Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du bunad

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du bunad
Ja, jeg har bunad(er) 181 80,44%
Nei, jeg har ikke bunad, men jeg vil gjerne ha en 22 9,78%
Nei, jeg har ikke bunad, og vil heller ikke ha en 22 9,78%
Deltakere: 225. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-16, 00:10   #121
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.378
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kunne hatt en sånn også jeg.

Ja, fantastisk, tenk å kunne kle seg i noe sånt!
http://www.evalie.no/wp-content/gall...E17504_web.jpg


Sist redigert av Madicken : 21-05-16 kl 00:16.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:12   #122
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Ja, jeg har bunad, men den passer F. meg ikke!!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:19   #123
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Fikk bunad til konfirmasjonen. Brukte den veldig sjelden. Ga den til datteren min da hun konfirmerte seg i fjor. Hun ser ut til å sette mer pris på den enn meg.

Jeg trivdes ikke i bunad og ønsker meg ikke ny. Mor og søstre har (mor broderte og monterte min til meg). Følte meg utakknemlig alle årene jeg ikke brukte den.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:22   #124
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, fantastisk, tenk å kunne kle seg i noe sånt!
http://www.evalie.no/wp-content/gall...E17504_web.jpg

Den så jeg på og!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:23   #125
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.378
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Fra Fantasistakker
http://www.evalie.no/wp-content/gall..._141576ret.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:39   #126
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.116
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja det er jeg helt enig i. Men fra det til å si at "alle" bunader er stygge, bare fordi det er bunad liksom, det skjønner jeg ikke. Det er helt greit at man ikke ønsker seg bunad selv, men alle er ikke stygge med bunad av den grunn. Selv om det sikkert er folk som mener det og. Bare fordi liksom.

Jeg kan forstå at noen (ikke her!) kan mene at bunad generelt er et plagg de ikke synes er pent/et stygt plagg. Bunadsplagget er spesielt med stakk, vest, søljer, broderier og skjorte, nesjonaldrakt eller ei. Om man ikke liker den type drakt, så er det logisk at man kan synes alle bunader er stygge.
Det er som med tatoveringer. Man kan se at det er pent utført, man kan like motivet, men likevel synes at tatoveringer er stygt på menneskekroppen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:54   #127
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du bunad

Fekk bunad til konfirmasjonen, og brukar den framleis så ofte eg kan. I motsetnad til mange andre er min framleis for stor. Eg har ikkje vokse i breidda i den grad mamma tok høgde for når den vart sydd, så eg må snart få surra meg til å få den sydd inn.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 08:36   #128
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg har bunad og liker bunader. Jeg er ellers ikke veldig begeistret for kjoler.
Jeg tror det med hvor vanlig det er varierer geografisk. Da jeg ble konfirmert hadde nesten ingen bunad. Jeg var i konfirmasjon samme sted i fjor og det var ikke veldig mange bunader å se da heller. I slekta mi har hverken mine foreldre, tanter, onkler eller søskenbarn bunad. Jeg og to søsken fikk oss bunader i voksen alder.

Her i omegn har nok de fleste damer hatt bunad.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 08:51   #129
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Har aldri hatt bunad og har aldri ønska meg det.
Min mor og søster har bunad, men jeg syns ikke trønderbunadene er så veldig fine, egentlig. Litt kjedelige?

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 21-05-16 kl 09:05.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 08:53   #130
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Trønderbunaden syns jeg er en av de mer tiltalende faktisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:05   #131
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg fikk min første bunad til 17.mai for fire år siden. Jeg liker veldig godt å ha den på, jeg føler meg fin.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:18   #132
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har aldri hatt bunad og har aldri ønska meg det.
Min mor og søster har bunad, men jeg syns ikke trønderbunadene er så veldig fine, egentlig. Litt kjedelige?

Jeg synes de er fine, men enkelte av dem er det veldig mange av. Det er veldig mange blå, både nord og sørtrønder. Jeg synes det er fint når det er litt miks med røde, orange, grønne og sorte også.
Så er det bunader fra Trøndelag som er veldig annerledes også som jeg synes er fine. Røros, Selbu, Meldal og Orkdal blant annet er jo helt annerledes og gir variasjon.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:47   #133
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg fikk bunad til konfirmasjonen og brukte den et par ganger etterpå. Jeg følte meg ikke hjemme i bunad og ga den tilbake til min mor som bruker den med glede.

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:53   #134
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg har bunad som jeg fikk til konfirmasjonen. I år brukte jeg den på 17. mai, men det var første gang siden jeg fikk barn (for over 11 år siden) at den har passet.

Jeg har Østfoldbunad. Det er ikke den flotteste, men den sier noe om hvor jeg kommer fra.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:55   #135
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kan forstå at noen (ikke her!) kan mene at bunad generelt er et plagg de ikke synes er pent/et stygt plagg. Bunadsplagget er spesielt med stakk, vest, søljer, broderier og skjorte, nesjonaldrakt eller ei. Om man ikke liker den type drakt, så er det logisk at man kan synes alle bunader er stygge.
Det er som med tatoveringer. Man kan se at det er pent utført, man kan like motivet, men likevel synes at tatoveringer er stygt på menneskekroppen.

