|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg gjort noe ulikt meg. Jeg har daffet ungen til skolen i daffebukse type vid. Fortsatt har jeg daffebukse type vid og sort, rosa Kari traa ullokker, sorte leggvarmere og sort mamma t-skjorte på meg. Og uryddig hår. Snart har jeg ullstrømpis, en sort kjole med glidelås fra esprite, ullcardign og uggs look alike på meg. Og sminke og ryddig hår. Om jeg bare gidder å lette på ræva. |
|
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Sort tights og tunika og en grå Line of oslo strikkejakke med svarte peacemerker på albuene.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Dongeribukse, hvit singlet, lavendel farget cardigan og lilla mønstrete skjerf. |
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du på deg i dag?Levis demi curve bukse, grå ulltrøye fra Nøstebarn (ny i dag), fargerikt skjerf og mintgrønn cardigan
|
|
#6 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg i dag?Grå Cream-kjole, skjerf, sorte strømper og sorte støvletter med litt hæl
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg i dag?Mørke jeans, brune boots, cerise/mørk rosa bluse fra Odd Molly. Og skjerf :frysepinn:
|
|
#9 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Lee Jade jeans og skjorte fra esprit. Denne: |
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Grå smale jeans fra Sand, grå bestefartrøye, koksgrå Odd Molly-kjole som jeg har kjøpt her inne, digert offwhite strikkeskjerf, grå ullstrømper og ankellange gummistøvler. Og koksgrå pulsvarmere fra Cream. Jeg fryser. Men jeg er veldig fin, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har babycordstretchbukser i en slags plommelilla farge, veldig uvanlig farge til meg å være. Og så har jeg lys grå melert bomullstrøye og lang svart ullcardigan som går til midt på låret. |
|
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i dag?Rød collegegenser og grå chenillebukse(malehabitten min) for jeg driver med å male seng, vegg og litt til i dag. |
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Sort ullestrømpis, grønn kul kjole fra Zara! |
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har petrolfarget strikkejakke og ditto strømper, lilla polo og nytt skjørt fra helgas kunst- og håndverksmesse i Lillestrøm. (Heiko, dette må du se!
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Rundt halsen har jeg forresten et kjede som jeg fikk låne av Liv - hun har lagd det sjøl, og var stolt da jeg ville låne.
|
|
|
#18 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Denne kjolen fra Hugin&Mugin. Men min er Petrolblå med lysere prikker. Elsker den! Med brune strømpiser og brune støvletter. Dessverre selger de ikke voksenklær lenger, bare barnetøy.
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva har du på deg i dag?
Fin, og sikkert enda finere i petrol! |
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Grønn- brun- og hvitmønstret skjørt, hvit trøye, brun cardigan og brune strømper.
![]() |
|
|