|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg vurdere også en slik operasjon. Er det noen som vet om det med lysømfintlighet blir borte?
![]() |
#122 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg kan også slenge på et spørsmål; hvor liten korrigering kan man gjøre? Jeg har -1/-2 og kunne godt tenke meg og få det gjort, men er litt usikker på om man tar så liten korreksjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneNå er det snart et år siden jeg ble operert. I begynnelsen var jeg skrekkelig lysømfintlig. Jeg var glad jeg ble operert i november, for jeg måtte bruke solbriller hver gang jeg skulle ut i dagslys. I løpet av sommeren ble det mye bedre, og nå trenger jeg ikke solbriller lenger. Så det tok ganske lang tid, men altså under ett år.
![]() |
![]() |
#124 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øynene
Det aner jeg ikke. Jeg hadde -3,75 og det var i hvert fall uproblematisk. Men så lenge du er avhengig av briller/linser, så skjønner jeg godt at du vurderer det. Ta kontakt med noen og hør. Dette skal de kunne svare på på sentralbordet.
![]() |
![]() |
#125 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg hadde -0,75 og -1,25... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
© All rights reserved
|
Jeg er ikke mer lysømfintelig enn før enda jeg er nyoperert, så jeg tror det vareierer veldig. Jeg har heller ingen problemer med å feks kjøre bil i mørket.
Legen som opererte meg opererer i alle fall på mindre enn -1, men det er kanskje ulikt fra sted til sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er tildels lysømfintlig fortsatt og jeg ble operert i 2004. Men jeg var ømfintlig mot lys før det også så det er ikke sikkert at det er pga operasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
snur
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneDa blir det nok dyrer enn her når jeg regner med flybillett til Haugesund opptil flere ganger for kontroller
![]() |
#131 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneEr disse operasjonen blitt mye billigere de siste åra? Jeg betalte 30 000 for 7 år siden, men det virker som om alle får det så billig nå. Det er kanskje mer konkurranse nå enn tidligere?
![]() |
#132 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneTrøtt; mitt inntrykk er også at det er blitt billigere med årene. Flere tilbyr det, og da er det større konkurranse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneSonja: En lasik skal ikke gjøre særlig vondt. Jeg tok en lasek og det er anderledes. Med de to dagene på heavy smertestillende var verdt det. Nå er det straks ett år siden min operasjon, og jeg er veldig glad for å verken trenge briller eller linser. Jeg har vært i svømmehallen i dag og det er helt problemfritt og jeg kan se.
![]() |
![]() |
#137 |
snur
|
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneDa er jeg også ferdig
![]() |
#138 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneDet fristar veldig å bli kvitt linsene, men eg har meir enn -10 på det eine auget og må derfor fjerna mi eiga naturlige linse og operera inn ei ny. Er det nokon som har erfaringar med det?
![]() |
#139 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Nå har jeg ikke brukt øyedråper på 1mnd og brukte dem bare sporadisk i måneden før det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laseroperasjon av øyneneSonja: Det er sannsynligvis ikkje så mange som har tatt den operasjonen. Eg får vel vera glad så lenge eg tåler linser og kan sleppa det.
![]() |
|
|