Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 08:32   #121
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Så moro ...

Gammel 17-03-11, 17:13   #122
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Mine blir pakket nå Skremmern, så da er det nok håp for deg også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:28   #123
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min også, men bare en av bestillingene.

Gammel 17-03-11, 18:52   #124
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Ja, og om 15 virkedager blir det da sendt fra Danmark. Det tar da enda noen dager før det er hos oss.

De har lager i norge?

Gammel 17-03-11, 19:38   #125
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De har lager i norge?

Nei, de hadde på Skedsmokorset og et firma der pakket og sendte ut. Men det ble så mye tull (som vi jo alle vet ) at de bestemte seg for å pakke og sende direkte fra Danmark fra og med vårkolleksjonen nå.

Har ordnet så det ikke blir toll&tull på oss kunder

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:12   #126
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Mine blir pakket nå Skremmern, så da er det nok håp for deg også.

Min er pakket og ankom Norge i dag. Da kommer den nok straks.

Gammel 17-03-11, 23:34   #127
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Min er i pakking
Gleder meg til den ankommer:-)

Gammel 19-03-11, 13:28   #128
Ivars_mamma

Ivars_mamma sin avatar

Standard

Da kom klærna i dag! Mannen har hentet klærne og de var enda tøffere i dag!

Gammel 19-03-11, 17:17   #129
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Min er pakket og ankom Norge i dag. Da kommer den nok straks.

Hvordan fant du ut at de var ankommet Norge ?

Gammel 19-03-11, 18:23   #130
Ivars_mamma

Ivars_mamma sin avatar

Standard

Fikk mail med sporingsnummer.

Gammel 19-03-11, 18:48   #131
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Fikk mail med sporingsnummer.

Aha....smart du

Gammel 22-03-11, 16:19   #132
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Min første pakke (1 av 2) ankom posten i går og blir hentet i dag

Gammel 22-03-11, 16:23   #133
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Ingen pakke her heller... 2 uker siden bestilling..er ikke under behandling en gang.

Gammel 22-03-11, 18:05   #134
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Min første pakke (1 av 2) ankom posten i går og blir hentet i dag

Og klærne var kjempefiiine . Snuppa ville ha på tights, genser, bukse, cardigan og skjerf på skolen i morgen. Svart og Petrol....og så stilig! Og det var jammen flere ting som kunne matches uten at jeg hadde det i baktankene når jeg bestilte .

Vi bestilte klærne fredag 4 mars, pakken ankom i går, så det har tatt 11 virkedager fra bestilling til ankomst posten.

Venninna mi, som er PdL konsulent, bestilte klær et par dager før meg, og har ikke fått noe ennå.

Gammel 30-03-11, 22:05   #135
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Da var pakken min kommet. Eneste jeg angrer er at jeg gikk opp en str på minnie gensere. De var ikke små i str som noen sa her inne. Frida hoodie kunne godt vært litt større. Passet bare akkurat. Ellers fornøyd.

Gammel 30-03-11, 22:13   #136
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Min pakke er stoppet i tollen ifølge sporingsnr siden. Skulle ikke pdl være tollfritt? Har stått slik siden helgen..... Håper pakken kommer snart!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 00:14   #137
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Alle pakkene går innom tollen, Synnemor. De sendes fra Danmark. Du slipper toll og ekstra gebyrer, ja.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 00:45   #138
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da var pakken min kommet. Eneste jeg angrer er at jeg gikk opp en str på minnie gensere. De var ikke små i str som noen sa her inne. Frida hoodie kunne godt vært litt større. Passet bare akkurat. Ellers fornøyd.

Jeg kjøpte Minna genser og tights i samme størrelse som alle de andre klærne og settet passet veldig fint. Så jeg synes heller ikke det er spesielt lite i størrelsen. Hadde jeg gått opp en størrelse, som jeg vurderte, hadde hun ikke fått brukt det nå iallefall.

Gammel 31-03-11, 02:24   #139
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg venter spent på min pakke, men det tar vel en stund før den kommer siden jeg bestilte klær på kvelden mandag forrige uke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 09:53   #140
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg kjøpte Minna genser og tights i samme størrelse som alle de andre klærne og settet passet veldig fint. Så jeg synes heller ikke det er spesielt lite i størrelsen. Hadde jeg gått opp en størrelse, som jeg vurderte, hadde hun ikke fått brukt det nå iallefall.

Nei, det er derfor jeg er så lei meg. Minnagenserne skulle brukes til evitakjolene som bryllupsantrekk, og de er rett og slett for store. Vurderer nå å legge inn en ekstra bestilling på dem i vanlig str. og legge de bort de som er for store.

Sist redigert av Trulte : 31-03-11 kl 10:00.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.