Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 11:31   #121
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg la til en setning. Beklager, Fruktflua, jeg mente ikke å be deg gå.

Jeg syns du skal gjøre akkurat hva du vil, men at du selv bør tenke gjennom hva som er verdt det for deg.

Dette er internett, dette er FP. Her lærer jeg mye, tar til meg masse kunnskap på mange plan, så hvorfor skulle jeg ikke bli her? Jeg har stor egennytte av dette forumet.
Selv om jeg ikke tillater meg å bruke timevis på å forklare meg i f.eks tråder som dette, så betyr ikke det at jeg ikke tåler tilsnakk. Jeg har fått dypere selvinnsikt av å være medlem her, det gir meg noe. At jeg er mislikt og karakterisert som dum og teit av noen medlemmer går ikke så hardt innpå meg at jeg vurderer å forlate forumet. Jeg tåler det, nettopp på grunnlag av at ingen her kjenner meg IRL. Hadde sistnevnte vært tilfelle, så hadde jeg gått meg selv grundig i sømmene hva egen oppførsel angår. Men dette er internett, og IRL vet selv hvem jeg er, hva jeg står for, og at jeg er et veldig allright menneske. Jeg hviler godt nok i meg selv til å ikke bli såpass fornærmet over insinuasjoner om min person her på forumet at jeg forsvinner.

Sist redigert av Fruktflua : 16-10-10 kl 11:38.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 11:57   #122
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nå har Fruktflua bedt om våpenhvile et par ganger såvidt jeg kan se (#92, #101). Kan du se om du kan finne det i deg å prøve å legge dette bak deg, Skremmern? Jeg kan ikke se at dette tjener til noe godt - for noen av dere, egentlig.

Det er sikkert litt vanskelig å la det ligge når hun føler Ff ikke vil la det ligge, å tar det opp i denne tråden. Nå oppfordrer Skremmern til åpenhet og konkrete eksempler, og får til svar "den kloke gir seg"....?

Tror jeg kunne blitt ganske sur selv av bare dette, uten at jeg vet hva som ligger bak i fortiden.

Åff. Jeg skulle jo ikke blande meg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 12:29   #123
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Dette er internett, dette er FP. Her lærer jeg mye, tar til meg masse kunnskap på mange plan, så hvorfor skulle jeg ikke bli her? Jeg har stor egennytte av dette forumet.
Selv om jeg ikke tillater meg å bruke timevis på å forklare meg i f.eks tråder som dette, så betyr ikke det at jeg ikke tåler tilsnakk. Jeg har fått dypere selvinnsikt av å være medlem her, det gir meg noe. At jeg er mislikt og karakterisert som dum og teit av noen medlemmer går ikke så hardt innpå meg at jeg vurderer å forlate forumet. Jeg tåler det, nettopp på grunnlag av at ingen her kjenner meg IRL. Hadde sistnevnte vært tilfelle, så hadde jeg gått meg selv grundig i sømmene hva egen oppførsel angår. Men dette er internett, og IRL vet selv hvem jeg er, hva jeg står for, og at jeg er et veldig allright menneske. Jeg hviler godt nok i meg selv til å ikke bli såpass fornærmet over insinuasjoner om min person her på forumet at jeg forsvinner.

Det er bra. Da håper jeg også at du kan slå deg til ro med at Skremmern faktisk ikke er ute etter å ta deg. Hun har sagt det her i tråden, og jeg har aldri sett henne si noe negativt om deg noe annet sted. Ikke engang i gamle dager, på det andre forumet. Tro det hun sier, og la henne få ro til å trives her på forumet, hun også.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 13:17   #124
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det er bra. Da håper jeg også at du kan slå deg til ro med at Skremmern faktisk ikke er ute etter å ta deg. Hun har sagt det her i tråden, og jeg har aldri sett henne si noe negativt om deg noe annet sted. Ikke engang i gamle dager, på det andre forumet. Tro det hun sier, og la henne få ro til å trives her på forumet, hun også.

Ref. prikk; det er jo akkurat det jeg prøver på i denne tråden - ser du virkelig ikke det?

Gammel 16-10-10, 13:20   #125
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Viktig poeng som moderaratorer MÅ ta litt alvorligere enn pr. i dag. Greit nok med takhøyde, men at noen føler seg mobbet, er det ok?

