Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-23, 13:57   #121
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.


Ooooh?

Mhm!

https://penstore.no/no/julekalender

Så en unboxing av fjorårets kalender, så tror det er valuta for penga.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 15:30   #122
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mhm!

https://penstore.no/no/julekalender

Så en unboxing av fjorårets kalender, så tror det er valuta for penga.

Takk for tips - kalender er bestilt til den kreative frøkna i huset!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 17:42   #123
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.598
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Juletråden 2023

Kjøpt og strikket fem julegaver hittil. Har konkrete kjøp på lista, så satser på at jeg blir ferdig med de fleste gaver innen et par uker. Har bestilt adventskalender til meg selv fra en garnbutikk, var vill og gal, men håper det blir så fint som jeg håper.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 19:15   #124
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Har kjøpt inn flaks-julekalendrer til alle barna og kjærester

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 20:03   #125
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Hmm, hadde egentlig ikke tenkt Rituals kalender til meg selv i år, men så var jeg innom en butikk igår for å kjøpe gave. Så de også erjeg : hmmm, kanskje jeg må ha allikevel.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 20:55   #126
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har kjøpt en julegave allerede, og det er tidlig til meg å være, siden det er så mange bursdagsbarn om høsten at jeg pleier å kjøpe bursdagsgaver før jeg går løs på juleplaner. men nå er en rosa sløyfe-skål i hus.

Jeg er veldig glad i julen, men i år og i fjor har jeg ikke klart å glede meg helt uten bismak, siden min mor er psyk og grinch og det er meg som må sørge for at hun ikke har det pyton i julen. Jeg vil jo helst at hun skal glede seg over julen, men det er sannsynligvis umulig, så 'ikke pyton' får være nivået jeg legger meg på.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 21:21   #127
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Kan forresten fortelle at Tv6 har begynt med julefilmer hver kveld fra kl. 20.00.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 21:49   #128
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mhm!

https://penstore.no/no/julekalender

Så en unboxing av fjorårets kalender, så tror det er valuta for penga.

Den har jeg kjøpt til meg selv også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 10:14   #129
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den har jeg kjøpt til meg selv også.

OG jeg bestilte akkurat to - en til pøbelprinsessen og en til meg. Så kan vi åpne i hvert vårt hus og snappe til hverandre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 10:35   #130
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.492
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har kjøpt inn litt greier til å lage girlander til peisen. Blir nok ikke før i midten av desember jeg henger den opp. Pleier å pynte sånn litt etter hvert, men det man trenger blir ofte utsolgt. Fant også noen fine tøyservietter på samme sted (Jysk), litt sånn understated Christmas-aktige, så de ble også med hjem.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 10:42   #131
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg lurer litt på om jeg har lyst på en puslespill-adventskalender...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 10:54   #132
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.740
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2023

Har kjøpt Make up Mekka kalender til datter og Lumene kalender til meg selv.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-23, 07:48   #133
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

OG jeg bestilte akkurat to - en til pøbelprinsessen og en til meg. Så kan vi åpne i hvert vårt hus og snappe til hverandre.

Ser ut som om årets FP-julekalender er kåret.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-23, 08:55   #134
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg lurer litt på om jeg har lyst på en puslespill-adventskalender...

Det skal jeg ha iår (låner av venninne som hadde ifjor).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-23, 18:49   #135
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Yngste og jeg fikk kjøpt 3 vennegaver idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-23, 23:22   #136
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg må komme i gang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-23, 09:09   #137
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.992
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg er oppe i 18 kalendergaver og har kjøpt kalenderposer de kan legges i. Jeg har også handlet ribbe og krydder til årets julesylte. Ribbene ligger i fryseren, men lager sikkert sylte enten neste helg eller helgen etter. Og så har jeg kjøpt konfekten til julekalenderen min og mannen har funnet seg en julekalender han hadde lyst på.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-23, 16:47   #138
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Har bestilt to poser med kaffebønner fra Guatemala og Peru herfra. Blir julegave til sønn og svigerdatter som må karakteriseres som over gjennomsnittet interessert i god kaffe.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-23, 17:10   #139
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 918
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2023

Om man skal handle julegaver på Kitchen kan det være et bra tidspunkt i dag.
Servicet jeg skulle ha var på halv pris, i tillegg fikk man 400 i rabatt når man handlet over 1000 kr (noen få unntak).

Plingo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-23, 17:12   #140
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Gutta får denne kalenderen: https://www.coolstuff.no/adventskale...nder-pid-18475

Mannen får denne: https://olivenlunden1830.no/shop/edd...kalender-2023/

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no