Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 20:31   #121
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Så jenta vår på 109 cm må kanskje ha 116? Eller holder det med 110?

Jeg mener det holder med 110, ja. Da går dressen akkurat over hodet hennes.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 00:10   #122
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Fra Flust.no:

2 x



__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 09:29   #123
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har du bestilt den?

Nope. Jeg lar fornuften råde.

Har et par fine jeg kjøpte i fjor, og de er jo enda fine.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 14:37   #124
KlaraKu
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 121
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Jeg har kjøpt Jonathandresser til mine barn denne vinteren.


Sist redigert av KlaraKu : 11-05-11 kl 11:21.
KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:29   #125
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var vel bare et spørsmål om tid.

Hentet denne i dag! Superrask levering!

Den er ENDA finere i virkeligheten!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:46   #126
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

:sikle: er det en vinterdress eller regndress?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:47   #127
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hentet denne i dag! Superrask levering!

Den er ENDA finere i virkeligheten!


Jeg har ikke FÅTT min enda?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:48   #128
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Det står at den er sendt fra Danmark mandag, kommer nok opp hit til Trøndelagen i morgen da kanskje Om ikke de har knabba den i tollen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:50   #129
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Da har den nok vært en tur innom tollen, ja! Min ble sendt fra Danmark tirsdag, tror jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:55   #130
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Da har den nok vært en tur innom tollen, ja! Min ble sendt fra Danmark tirsdag, tror jeg.


Du stjal ideen/planen min og så funka den på deg?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 18:41   #131
Sandy81
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 54
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Reflex dress til eldste jenten og et ekstra regntøysett til minsten.
Dette, i rosa:

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:50   #132
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Skremmern, hvor kjøpte du den fra?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 21:51   #133
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Altså...ticet dress i 116 er fra ankel til hals 109 cm, med hetta er den over 130.
Minien min er 114 fra sålen til isse og det er godt med plass men hun svømmer ikke om jeg skulle kjøpt i butikk ville jeg gått for denne str....


Den ser mere passe ut på bildet altså den ser mindre ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P090910_21.070001.jpg (193,8 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg P090910_21.070003.jpg (195,5 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg P090910_21.070004.jpg (194,1 KB, 28 visninger)
__________________
00 04 10

Sist redigert av era : 09-09-10 kl 22:05.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 08:02   #134
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Ullribb fra NameIt:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 08:09   #135
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Da har den nok vært en tur innom tollen, ja! Min ble sendt fra Danmark tirsdag, tror jeg.

Hva kom den på inkludert toll og moms? Den var kjempestilig og jeg vurderer en slik en i gave til nevøen min. (Sammen med 4 andre tanter, selvsagt. Det finnes grenser for dyre gaver. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 08:26   #136
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Fra emmamai.dk!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 14:05   #137
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Da har jeg vært og kjøpt inn vintersko til 8-åringene:



Usikker på om det er akkurat disse, men det er i hvert fall riktig merke og de ligner veeeldig. Flaks man har en årvåken svigerinne som får med seg de fleste tilbud

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 14:26   #138
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Da har jeg vært og kjøpt inn vintersko til 8-åringene:



Usikker på om det er akkurat disse, men det er i hvert fall riktig merke og de ligner veeeldig. Flaks man har en årvåken svigerinne som får med seg de fleste tilbud

Hva slags merke er det? Er de på tilbud?

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 14:35   #139
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Dette til vesla:





(Denne kjøpte jeg med øreklaffer og knyting)

Ellers har jeg kjøpt masse, masse ull - mest fra Janus. Så mye at jeg orker ikke å tenke på å begynne å legge ut bilder en gang...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 14:48   #140
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Den lilla jakka var fin - er det til høst eller vinter?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no