Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd hasj?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hasj?
Ja, en gang 23 7,49%
Ja, flere ganger 79 25,73%
Nei, og har ikke tenkt det 196 63,84%
Nei, men har litt lyst 6 1,95%
Denne pollen kan du bare røyke opp! 3 0,98%
Deltakere: 307. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 17:24   #121
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd hasj?

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg tror det har sammenheng med at det vanskelig å dyrke marihuana i Norge. Det er for kaldt her og de trenger mye sollys. Og når det i tillegg er ulovlig og man må skjule det er det vel ikke så lett å få det til å gro.

Det er jo ikke noe lettere å dyrke hasj, det er jo sanne planta. Siden det må smugles inn, så velger man kompaktmodellen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 17:38   #122
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Jepp.

Funka ikke.

Gammel 22-08-11, 17:40   #123
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Aldri prøvd, selv om jeg hadde en kjæreste på videregående som røyka hver dag.
Jeg ville ikke, og syntes han ble så sløv og teit av det.
Jeg kunne ha gjort det av medisinske årsaker slik det blir beskrevet før i tråden, men ikke for rusen. Jeg liker ikke å være beruset.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 17:49   #124
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er glad i følelsen av å være ruset, men har sett mer enn ett eksempel på hvor fort sløvheten, tungsinnet og tiltaksløsheten kommer ved hasjrøyking.
Jeg er alt for redd for bivirkningene.

Gammel 22-08-11, 18:32   #125
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hørt rykter om at hasj høstes ved at folk løper nakne gjennom hasjplantasjene, og så skraper de harpiksen av huden deres etterpå. Det har jeg tenkt å overbevise ungene mine om sannhetsgehalten i når de begynner å komme i den riktige alderen. Enten så tror de på meg og ligger unna hasj, eller så utvikler de kildekritikk og blir mindre mottakelige for gruppepress. Vinn-vinn.

Gammel 22-08-11, 19:07   #126
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke noe lettere å dyrke hasj, det er jo sanne planta. Siden det må smugles inn, så velger man kompaktmodellen.

Ja, vet det er samme planten. Poenget mitt var at hadde man kunnet dyrke cannabisplanten ordentlig i Norge så hadde jo marihuana vært lettere å få tak i. Så er vel hasj lettere å smugle, og da er det det man får tak i.

Gammel 22-08-11, 19:15   #127
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo det jeg sa jo.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 19:22   #128
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har hørt rykter om at hasj høstes ved at folk løper nakne gjennom hasjplantasjene, og så skraper de harpiksen av huden deres etterpå. Det har jeg tenkt å overbevise ungene mine om sannhetsgehalten i når de begynner å komme i den riktige alderen. Enten så tror de på meg og ligger unna hasj, eller så utvikler de kildekritikk og blir mindre mottakelige for gruppepress. Vinn-vinn.

Enn hvis de får ennå mer lyst til å prøve hasj etter at de får hørt denne skrøna? Hva da?!

Gammel 22-08-11, 19:25   #129
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Har du lyst til å spise hudrester av ekle skitne gamle asiatiske menn?

Gammel 22-08-11, 19:25   #130
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Har du lyst til å spise hudrester av ekle skitne gamle asiatiske menn?

Hehehehe.. Når du sier det sånt

Skjønt, folk hekser jo i seg dop laget på slike flotte plasser:

Gammel 22-08-11, 21:47   #131
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hasjrusen er vel noe mer raffinert enn marihuana, og færre kjipe bivirkninger. :synser i vei:

Jeg ser mye tjallrøyking, hos noen er det svært ødeleggende, for andre er det en "bedre" rus enn alkoholen, også for deres omgivelser. Så lenge de ikke fyrer på jobb legger jeg meg ikke så mye opp i denslags lenger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 21:50   #132
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri, og kommer aldri til å prøve heller.

Gammel 22-08-11, 22:52   #133
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hasjrusen er vel noe mer raffinert enn marihuana, og færre kjipe bivirkninger. :synser i vei:

Nei, jeg mener det er omvendt. Marihuana er renere, rusen er bedre og man blir ikke så tung av det. Har prøvd begge deler.

Gammel 23-08-11, 10:19   #134
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Joda!

Gammel 23-08-11, 10:43   #135
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så på åpent forum da, Nessie.

Gammel 23-08-11, 10:50   #136
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og så på åpent forum da, Nessie.

Anonym poll

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 13:03   #137
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Nei så absolutt ikke og har heller ikke tenkt å prøve det

Gammel 23-08-11, 13:08   #138
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det har jeg prøvd, ja. Litt annet også. Har en spennende plante i hagen også for tida. At et frø av en litt annen kvalitet enn solsikke tilfeldigvis drysset ned fra fuglefrøkolben i ei utendørs potte i vår, er det selvsagt ingen som tror på. Har bilde, men ikke her på jobbmaskinen.

Bill.mrk. plutselig hageinteressert.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 16:33   #139
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Standard

Gammel 23-08-11, 17:54   #140
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.