|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerJeg lurer på hvorfor HI ikke har skrevet noe mer her jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerLitt skryt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerSer at hovedinnlegger har ett innlegg og ikke har kommentert i tråden, men lell ...: Kan du gjøre noe for å innby til noe? Vi har heller ikke vært bortskjemte med barnefri fra besteforeldre, men kalkulerte heller ikke med noe da vi valgte å få de barna vi fikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerGlemte å føye til at jeg også er mormor til 3. Er i full jobb, og vel så det, og har små som krever oppfølging, men vil gjerne bidra så godt jeg kan ift å passe/ha besøk av barnebarna også. Det er i første rekke av egeninteresse, dernest gagner det barnas foreldre, og ikke minst de små. Jeg tror at mine døtre ser på meg som en ressursperson sånn sett og det er jo bare lekkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerMan kan håpe, ønske og drømme om at besteforeldrene vil ta del i barnebarnas liv, og som oftest (tror jeg) vil besteforeldrene det. Hvordan de involverer seg vil variere. For noen er det naturlig å tilby seg å være barnevakt. Noen bor langt unna og holder kontakten på andre måter. Selv har vi ett sett med besteforeldre på vestlandet og inntil nylig bodde mine foreldre i utlandet. Selv om vi bare så mamma og pappa i ferier har mine barn et godt forhold til dem. Det samme gjelder med mannens foreldre. Nå som mamma og pappa har flyttet hjem igjen ønsker de å være barnevakt innimellom, men sier nei hvis det ikke passer. Begge er i full jobb og pappa reiser mye.
![]() |
|
|