Bare for nysgjerrighetens skyld, hva får deg til å tro at vi ikke følger med? Og til å tro at vi ikke tar ting alvorlig? Bare fordi vi ikke gjør noe aktivt i tråder eller informerer åpent om hva vi gjør betyr ikke at vi ikke vet hva som foregår og håndterer ting.

Gammel 16-10-10, 13:37   #126
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ref. prikk; det er jo akkurat det jeg prøver på i denne tråden - ser du virkelig ikke det?

Jeg ser virkelig ikke det. Dersom vi er mange som virkelig ikke ser det, så kan det jo være at du ikke har klart å formidle det tydelig nok.

Gammel 16-10-10, 13:41   #127
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg ser akkurat det motsatte. Det er du som graver opp gammalt møl i denne tråden og når Skremmern kommenterer det og ber deg utdype det vifter du med hvitt flagg og påstår at det er hun som lager bråk. Jeje.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 13:48   #128
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser det samme som Miromurr og Note.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 13:51   #129
Fruktflua
Sperret

Standard

Ok, nei da ser ikke dere det, og jeg har sikkert formulert meg elendig. Men det var i alle fall hensikten.

Gammel 16-10-10, 14:23   #130
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ok, nei da ser ikke dere det, og jeg har sikkert formulert meg elendig. Men det var i alle fall hensikten.

Var det hensikten å formulere seg elendig?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 14:49   #131
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Gammel 16-10-10, 14:50   #132
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 15:27   #133
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om man til stadighet føler seg mobbet og misforstått, kan det være lurt å gå i seg selv. Det er bare enkeltpersonen som kan ta konsekvensen av den følelsen helt og holdent. Kanskje har man litt vel såre tær, som enten må herdes eller skånes? Kanskje var ikke nettforum tingen?

Det kan være mye sant i dette, men det er ikke alltid det som er tilfelle. Det er jo faktisk folk som blir mobbet på nettet.

Gammel 16-10-10, 16:09   #134
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvem er det egentlig som skal være mobbet her? Er det Ff som går ut av det blå i en tråd om prikker og forteller at hun er rødprikket fordi mannen til Skremmern ga henne et kompliment en gang og dermed hetses av Skremmern? Er det Skremmern som finner sånne gamle konflikter dratt i gang igjen, imøtegår dem og ikke får svar?

Er det Lille meg som er rødprikket av meg med flere?

Er det egentlig meg, men jeg skjønner det ikke selv?

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:17   #135
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er meg, vel! :skingrestemme:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:18   #136
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du er jo kommunist - da er det ikke mobbing. Da er det trusselvurdering, er det ikke?

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:20   #137
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvem er det egentlig som skal være mobbet her? Er det Ff som går ut av det blå i en tråd om prikker og forteller at hun er rødprikket fordi mannen til Skremmern ga henne et kompliment en gang og dermed hetses av Skremmern? Er det Skremmern som finner sånne gamle konflikter dratt i gang igjen, imøtegår dem og ikke får svar?

Er det Lille meg som er rødprikket av meg med flere?

Er det egentlig meg, men jeg skjønner det ikke selv?

Vel, jeg skjønner ingenting. Annet enn at dette virker å være gammel skit som burde vært water under the bridge for lengst. I så fall synes jeg man kan holde seg for god for å komme med stikk og småkommentarer hist og her, det være seg i åpne tråder, prikker eller PMer. Trykke litt på ignore-knappen kanskje.

Og så er jeg forøvrig litt "fascinert" av at to som ikke har truffet hverandre IRL kan bli så til de grader uvenner.

Gammel 16-10-10, 16:23   #138
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

skal jeg aldri tilgies!!! Det var en taste feeeehhhil :hulk:

Gammel 16-10-10, 16:25   #139
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Og så er jeg forøvrig litt "fascinert" av at to som ikke har truffet hverandre IRL kan bli så til de grader uvenner.

Ff og Skremmern? Har de aldri møttes?

Jøss.

Jeg er forresten ikke så overrasket over at akkurat det går an. Jeg har aldri møtt Terje Søviknes, men gudbedre så teit jeg syns han er lell.

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:25   #140
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

skal jeg aldri tilgies!!! Det var en taste feeeehhhil :hulk:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.