Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det in å ha barn i tett alder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 19:44   #121
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det in å ha barn i tett alder?

Da bruker vi markedsplassen på fp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 19:55   #122
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ikke så trendy, jeg heller. Mine er det 3år og 7måneder mellom. Helt passe for oss og begge var veldig planlagte.

Gammel 23-08-11, 20:04   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hva gjør de trendy tidligere trebarnsforeldrene, nå firebarnsforeldre, når det plutselig blir trendy med enebarn?

Adopterer bort i solidaritet med de barnløse. :monty python:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:23   #124
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hva menes med tette? Mindre enn to år? Tre år? Fire år?

Seksåringen min er fortsatt enebarn, så vi kan vel konkludere med at det ikke ble to tette. Jeg likte Filifjonkas definisjon på attpåklatt, med syv år etter, for en slik en hadde vært gøy. Jeg fikk høre her forleden om en mor som hadde fått barn nr 2, åtte år etter førstemann. Med samme far! Det ble spekulert i om barnefaren hadde sittet i fengsel muligens, for det pleide gjerne å være en slik type historie bak i slike tilfeller. Det skal jo bli artig, om mannen min skal bli uglesett som fengselsfugl hvis vi kjører på med nytt barn.

Jeg fikk faktisk spørsmålet med hevede bryn fra en lege på ullevål for et par uker siden. "Ett ivf-barn fra 2003 ja, og en egenlaget i 2010 og så denne siste.... Hmm, ikke samme far?" Og der satt far to meter unna og følte seg høy i hatten. Syns egentlig det er unødvendig å legge inn hevede øyebryn til sånne spørsmål altså. Og hvertfall en sjokkert mine etterpå i tillegg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:26   #125
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Me er visst trendy, gitt. Gamle og med to tette barn (aldersmessig, altså ).

Det tok si tid å bli gravid med fyrstemann, så då me hadde gløymt å pakka prevensjon, så tenkte me at det ikkje var eit problem. Eldstemann var seks månader då me blei gravide, og inne i ein veldig rolig og harmonisk periode med god søvn og frisk appetitt. Då søstera kom til verda var han femtan månader, og det var litt meir å passa på, kan du seia...

Gammel 23-08-11, 21:26   #126
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Adopterer bort i solidaritet med de barnløse. :monty python:

Endelig en løsning på kjipe tenåringer!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.