|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-er
Dette er internett, dette er FP. Her lærer jeg mye, tar til meg masse kunnskap på mange plan, så hvorfor skulle jeg ikke bli her? Jeg har stor egennytte av dette forumet. Sist redigert av Fruktflua : 16-10-10 kl 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Pauset
|
Det er sikkert litt vanskelig å la det ligge når hun føler Ff ikke vil la det ligge, å tar det opp i denne tråden. Nå oppfordrer Skremmern til åpenhet og konkrete eksempler, og får til svar "den kloke gir seg"....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
geskjeftig
|
Det er bra. Da håper jeg også at du kan slå deg til ro med at Skremmern faktisk ikke er ute etter å ta deg. Hun har sagt det her i tråden, og jeg har aldri sett henne si noe negativt om deg noe annet sted. Ikke engang i gamle dager, på det andre forumet. Tro det hun sier, og la henne få ro til å trives her på forumet, hun også.
![]() |
#124 |
Sperret
Ref. prikk; det er jo akkurat det jeg prøver på i denne tråden - ser du virkelig ikke det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Hertuginne
|
Bare for nysgjerrighetens skyld, hva får deg til å tro at vi ikke følger med? Og til å tro at vi ikke tar ting alvorlig? Bare fordi vi ikke gjør noe aktivt i tråder eller informerer åpent om hva vi gjør betyr ikke at vi ikke vet hva som foregår og håndterer ting.
![]() |
#126 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Jeg ser virkelig ikke det. Dersom vi er mange som virkelig ikke ser det, så kan det jo være at du ikke har klart å formidle det tydelig nok.
![]() |
#127 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser akkurat det motsatte. Det er du som graver opp gammalt møl i denne tråden og når Skremmern kommenterer det og ber deg utdype det vifter du med hvitt flagg og påstår at det er hun som lager bråk. Jeje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Sperret
![]() Sv: Prikker og PM-erOk, nei da ser ikke dere det, og jeg har sikkert formulert meg elendig. Men det var i alle fall hensikten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være mye sant i dette, men det er ikke alltid det som er tilfelle. Det er jo faktisk folk som blir mobbet på nettet.
![]() |
#134 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erHvem er det egentlig som skal være mobbet her? Er det Ff som går ut av det blå i en tråd om prikker og forteller at hun er rødprikket fordi mannen til Skremmern ga henne et kompliment en gang og dermed hetses av Skremmern? Er det Skremmern som finner sånne gamle konflikter dratt i gang igjen, imøtegår dem og ikke får svar? |
![]() |
![]() |
#135 |
kamerat
|
![]() Sv: Prikker og PM-erDet er meg, vel! :skingrestemme:
![]() |
#136 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erDu er jo kommunist - da er det ikke mobbing. Da er det trusselvurdering, er det ikke? |
![]() |
![]() |
#137 |
Sånn passe sane
|
Vel, jeg skjønner ingenting. Annet enn at dette virker å være gammel skit som burde vært water under the bridge for lengst. I så fall synes jeg man kan holde seg for god for å komme med stikk og småkommentarer hist og her, det være seg i åpne tråder, prikker eller PMer. Trykke litt på ignore-knappen kanskje.
![]() |
#138 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() |
#139 |
Passiv
|