Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du gjort noen interiørtabber?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-11, 13:47   #121
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Katta: Har du peiling på hva slik trappefornyer koster? Jeg fant ikke noe om pris, men det så jo veldig fint ut.

Jeg sjekka det en gang. var det 2-300 kr/trinn tro? Det ble endel for oss som har 30 trinn eller noe sånt. Så det utgikk. Men etter å ha prøvd jobben uten, ville jeg ventet til jeg hadde råd likevel.

http://www.farvehusetas.no/uside_007_007.asp Her er en link med pris. Jeg tror det var 300 kr/trinn da vi sjekket byggmakker, det varierer sikkert litt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 14:34   #122
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Opprinnelig lagt inn av blåmeis, her.

Jeg lot mannen min velge veggfargen på soverommet vårt- det ble oliven grønt og jeg malte over etter et par uker med voksende kvalme

Hva slags farge er det?


__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 20:20   #123
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Jeg lot mannen velge farge til soverommet vårt og han malte det......svart. Fordi han ville ha det mørkt på rommet når han skulle sove...

Har hatt det sånn i snart 4 år, og kjenner ikke at jeg gidder å ta jobben med å male på nytt riktig enda.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 23:25   #124
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ah, dette så intr ut. Vi har ei trapp som burde gjøres noe med. Den er åpen, men jeg vil ha tette trinn. Har du bilde av deres trapp evnt litt info om hvordan dere gjorde det? Hvor selve Senso produktet ble lagt hen?

Senso-greiene er gulv, men det kommer i tynne plater (som du klippe til med saks!)og med lim på undersiden slik at man bare kan legge det oppå det gamle.

Jeg skal se om jeg kan finne bilder en plass ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 23:33   #125
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Takk for alle trappetips. Me har fått estimert rundt 100 000 for ei ny trapp.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 08:28   #126
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Babyrosa kjøkken!
Midt på åttitallet jobbet jeg i interiørforretning, og skulle male og tapetsere kjøkkenet. Lys rosa tapet og malte skap, perfekt fargematch! Babyrosa all over.Takhøyden i leiligheten var 274 cm og det blir mye rosa.
Jeg har tenkt på det mange ganger etterpå. Jeg likte ikke rosa den gangen heller.

Men det var veldig pastell i alt den gangen. Stuen vår var lyseblå(med offwhite sofa fyllt med 18 chintzputer i klare pasteller), soverommet var franskgrå med grå lister, badet var ferskenorange og mellomblått(faktisk veldig avdempet og fine farger - enda).
Jeg husker at lysgult og syrin også var store interiørfarger den gangen i 1984-85.

Da vi noen år senere kjøpte hus ble det etterhvert også pusset opp i tidens farger. 1990 og noen år fremover; mørk rødbrun stue(rosenrot -Jotun kom med rød fargebase), mørk blått kjøkken, peer gynt-grønt soverom, peer gynt-gul trappegang.
Det var ingen tabber, men datidens interiørmote.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 08:30   #127
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Det var ikke noe sjakktrekk å male det ett år gamle, hvite og helt greie Norema-kjøkkenet grønt. Særlig siden grønnfargen slett ikke var dus og lekker, sånn som jeg trodde den skulle bli, men tvert imot nokså skrikende.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:12   #128
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det var ikke noe sjakktrekk å male det ett år gamle, hvite og helt greie Norema-kjøkkenet grønt. Særlig siden grønnfargen slett ikke var dus og lekker, sånn som jeg trodde den skulle bli, men tvert imot nokså skrikende.

Au!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:43   #129
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.776
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Senso-greiene er gulv, men det kommer i tynne plater (som du klippe til med saks!)og med lim på undersiden slik at man bare kan legge det oppå det gamle.

Jeg skal se om jeg kan finne bilder en plass ...

Vi la Senso gulv på kjøkkenet vårt. Lett å legge men fytti grisen som det har sklidd fra hverandre.
Men sikkert bedre å legge i en trapp ja.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no