Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-14, 14:03   #121
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Elsker alt av kaker! Til og med julebakst! Favoritten er nok Palova, hvis jeg blir tvunget til å velge, men kan kan ikke komme på noen kaker jeg direkte misliker.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 14:27   #122
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.893
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker delfiakake! Men helst i tynneskiver og selvsagt uten rosiner.

Rosiner er rett og slett djevelens verk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 14:30   #123
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Is må ha kvalitet. Ben&Jerrys har det, men jeg liker heller ikke kakedeig i isen. Fysj. Derimot er jeg svak for Phish Phood.

"Vanilje"is med vanillin er helt grusomt. Jeg kan spise de fleste vanlige iser fra frysedisken, selv om jeg foretrekker ordentlig god is, gjerne sorbet. Men vaniljeisen fra Sørlandsis, eller hva det nå var jeg smakte her forleden, var grusom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 14:37   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er ikke så glad i vanlijeis som sådan, så dermed blir hesteskois også litt uggent (hvis man ikke får kapret sjokoladeenden, men jeg har blitt for dannet til å forsyne meg med den hvis den ikke tilfeldigvis faktisk er på min porsjon). Dessuten har jeg litt dårlig erfaring med omsetningshastigheten på hesteskois, og synes den mye oftere er gammel og litt gummiaktig på toppen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 15:07   #125
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Liker:
Pavlova
Linsekake
Kvæfjordkake med vaniljekrem
Lukket valnøtt
Gulrotkake

Liker ikke:
Tropisk aroma
Banankake
Krydderkake
Paikaker med bær og gele
All slags bakst med sukat,rosiner ol

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 15:23   #126
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker det meste av kake, men sliter litt når det blir for mektig og søtt, slik som Oreokake og dens like.
Det eneste jeg med hånden på hjerte ikke får ned, er bakst med sukat og slikt.
Kom på- jeg er slett ikke glad i sånn krem som er på cupcakes heller. Æsj.


Sist redigert av gnuri : 27-01-14 kl 21:45.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 15:34   #127
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er ikke noe kakemenneske, og står glatt over alle kaker. Men de fem jeg liker best er vel gjerne (i uprioritert rekkefølge):

1. Sjokolademoussekake
2. Ostekake
3. Gulrotkake (R.O.O.M sin, helst)
4. Bostonkake
5.

Kaker jeg ikke liker:

1. Bløtkake
2. Marsipankake
3. Verdens Beste ("Verdens Beste" )
4. Sånn med tykk, gul krem oppå.
5. Fyrstekake

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 15:35   #128
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ofte det går an å redusere sukkermengden i kaker noe, uten at det går ut over kvaliteten. Men da mener jeg type 300 g istedet for 450 g, ikke at kaken er uten sukker.

Jeg reduserer sukkermengden i de fleste kakeoppskrifter. Som regel med 1/3. Går helt fint.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 16:14   #129
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ofte det går an å redusere sukkermengden i kaker noe, uten at det går ut over kvaliteten. Men da mener jeg type 300 g istedet for 450 g, ikke at kaken er uten sukker.

Enig. Jeg tar så godt som aldri full sukkermengde i kakene jeg lager.

Jeg er veldig glad i kaker, men de bør ikke være for tørre og søte.

Topp 5:
Eplepai (den mor eller jeg lager)
Gulrotkake med masse topping
Klissen, mørk sjokoladekake
Ostekake
Hvit dame med makronbunn, friske bær og masse krem

Går ned under tvil, hvis det ikke er andre kaker:
Eplekake med ett eple i tynne skiver i tørr bunn
Soaked kaka og andre søte sjokoladekaker
Rullekake med bringebærsyltetøy
Mor Monsen

Og så elsker jeg gjærbakst - boller og kringler av alle slag.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 16:51   #130
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.993
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Å redusere sukkermengden litt i vanlige kaker gjør dem ofte bare bedre syns jeg. Det blir ikke nødvendigvis bedre jo mer usunt det er og jo mer man pøser på. Har sett langpannekakeoppskrifter som inneholder opp til en kg sukker. Da mister jeg faktisk lysten på den kaken.

Noen ganger har faktisk sukkermengden en funksjon. Brownies med redusert sukker er ikke lenger brownies, bare en vanlig sjokoladekake. Alt sukkeret er med på å gjøre dem seige, slik brownies skal være.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 16:58   #131
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg sier jo at jeg ofte har redusert sukkermengden noe uten at kvaliteten reduseres. Og jeg vet hvordan brownies skal være, bare så det er sagt.

