|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Jeg: to uker i Spania, ellers jobbe mest mulig med avhandling
|
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi kjører til Lofoten, tar kystveien nordover og bruker mange dager nordover, for å unngå lange dagsetapper for bilhatende barn. Så jeg er muligens helt sprø, men det får vise seg. Vi skal bruke telt (eller lavvo) på turen, og sikkert leie en hytte i Lofoten. (mor orker ikke 2 uker i telt altså. Skal også få med oss spelet på Stiklestad.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 20112uker i Hellas i august. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011To uker i Italia. To dager ved Gardasjøen, en uke et stykke utenfor Venezia, og siste dagene er jeg fortsatt usikker på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Her er i grunn alt i det blå endå. Aner ikkje heilt korleis jobbsituasjonen mine er, økonomi eller når sambuaren har ferie. Så foreløpige planer er bilturar med telt. Først familiebesøk i trøndelag og på østlandet, med muligens ei stripa til Sverige. Deretter heime mens far i huset jobber. Då satser eg på å dra på telttur med jentene åleina. Så vert det Danmark, men om det blir telt er me ikkje sikre på. Sannsynlegvis. Innimellom skal me også laga hage.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal være på sørlandet mesteparten av skoleferien. Vi har sommerhus, og elsker å være der. Jeg skal skrive/jobbe der nede, barnet skal ha ferie, og mannen kombinerer hjemmekontor og en og annen tur tilbake til østlandsområdet. Vi regner med å få masse besøk - samtidig som vi kjøpte sommerhus, ble vi veldig populære, og vi får derfor hyppig besøk av familie og venner. Det er nok våre strålende personligheter som gjør det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|