|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
kamerat
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Men Snape fikk jo ikke si replikken sin! :skingrestemme:
![]() |
#122 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Det som også er fascinerende er den totale mangelen på kjemi mellom Ginny og Harry. De to må virkelig ikke tåle trynet på hverandre.
![]() |
#123 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Jeg er lunken+ jeg. Som dere andre synes jeg Snape og hans historie var veldig flott ivaretatt og fremstillt. Resten var litt for mye som forventet, så det ble litt tamt, rett og slett. Men en fin avslutning alt i alt. Fikk frem både gåsehud og tårer i øyekroken.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 20-07-11 kl 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Jeg ble litt sånn "eeeh?" da den avslutningen kom i boka, men jeg hadde blitt dødelig fornærmet om de IKKE hadde den med i filmen, jeg satt jo under hele filmen og spinngledet meg til å se den.
![]() |
#125 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Jeg må nok se filmen igjen, men har gjort meg noen flere tanker
![]() |
![]() |
#126 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2I denne filmen synes jeg det kom enda dårligere frem at Bonnie Wright er den som passer dårligst i sin rolle (Ginny Weasley). Hun var grei nok i de første filmene, der hun i bøkene blir beskrevet som bare sjenert og utilpass, men utover i skal hun jo vokse til en gnistrende personlighet. I bøkene ser jeg henne litt for meg som en ung Marcia Cross eller Kate Walsh. Det er hun definitivt ikke i filmene, og det finnes jo ikke kjemi mellom henne og Daniel Radcliffe.
![]() |
![]() |
#127 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Vianne Rocher: Jeg er så enig i at avslutningen ble klein. Den kunne gjerne sluttet der de tre heltene stod på brua. Da det stod 19 years later tenkte jeg bare. WTF, 19 years later?! Please, ikke la de ha blitt voksne og foreldre! Også var det akkurat det. Jaja.
![]() |
|
|