Mange vanlige sjokoladekakelangpanneoppskrifter har forresten større sukkermengde enn endel gode browniesoppskrifter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:04   #132
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og til de som nå husker at de har servert meg en kake jeg har på "nei-listen": Det er jo sukker og smør g gode greier, det går jo NED, liksom, men det er ikke verdt kaloriene, liksom. Foretrekker skive med leverpostei.

Jeg håper intenst du ikke skrev dette for å trøste de som har servert deg en kake fra nei-listen?

Jeg er ikke noe glad i verken frukt eller bær i kaker - fersk, hermetisk eller tørket går ut på ett. Men jeg kan strekke meg til et stykke Sachertorte om søtsuget er der. Noe det selvsagt alltid er.

Favoritt: Brownie med peanøtter, sjokoladebiter og karamellfudge på toppen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:15   #133
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er ikke noen veldig glad i kaker, det blir veldig fort for søtt, tungt og mektig for mitt vedkommende.
Kaker og cupcakes med smørkrem spiser jeg ikke.
Å sette opp noe liste får jeg ikke til, men kaker med friskhet, syrlighet (men ikke ostekake), gode paier og gjærbakst liker jeg godt.

Jeg reduserer ofte sukkeret i bakverk, ikke for at det skal bli så mye sunnere, men for at jeg opplever det meste av kaker som alt for søte.
Den soakedkaken skal inneholde 9 dl. sukker, det er jo galskap.
Jeg har bakt den med 6.5 dl sukker, og etter min smak er den adskillig bedre enn originalen.
Jeg har også prøvd noen oppskrifter fra Passion for baking, der er også et fellestrekk at det er så altfor søtt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:16   #134
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg sier jo at jeg ofte har redusert sukkermengden noe uten at kvaliteten reduseres. Og jeg vet hvordan brownies skal være, bare så det er sagt.

Mange vanlige sjokoladekakelangpanneoppskrifter har forresten større sukkermengde enn endel gode browniesoppskrifter.

Min erfaring er at det går kjempeflott å redusere ca 1/3 av sukkeret i Brownies, spesielt dersom det er mørk sjokolade og ikke kakao i oppskriften.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:17   #135
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Å kutte alt sukker i brownies funker derimot ikke.
*erfart og oppdaget litt for sent*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:36   #136
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er virkelig ikke spesielt kakemenneske, men nå har jeg hatt utrolig lyst på kake helt siden jeg svarte i tråden i går. Helst Napoleonskake, tror jeg.

å slankern:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:43   #137
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mmmmm ... kake!

Vanskelig å si hva som er best, men jeg trooooor jeg velger
1. Lukket valnøtt
2. Gulrotkake (men uten sjokoladebiter i)
3. God, gammeldags bløtkake
4. Mammas Verdens Beste (men det må være mamma sin, for den smaker ikke eggehvite)
5. Rullekake

Jeg spiser alle slags kaker, men de jeg liker minst er:
1. Romkake (nitrist trønderfenomen)
2. Suksessterte
3. Amerikansk ostekake
4. "Vanlig" sjokoladekake
5. Fyrstekake

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 17:51   #138
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg glemte forresten å nevne en ting jeg konsekvent ikke spiser, og det er kaker med som er tilsatt kunstig farge.
Jeg kan alltids spise en marsipanrose med farge e.l, men kaker som er proppfulle av farge bare på gøy, som f. eks red velvet eller de der regnbuekakene skjer ikke at jeg spiser.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 18:03   #139
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg glemte forresten å nevne en ting jeg konsekvent ikke spiser, og det er kaker med som er tilsatt kunstig farge.
Jeg kan alltids spise en marsipanrose med farge e.l, men kaker som er proppfulle av farge bare på gøy, som f. eks red velvet eller de der regnbuekakene skjer ikke at jeg spiser.

Hvorfor ikke? *nysgjerrig* Synes du fargen smaker noe?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 18:08   #140
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg har ikke merket at fargen smaker noe, men jeg er ikke heller veldig fristet av kaker med sterk kunstig farge. Kan ikke helt si hva det er, men det føles litt udelikat. Spesielt når det er sånne barnekaker med smørkrem i lite matvennlige farger som blått, grått og turkis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no