Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke passer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 16:53   #121
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke passer

Jeg lurer på hvorfor HI ikke har skrevet noe mer her jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:04   #122
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Litt skryt:
Mine svigerforeldre spurte plutselig om de skulle ta med seg ungene på tur. Som sagt, så gjort. Ungene storkoste seg, og besteforeldrene så ut til å overleve det hele.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:47   #123
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser at hovedinnlegger har ett innlegg og ikke har kommentert i tråden, men lell ...: Kan du gjøre noe for å innby til noe? Vi har heller ikke vært bortskjemte med barnefri fra besteforeldre, men kalkulerte heller ikke med noe da vi valgte å få de barna vi fikk.
Jeg har prøvd - og prøver å invitere de hjem til oss, til mat og kos. Det er selvsagt mer for samholdet enn at de skal bidra for avlastning.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:51   #124
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Glemte å føye til at jeg også er mormor til 3. Er i full jobb, og vel så det, og har små som krever oppfølging, men vil gjerne bidra så godt jeg kan ift å passe/ha besøk av barnebarna også. Det er i første rekke av egeninteresse, dernest gagner det barnas foreldre, og ikke minst de små. Jeg tror at mine døtre ser på meg som en ressursperson sånn sett og det er jo bare lekkert.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 01:38   #125
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Man kan håpe, ønske og drømme om at besteforeldrene vil ta del i barnebarnas liv, og som oftest (tror jeg) vil besteforeldrene det. Hvordan de involverer seg vil variere. For noen er det naturlig å tilby seg å være barnevakt. Noen bor langt unna og holder kontakten på andre måter. Selv har vi ett sett med besteforeldre på vestlandet og inntil nylig bodde mine foreldre i utlandet. Selv om vi bare så mamma og pappa i ferier har mine barn et godt forhold til dem. Det samme gjelder med mannens foreldre. Nå som mamma og pappa har flyttet hjem igjen ønsker de å være barnevakt innimellom, men sier nei hvis det ikke passer. Begge er i full jobb og pappa reiser mye.

De foregående 10 årene har vi byttelånt barn med venner for å få litt tid sammen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.