|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfelt
Øl skal visstnok bety at man er gift i alle fall. |
|
|
|
|
#2 |
|
Tåler regn
|
Fikk denne meldingen (men jeg har ikke satt det i statusfeltet da dette ligner noe som er blitt gjort tidligere på FB) |
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
"Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i statusen vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighetsrelasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltOg hvordan et hemmelig spill i statusfeltene skal spre bevissthet om brystkreft, er meg en gåte. Kjøp deg en rosa sløyfe i stedet, liksom ...
|
|
|
#6 |
|
Whatever, never mind
|
Hvis jeg ikke husker feil har det noe med sivilstatus å gjøre. Bare for damer. Eks. øl = gift |
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltJeg irriterer meg sjelden over statuser, men det kan skje når folk legger ut "halve ting" uten å gi hele forklaringen. "Som nå har jeg det vondt og trenger en klem." OK, hva har skjedd? Klemte du hånden i døren? Vil mannen gå fra deg? Er du omgangssyk? Har du fått kreft? Forklaringen kommer ofte et stykke ned, men hvorfor ikke si med en gang at katten har vært borte i 10 dager?!? Skriv enten alt eller ikke noe! |
|
|
|
|
#9 |
|
sukk
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltHaha, jeg visste det. |
|
|
|
|
#12 |
|
sukk
Sv: Facebook – fine ord i statusfelt"Engasjert" |
|
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDen øl-greia har da isåfall gitt meg særs ny info. Ei mor i klassen til barnet mitt har skrevet tequila og redbull.
|
|
#16 |
|
heimføing
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltAh, nå skjønner jeg hvorfor så mange av mine kvinnelige venner på Facebook har alkoholholdige drikker i statusen sin. Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor mine venninner satt og drakk både tequila og øl på en torsdag kveld.
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltStatusmeldinger og klær er litt samme greia. Man kan ikke bry seg om at noen misliker ditt eller datt. Noen liker søte, kopierte meldinger, noen liker kjærlighetserklæringer og andre syns det er stas å få skryt når man legger ut treningslogg. Helt ok.
|
|
#20 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Facebook – fine ord i statusfelt...lurer på om mange har vært her inne på FB, lest denne tråden og latt seg påvirke. Så stille det har vært på statusoppdateringen på fjesboka "mi" har det ikke vært på veldig lenge.
![]() |
| Emneord |
| facebook staus, facebookstatus, status på facebook |
|
|