være. Jeg elsker FP, og kan ikke klare meg uten.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no