Ja, jeg har ingen problemer med å forstå dette. Man kan se at noen bunader er finere enn andre, eller har mer og mindre kledelig fasong enn andre, og forstå at det er finklær og se at man har pyntet seg når man har dem på, men likevel ikke synes det er fint med bunad. Hele konseptet er jo svært tradisjonelt, nasjonalromantisk, traust og gammelmodig, og om man ikke liker dette så liker man rett og slett ikke bunader.

Og jeg elsker bunader selv altså.

Jeg synes forresten ikke det er noe styr, verken å stelle/oppbevare dem, eller gå kledd i dem. Og "bunadspolitiet" har jeg aldri møtt, og har en sterk mistanke om at de er et oppkonstruert fenomen, av media som vil ha noe å skrive om, og derfor intervjuer folk som vet mye om draktskikk og får dem til å fortelle hva som er tradisjon, for så å fremstille dette som regler og at disse folka ser skrått på alle som bryter med dette. Det går selvsagt rett hjem hos paranoide folk som er utrygge på seg selv og hva andre mener om deres egen bunadbruk. Jeg kjenner mange som både produserer bunader, kan veldig mye om dem, og er veldig interessert i drakter og tradisjon. Men ingen av disse bryr seg filla om at folk har solbriller eller drikker øl. Selv jeg kan selvsagt reagere over utradisjonelle kombinasjoner, som for meg ser helt snålt ut, men det gjør jeg jo når det gjelder annen påkledning også, så det er ikke noe spesielt for bunad. Det er jo så mye andre regler og oppfatninger rundt om når det gjelder klær, både knyttet til mote og knyttet til tradisjon, hvilke farger man kan ha på seg i bryllup, om det er pent nok for barn å gå med chinos i konfirmasjon og treningsbukse på skolen, om man kan joggesko til kjole eller skjørt, ha vide bukser under tunika, hvor langt ned slipset, buksebena og mansjettene skal rekke, om man kan ha svarte strømpebukser til diverse farger på kjolen, om man kan ha jeans på jobbintervju etc, så hele bunadspolitiet er ganske overdrevet det også.

Men en del av å elske bunad er vel også å elske å klage og sukke over hvor forferdelig det er å stryke skjorte, hvor mye styr det er å få den på seg, hvor deilig det skal bli å få den av seg, hvor varm eller kald man er etc. Jeg får en, litt sånn "åh så interessante og spesielle vi er som har bunad"-følelse.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-05-16 kl 10:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 09:59   #136
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg fikk blå nordlandsbunad til konfirmasjonen min. I tillegg har jeg arvet en hamarøybunad som har litt mer "mine farger". De har dessverre blitt lite brukt i voksen alder, både i studietiden og på grunn av graviditeter og amming. Men fine er de.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 10:01   #137
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg fikk bunad til konfirmasjonen, og fikk den tilpasset da jeg var 40, så nå passer den veldig fint. Jeg trives i den og synes hverken den er ukledelig eller ubehagelig - til min kropp er den mer kledelig enn det meste av festplagg, synes jeg, siden de fleste kjoler og andre penklær er laget med utgangspunkt i at man skal være langt slankere enn jeg er.

Men jeg stresser lite med den og opplever lite press rundt bruken. Skjorten må selvsagt strykes, men sammenligner man det med å skulle bestemme (og kanskje kjøpe) kjole, strømper, sko og tilbehør til en festanledning, så er det jo mindre jobb å stryke en skjorte kvelden før, synes jeg.

Estetikk er jo en annen sak; jeg synes bunader er pent generelt sett og at de aller fleste kler dem, men jeg skjønner også godt at mange ikke ønsker seg bunad eller liker dem så veldig godt. Det er absolutt en sterk følelse av "utkledning" eller "kostyme" i det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 10:03   #138
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.805
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg har bunad som ikke passer mer. Vurderer å selge den. Jeg synes den er pen og følte meg fin i den (da den passet). Men, jeg synes den er altfor varm, tykk og tung. Slitsom å ha på, rett og slett. Så jeg klarer meg helt fint uten bunad.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 10:38   #139
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

For min del er det altså ikke noe element av snurting over at alle ikke synes bunad er fint fordi jeg selv har det - det er mest det at jeg ser på bunaden som godt og tradisjonsrikt håndtverk heller enn et plagg som skal vurderes ut fra farge og og snitt, og å vurdere noe preget av kvalitet som "ikke fint" er det som er rart for meg, ikke det at man ikke liker bunad som konsept eller vil ha det selv. Det finnes mye flott utført håndtverk som jeg beundrer det tradisjonelle ved og utførelsen av, men som jeg ikke ville hatt i stua mi. Så jeg oppfatter "ikke fint" som en underkjennelse av håndtverket og kvaliteten - og det er det som klinger rart for meg. Å ikke ha sansen for å ikle seg gammeldagse, tradisjonsrike plagg, det er derimot noe jeg forstår, selvfølgelig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 10:44   #140
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Har ikke bunad. Ingen i familien min har og jeg er litt delt om jeg vil ha det eller ikke. Jeg er ikke så begeistret for trønderbunaden og har ingen gener utenfor Trøndelag.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no